fourteen

135 15 0
                                    

(Yeji'den)

Gecenin köründe uyuyamıyorum. Bunun sebebi de Ryujin. Aklımda hala beni öpüşü var. Neden böyleyim ki. Neyim var benim. Kafayı yemek üzereyim.

Geçen yarım saatin sonunda hala uyuyamadım. Sonunda telefonu aldım ve Ryujin'e mesaj attım.

-----------------------------------------------------------------
Yejiee:
Buluşmamız lazım

Joanne:
Hasretime dayanamadın bakıyorum da

Yejiee:
Zevzekliği kes
Ciddiyim
*Konum*
Buraya gel yarım saat sonra

Joanne:
Peki sevgilim sen nasıl istersen

-

----------------------------------------------------------------

Ne olduğunu öğrenmem gerekiyor. Hazırlanıp çıktım evden. Bütün yol gerçekten hala onu sevip sevmediğimi düşündüm. İstemiyorum ama galiba seviyorum. Sevmemem gerek. Benim bi sevgilim var. Bunları düşünürken buluşacağımız yere geldim. Bankların olduğu yere baktım. Gelmişti. Hızlıca yanına gittim. "Neden?" dedim sinirli bi şekilde. "Ne neden?" "Neden gittin? Neden beni bıraktın? Neden şimdi geldin?" "Otur şuraya anlatacağım" dedi sakin bi şekilde. Bu kadar sakin olması sinirlerimi bozuyor. "Gittim çünkü burada olsaydım senin de canını yakacaklardı." "Neden bana haber vermedin? O kadar mı umrunda değildim?" "Umrundaydın. Umrumda olmasan geri döner miydim sence? Umrumda olmasaydın gitmezdim bile." "Neden şimdi geldin? 4 sene bekledim seni. 4 sene gelebileceğini düşündüm. Ama sen, tam nişanlanmak üzere olduğum zaman geldin." "Güvenli olabildiğim zaman geldim. Başka çarem yoktu. Çok özür dilerim sevgilim, gerçekten." Gözünden bir damla yaş geldiğinde üzüldüm. Saçma geliyor. Neden hâlâ umrumda ki. "Artık umrumda bile değilsin" dedim soğuk kanlı bir şekilde. "Sadece karşıma çıkma bir daha." "Bunun gerçek olmadığını biliyorsun. Seni bırakmam bir daha." Dedi. Sinirlenip evime gitmekten başka çarem yok. Öyle de yaptım.

Fikir bitti teşekkürler 2 ay olmuş yazmayalı hehe bundan sonra yazcam valla( ben bile inanmadım)


 ℝ𝕖𝕕 𝕃𝕠𝕧𝕖/ 𝑅𝑦𝑒𝑗𝑖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin