14 .BÖLÜM KÜÇÜK SEVGİLİM

125 10 1
                                    

Bölüm @MukaddesKurtca ya itafen canım çiceğime 🌸🌸🌸🌸🌸

" Beni iyi dinle küçük sevgilim . Eğer küçük kardeşini istiyorsan yolu biliyorsun . Üç saatin var geldin geldin yoksa kardeşin abisinin benim yanımdaki güzel günlerine şahit olur ve eklemeyi unutmayayım Bora' cığına söylersen o da bu görüntüleri izler . "

Ve yüzüme kapanan telefonla kitlendim . Nefes alamadığımı hissettim . Yine aynı şeyle tehdit ediyordu oruspu çocuğu kardeşimle ve ...

Hızla ayağa kalkıp yan taraftaki giyinme odasına girdim . Bora benim için bir kaç parça kıyafet almış buraya geldiğimde giyebilmem için oradan elime ne geçtiyse hızla giydim .

Merdivenlerden aşağı inerken yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim . Büyük salona girdiğimde annemle babamı yine koltukta oturmuşlardı .

" Ben dışarı çıkıyorum " dedim sadece arkama döndüğümde " Nereye Efe " diyen babama cevap verme gereği duymadım .

" Bal gözlüm nereye " diyen kadife sesle , sahte gülümsememi daha da büyütüp hızla sesin geldiği yere koşup Bora ' ya sarıldım .

" NFC ' ye gorilim " dedim Bora bu sırada annemle babamı umursamamış beni kucağına almıştı . " O zaman korumalarınla git bal gözlüm " dediğinde içimden bir küfür savurdum .

" Onlarla gidersem dikkat çekerim ilk arabamla gideceğim o arabayla beni tanıyamazlar hem arka kapıdan çıkacağım " diyerek yüzüne baktığımda inandığını belli eden gözleri ile yanağına küçük bir buse kondurup kucağından aşağı indim . o anın şokunu atlatana kadar kapıdan çıkıp garaja girdim .

Eskiden kullandığım siyah BMW ye binip hızla garajdan arka kapıyı gidip otomatik kapı açılınca hızla gaza yüklenip o iğrenç eve sürdüm .

Öldürüldüğümüz eve kendi ayaklarınla gidiyorsun .

Diyen iç sesim haklı olsa da kardeşim o görüntüleri göremezdi . Görürse hem o piçi acımaz kendi kardeşimin yanında öldürürdüm . Tabi sonrada kendimi çünkü o çığlıkları kardeşim duyarsa o iğrençlikleri görürse benim yaşamamın hiç bir anlamı kalmazdı . Ha ben yaşamışım ha ölmüşüm .



☆☆☆☆☆









Bir saattir yoldaydım , yeni ulaştığım evin kapısı açılırken derin bir nefes alıp içeri sürdüm . O iğrenç evin önünde durduğumda midemim bulanmaya başladığını fark ettim . Hızla arabadan inip ön kapıya yürürken bütün korumaların bakışlarında iğrenç bir ifade vardı . maalesef ki nerdeyse hepsini tanıyordum . kapıyı kıracak gibi çaldığımda açan kişiyle duraksadım .

Aydın ...

Giyim tarzını değiştirdiği ve ben on altı yaşındayken o da on sekiz yaşında olduğu için yüzü tam oturmamıştı .

" Kardeşim nerede pislik " diye tısladım .

" Mert ' e n'oldu Baran Bey " dedi alaycı bir ses tonuyla kapalı kahve gözleri o her zaman ki korktuğum şekildeydi , hızla gözlerimi çekip merdivenlerden işkence odama yürüdüm .

Yavaşça kapıyı açtığımda burnuma gelen puro kokusuyla bakışlarım siyah duvarlardan Mete' ye döndü .

" Kardeşim nerede Karaer " dedim nefretle , soyadından nefret ettiği için adını kullanmamıştım .

" Karaer mi ? Aşkıma ne oldu küçük sevgilim " dediğinde ellerimin titremeye başladığını fark ettim .

" Defne nerede piç kurusu " dedim sesimi kontrol altında tutmaya çalışarak titrediğimi anlamamalıydı . Kapının önünden yanına doğru yürüdüm . Elimi cebime atıp küçük çakımı çıkardım .

NİGHT FUCK CLUB BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin