Dudaklarımdaki baskı yavaşça geri çekildi ve gözlerimi yavaşça açtım .
" Arabaya Baran " dedi gür ses cevap vermeden yolcu koltuğuna geçtim arkama bile bakmadan , o da hemen arkamdan sürücü koltuğuna geçti . Kemerlerimizi bağladıktan sonra yola çıktık .
Yol boyunca ne o ne ben konuştuk . En küçük bir sözde ağlıya bilecek haldeydim . Arabayı kendi evine sürdüğünü anlamam çok zaman almamıştı . Geldiğimizde kemerimi çözüp arabadan indim tabi o da peşindem .
Tam eve adımlamıştım ki Görkem' in şaşkın bakışlarıyla karşılaştım .
" Baran Bey iyi misiniz ? " dedi endişeli ses bu son nokta olmuştu benim için , gözlerimden ilk bir damla yaş aktı . Hemen arkamda olan adamın gür sesi benim ağlamamı daha da artmıştı ." Görkem " diye bağırdı Bora hemen sonra kollarını bana sarıp kapıyı açtı . " Şş n' oldu bebeğim sana " dediğinde gözlerimi ona çevirdim. " B-bora ... " sadece adını söyleyebildim . Bu sırada beni kucağına alıp merdivenlere yönelmişti . " Uyu bebeğim " dedi sadece zaten kucağının sıcaklığı ile mayışmıştım kendimi uykunun kollarına teslim ettim .
☆☆☆☆☆
Uyandığımda sıcacık bir şeyin üstünde olduğumu fark ettim . Bedenimi biraz kaldırıp gözlerimi biraz açtığımda çığlık attım . Bora çıplak Bora n'oluyo n'oluyo lan altımdaki beden gözlerini açıp gülümsedi . " Günaydın Bal gözlüm " diyen ses beni rahatlatmıştı .
" Günaydın gorilim " dediğimde gözlerini devirdi. " Goril ne Baran ne bilim öküz de ayı de ama goril ne demek yavrum " dediğinde kaşlarımı çatıp üstünden kalktım kollarımı birbirine dolayıp yatağın ucuna oturdum . " Hıh pislik " dedim . Kocaman bir kahkaha odayı doldurdu . " Sen bana küstün mü Bal gözlüm " dedi ve yavaşça kakıp bana yaklaştı . " Dün hakkınsa istersen konuşuruz istemesen sorun değil bebeğim " dedi sadece ..." Bora özür dilerim " dedim kafasını biraz eğdi ve gözlerimizi buluşturdu .
" Asıl ben özür dilerim Baran , böyle bir senden korkabileceğini sadece yüz ifadeni gördüğümde aklıma geldi " dedi yeşil hareleri parlıyorduBoranın içinde geçenler
" Seni o adamdan daha önce kurtarmalıydım çok geç fark ettim , asıl ben özür dilerim senden üzgünüm Bal gözlüm normal sevgilisiniz sanmıştım umarım bana güvenip olanları kendi ağzınla da anlatırsın meleğim . "
" Yemek yerken anlatıyım mı ? Hem menemen de yaparım " dediğimde hareleri daha da ışıldadı .
" Menemen mi hadi hemen üstümü giyip geliyorum " deyip koşarak giyinme odasına gitti . Bu adam kaç yaşındaydı yirmi yedi mi tabiki de hayır o olsa olsa beş yaşında olabilir . Kim derki bu adam Alperen Karan' ın biricik oğlu ...Ona her şeyi ama her şeyi en çıplak haliyle anlatmıştım . Çünkü o Mete değildi . O benim gorilimdi . O kadar da saçma değil bence hem ona çok uyan bir lakap .
Sana söylemiştim neyse ne zaman evleniyorsun kendimi düğün moduna sokucağım da . Yanlış olmasın moda sokucam yani :)
İç sesim ilk kısmına katılsam da sonradan bozmuştu . Önündeki yemeği yerken arada duraksayan adama baktım sanırım bu benim yüzümdendi .
Bora sana bunun anlatma sebebim içinde neden o haldeydi diye bir şüphe kalmaması için " EĞER O MENEMEN BİTMESSE O TABAĞI KAFANDI KIRARIM " dedim sonlar biraz bağırarak olsa da önümdeki adam hızla yemeğini yemeğe başladı . Tam çay bardağımı elime alacaktım ki aklıma gelen şeyle duraksadım .
" Bora , ben Defne' yi evde yalnız bıraktım " tam telaşa kapılmıştım ki
" Görkem onu almaya gitti birazdan gelirler otur ve kahvaltını et " diyen sesle kalktığım sandalyeye geri oturdum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİGHT FUCK CLUB BXB
Teen FictionBen Baran Çınar Night Fuck Club'ın sahibi Beni tacizden kurtaran adama ne oldu da bu kadar güvenmeye başlamıştım.