Bölümü yabisalabi ye ithaf ediyorum . Biricik çiçeklerimdem birine MukaddesKurtca kızma sende biriciğimsinn
Baran...
Kapının önünde öylece durmuş bakıyordu .
Karşımdaki hastalıklı deliyi itip
Baran ' a doğru yürümeye başladığımda o çoktan arkasını dönmüş deponun çıkışına yürüyordu ." B-baran... " dedim .
Cevap yok .
" Baran ben öpmedim onu yanlış anladın " dedim
Cevap yine vermedi .
Tam bu sırada da depodan çıkmıştık .
Dışarısı sağanak yağmurlu bir havadaydı ben buraya gelirken sadece çiseliyordu .
Cevap vermemesi beni daha çok korkutuyordu .
" Bal gözlüm... nolursun bağır çağır ama bir şey söyle "
Yine çıtını çıkarmadı .
Bağırmalıydı bana , çağırmalıydı hatta vurmalıydı .
Bunları yapmaması beni daha çok korkutuyordu .
Tam arabasına yaklaşmışken kolundan yakaladım bal gözlümü .
" Baran n 'olursun beni sesinden mahrum etme " dedim sesim gittikçe gücünü kaybediyordu .
Beni dinlemedi . Arabasının kapısını açıp içeri girdi ve son hız araba uzaklaştı .
Islak yeri umursamadan dizlerimin üstüne çöktüm . Yerler yağmurdan dolayı çamur olmuştu .
Yağmur şiddetini artırırken ben yağmurun altında eziliyordum .
Yavaşça ayağa kalktım . Hızlı adımlarla kendi arabama binip motoru çalıştırdım .
Neden gelmiştim ki ne olurdu Karanlık Taraf öğrense Imparator kurtarırdı oğlunu değil mi ?
Imparator oğlunu kurtarır mıydı ?
Bunun cevabını ben bile kendime vermezken hızın 250 kmyi aştığını gördüm .
Madem o artık olmayacaktı hızdan zarar gelmezdi .
Arabayı zorlayarak tüm hız sınırlarını siktir etmiş kaygan yolda sürüyordum .
Bir anda tüm kontrolümü kaybettim .
Araba kaygan yolda kaymaya başladı ve anlamdığım şekilde hızımı azaltamıyordum . Fren ... fren tutmuyordu .
Son hatırladığım şey beyaz hava yastıklarıydı .
☆☆☆☆☆
Baran ' dan
Ona karşı hissettiğim tek şey hayal kırıklığıydı .
Ben ona güvenmeye başlamıştım .
Sebepsiz yere ilk tanıştığımızdan itibaren ona güven duymuştum .
Mete değil o demişti iç sesim ona güvenmem gerektiğini söylemişti .
Haklısın ben bilmiyorum seninle öpüştükten sonra başka birine gidebileceğini bilemezdim .
İç sesimde kendine göre haklıydı .
Birine güvenme ihtiyacı vardı kalbimin ama benim kalbim yanlışları severdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİGHT FUCK CLUB BXB
Novela JuvenilBen Baran Çınar Night Fuck Club'ın sahibi Beni tacizden kurtaran adama ne oldu da bu kadar güvenmeye başlamıştım.