1. BÖLÜM NİGHT FUCK CLUB

1K 30 21
                                    

Barımın içindeki odamdan çıktım. Hızlı adımlarla merdivenlere yönelip aşağıya inmeye başladım .

Ben Baran yirmi bir  yaşındayım ve içinde yürüdüğüm barın daha doğrusu bar zincirinin sahibiyim .

Yani Night Fuck Club'ın ama herkes kısaca NFC de der .

Merdivenler bitince barın tezgah kısmı göründü  oraya dogru yürüdüm. Bar yavaş yavaş dolmaya başlamıştı.

"Baran baksana bi ." diye cırtlak sesiyle beni çağıran Ege'ye döndüm.

"Efendim Ege'nin hırçın dalgaları ." dediğimde Ege bana yaklaşıp
dirseğini bana geçirdi .

"Piç ne vuruyon ."  yüzünü bana çevirdi .

" Neyse ben dışarı çıkıyorum . Bir şey olursa ararsınız  " dedim .

" Dur hele nereye gidiyon söyle bakalım " dedi her zamanki anne edasıyla 'anne' en son annemi ne zaman görmüştüm ?

Aaa hatırladım babamla beni evden attıkları gün

Peki neden beni evden attılar biliyor
musunuz ? Gay olduğum için ,15 yaşındaki oğullarını sırf laf söz olmasın gay bir oğulları olduğu duyulmasın diye evden attılar.

O gün Kerem ile tesadüfen tanışmıştım. He bir de Eren aşkım var çocukluk arkadaşım benim ailem onlar ve bu barada benim evim ve her zaman da öyle kalacak...

" Hava almaya Ege gelirim 2 saate falan " dediğimde başını sallayarak beni onayladı .

Hızlıca bardan çıkıp rahatça yürümeye başladım. Kolumda saate gözüm çarptığında 23.20 olduğunu gördüm. Ilk önce her zaman gittiğim nargileciye gidip bi nargile içtim.

Nargileyi cok severdim ilk içtigimde on beş  yaşımda falandım. Sigara içki seven biri değildim ben sadece nargile içerdim .

Nargilemi bitirdigimde kalkıp parasını ödedim ve mekandan ayrıldım. Kendimce yürümeye başladım .

Yolum yavaşça arka sokaklara giriyordum nasıl olsa yolu biliyorum diye yürümeye devam ederken çıkmaz sokağa girdigimi farkettigimde çıkmak için arkamı döndüm .

Sokak çok karanlık ve ıssızdı . Ama bana doğru gelen iri yarı adamı farketmeme yeticek kadar iyi gözlere sahiptim .

Adamın bugünkü de çok güzel dediğini duyduğumda kaskatı kesilmiştim . Adam bana iyice yaklaşırken bağırdım ama sokakta kimse yoktu az sonra kendimden iğrenmek için bir sebebim daha olucaktı .

Adamın elleri pantalonuma gelirken bir anda biri onu benden çekti ağlamaktan hiç bir şey görmezken adamı baska birinin yumrukladığını gördüm .

Görüşüm yerine gelmeye başladığında beni taciz etmeye çalışan adamın yüzü kan içinde kalmıştı. Beni kurtaran adam ,

" Iyi misiniz dokundu mu size " yutkundum .

" Hayır " dedim kısık ve zor çıkan sesimle ben 1.80 boyundaydım ama karşımdaki adam bana göre bile dev gibiydi.

Beni taciz etmeye çalışan adam kaçmıştı . Biraz sakinlesene kadar yere oturdum.

" İyi misiniz "diye sordu beni kurtaran adam tekrardan yeşil gözleri bu karanlıkta bile kendini belli ediyordu .

" Evet daha iyiyim teşekkür ederim " dediğimde hafifçe dudağı kıvrıldı .

" Bu halde eve tek gitmeyin isterseniz bırakayım sizi "diye bir teklif sundu. Biraz düşündüm bu halde NFC'ye dönersem ne oldu ne oldu diye başımın etini yerlerdi.Tek başımada eve gidemeyeceğim için kabul etmek zorunda kaldım .

" Olur " dedim sesim hala kısıktı .

" Tamam o zaman arabam uzakta değil zaten " dedi kısa bir süre hiç konuşmadan yürüdük .

Siyah bir Range Rover 'ın önünde durdu eline cebine götürüp anahtarı çıkardı . Kapıyı açtı hızlıca arabaya binip kemerlerimizi taktık .

"Evin nerde" diye sorduğunda telefonumu çıkarıp konumu açtım. 

Telefonu eline verdiğimde biraz bakıp konuştu .

" Umarım trafik yoktur saat geç olsada o yol da hep trafik olur " haklıydı o yolda hep trafik olurdu.

Ve yine trafik vardı. Şansıma sıçayım diye kısıkca mırıldandım. 

" Bu saate o sokakta ne yapıyordun buraya da uzak oturuyorsun zaten " dedi .

"Şey NFC'yi biliyor musun" diye sordum .

" Night Fuck Club'ı mı söylüyorsun "  onu başımla onayladım .

" Evet ben oranın sahibiyim " dediğimde kahkaha atmaya başladı .

" Sen NFC 'nin sahibisin gerçekten komik şaka gerçeği söyle " dediğinde gözlerimi devirdim aptal herif her bar sahibi kaslımı olmalı illa senin gibi .

" Kanıtlarım var yarın akşam 11 de orda ol ve gör" dedim .

" Tamam lan geleceğim " dedi .

Trafik biraz rahatlamıştı. Yaklaşık 9b  dakikadır konuşmuyorduk ki adını sormadığım aklıma geldi .

" Bu arada adın neydi " diye sorduğumda kafasını yoldan bana doğru çevirdi.

" Ali Bora ama herkes Ali der " dedi .

" Tanıştığıma memnun oldum Bora " dedim sinsice ve devam ettim .

"Bende Baran " hafifçe dudağının kenarı kıvrıldı .

" Baran demek ha senin ki gözlere ancak bu yakışırdı bal gözlü çocuk " dediğinde kafamı hızlıca yola doğru çevirdim . Kızarmaya başladığımı yüzümün yanmaya başladığından anlamıştım .

"Sağol " dedim kısık bir sesle  bu arada da evimin sokağına girdiğimizi farkettim . Evimin onune geldiginde durdu .

" Hangi şubesine geleyim barının " dedi alayla ben sana gösterirdim de dua et beni kurtardın .

" Ana şube en büyük ve görkemlisine yani " deyip arkamı döndüm .

Arabasının sesi uzaklaştığında bende eve girip hızlıca odama koşup kendimi yatağa attım .

🖤MERHABA ÇİCEKLERİM

Bu benim ilk kitabım aslında uzun zamadır yazıyordum ama atmaya cesaretim yoktu . Umarım Bora ve Baran'ı seversiniz .

GÖRÜŞÜRÜZ ÇİÇEKLERİM 🌸🌸🌸🌸

NİGHT FUCK CLUB BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin