6.BÖLÜM DÜĞÜN

179 13 7
                                    


1 haftadır Borayla kalıyordum . Beyefendi beni korumasız bahçeye bile salmıyordu ruh hastası . Bu süreç zarfında bara bile gidememiştim . Neyse ki Görko ile de baya iyi arkadaş olmuştuk . Bora bu hafta içinde genel olarak hep dışardaydı evde olduğu zamanlarda da pek konuşamamıştık . Canım arkadaşlarıma da her şeyi özet geçmiştim telefonda baya sinirlenmişlerdi hatta Ege telefonu yüzüme kapatmıştı . Sonradan Kerem ile Eren araya girince biraz konuşmuştu ama bara dönünce iyi trip yiyeceğimi biliyordum .

Bir anda bahçedeki koca kapı açılınca gorilimin geliceğini sanmıştım ama kapıdan giren yeni iki arabalarla gözlerim açıldı .

Yanımdaki Görkem bunu görmüş olucak ki kıkırdadı . " Bora bu kadar zengin miydi " dedim Porsche ve Lamborghini markalı iki aracı göstererek " Evet abi Amerika yaşarken de bunların farklı modellerini
kullanırdı " gözlerimi hala iki arabadan da çekememiştim "Eğer sen" diye devam etti Görkem bu sırada " Range Rover'dan dolayı böyle düşünüyorsan o gün araç almaya fırsatı olmadığı için rastgele onu aldı " benim arabam da kırmızı bir Porsche'ydi ama alana kadar götüm seyrelmişti aylarca o yatırım sen şu yatırım ben koşturmuştum .

Saatlerce iki arabaylada ilgilenip sıkılınca uyumuştum hala Bora ile aynı yatakta yatıyorduk . O benim için yeni bir yatak alabileceğini söylesede ben reddetmiştim .

Onunla yatmak bana çok güzel hissetiriyordu .

Mesela kokusu farklıydı

Kış kadar güzeldi benim için kış kadar diyorum çünkü kışı çok severim yazdan daha güzeldi sonbahardan ve ilkbahardan da .

Hava bin derece olsada ona yakın yatmayı sevmiştim

Ne kadar sıcaktan nefret etsemde sıcacık vücudu beni evimde gibi hissetirdi .

Bunu kaybetmek istemiyordum .

☆☆☆☆☆

Gözlerimi açmamın sebebi bana seslenen sesti . " Günaydın Bal gözlüm " dedi naif bir ses " Günaydın gorilim " evet ona goril diyordum onunki lakapsa benimki de lakaptı sonuçta .

Üzerine takım elbise giymişti baya da yakışmıştı bence ona . " Hayırdır nereye " dedim " Sana söylemiştim ya asistanımın düğünü var diye ona gideceğiz " dediğinde tek takıldığım nokta ' gideceğiz ' demesiydi .
" Gideceğiz ? " dedim onu tekrarlayarak . " Sende geleceksin " dediğinde düşüncelerim beni sarmıştı . Tek gönderirsem herkes ona bakıcaktı hayır buna izin veremezdim . " Tamam ama bir sorun var . Ben ne giyeceğim ? " dedim .

Gülümsedi .

Kalbimin ısındığını hissetim

Buz gibi olan kalbimin ...

☆☆☆☆☆





Bana aldığı takım elbise vücuduma tam oturmuştu . Onun gömleğide dahil tüm takımı siyahken benim gömleğim ve ayakkabım beyazdı onun haricinde onun ki gibi siyahtı .

" Hadi çıkalım artık " dedim giyinme odasının kapısına yönelip odadan çıkarken o da peşindem geldi . Hızlı adımlarla merdivenden inip kapıya yöneldim . Bora benim arkamdan merdivenleri bitirdiğinde kapıyı açıp dışarı çıktık . Arabaların önünde durdum . " Hangisi " dedim arkamdaki adama doğru " Hangisini istersen Bal gözlüm " dedi parmaklarımdan birini dudaklarıma götürüp iki arabaya baktığımda elimi dudaklarımdan çekip Lamborghini'yi gösterdim . " Görkem " diye bağırdı Görkem hızlı adımlarla yanımıza geldi " Buyur abi " dedi Bora'ya doğru " Seni ararsam bizi al " dedi kısaca hızlıca o sürücü koltuğuna bende yan koltuğa oturdum .

NİGHT FUCK CLUB BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin