Çiçeklerimmm selam bölüm biraz karışık hem Baran ' ın hem Bora ' nın hem de yazarın ağzından bir bölüm oldu ben tek taraflı yazılan bölümden bir şey çıkaramayacağınızı düşündüğüm için böyle yazmayı tercih ettimmmm . O zaman bölüme geçelimmm 🌸🌸🌸
Baran ' dan
Hapisanemdeki üçüncü günümdü gözlerim artık uyumamaktan çökmüş , odaya getirdikleri yemeklerse bir köşede duruyordu .
Mete ' yi üç günde sadece bir kez görmüştüm .
Bacaklarımı kendime çekmiş yatağın üzerinde oturuyordum .
Odanın kapısı açıldığında kafamı kaldırdım ama gelen kişiyle kafamı geri indirdim . Gelen kişi Aydın ' dan başkası değildi .
" Artık yemek yemelisiniz Baran Bey . Mete Bey sizin adınıza çok endişeli " dedi sakin aynı zamanda endişeliydi ses tonu , korkuyordu bana bir şey olursa Mete daha kötü bir hale gelirdi . Ben burada yokken bile Mete ' nin vicdanı bendim emindim buna .
Mete Karaer ' in yaşama sebebi , vicdanı , kalbi bendim .
☆☆☆☆☆
Önüme konulan yemeği zorunlukla yemeye çalışıyordum . Bayılmak istemiyordum . Yanımda Aydın vardı . Yemek masasında oturuyorduk .
" Baran Bey ... " dedi Aydın devam ettiremedi . Yemek masasında karşımda oturuyordu .
" Söyle " dedim buz gibi bir sesle gözlerimi yemekten çekmedim .
" Özür dilerim . Sizi bu hale getirenlerden biri de benim ama bu benim görevim çekip gitme şansım yoktu hala da yok . "
" Şansım yok derken ne kast ediyorsun ? " diye sordum artık gözlerim yemekte değil Aydın 'ın çevirdim .
" Eğer bu işi yapmayı bırakırsam kardeşimi öldürecekler . "
Kardeşimi öldürecekler .
Kardeşimi öldürecekler.
Zihnimde aynı cümle defalarca kez tekrarlandı .
Benim gibi biri için bu cümle çok ağırdı . Kardeşim için günlerdir burada olan ben için bu gerçekten çok ağırdı .
" Küçük sevgilimi korkutuyorsun ben o kadar acımasız biri miyim Aydın ? " dedi pişkince Mete , arkamda olduğunu bildiğim halde arkamı dönme gereği duymadım .
" Sen benim babamdan bile daha vicdansız , acımasız bir insansın . Ve sakın bana yaklaşma senin yüzünden katil olamam " dedim soğuk ve duygusuz sesle hemen sonrada dudaklarımı bir peçete ile silip ayağa kalktım .
That' s my boy
Diyen iç sesime takmadım . Merdivenlerden çıkıp hapisaneme girip kapıyı kitledim .
Yatağa oturduğumdda düşündüğüm tek şeyin Defne olması gerekirken aklım Bora ' daydı babamdaydı annemdeydi . Bora' nın şuan ne halde olduğunu çok merak ediyordum .
Babamın umrunda olduğunu pek sanmıyordum .
Defne karanlıktan korkardı acaba şuan iyi miydi .
Annem ne haldeydi , acaba panik atağı tutmuş muydu ?
Biraz kendi mi düşünsen acaba hani sende insansın . Bir yıl boyunca kaçmak için çabaladığın hapisanende kapana kısıldın va o ruh hastası sana her an dokunabilir tehtid altındasın . Biraz kendini düşün artık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİGHT FUCK CLUB BXB
Teen FictionBen Baran Çınar Night Fuck Club'ın sahibi Beni tacizden kurtaran adama ne oldu da bu kadar güvenmeye başlamıştım.