3. BÖLÜM DÖVME

256 11 7
                                    

Evde tek başıma yatağımda uzanmış telefonumla boranın kolundaki dövmeye benzer dövmelere bakıyordum.

Evde tek başıma yatağımda uzanmış telefonumla boranın kolundaki dövmeye benzer dövmelere bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


*Bora'nın dövmesi*

Dövmesi yılan şeklinde dirseğinin biraz altındaydı ve ben bu dövmenin aynısını Alperen Karan'da da gördüğümden merak ediyordum .

Bir keresinde toplantı yapılırken ceketini çıkartıp gömleğini kıvırmıştı hemen yan karşı tarafında oturduğum için fark etmiştim.

Tam o sırada çalan telefonum ile irkildim .

Bilinmeyen numara yazısıyla pekte şaşırmadım. Torbacı yada Karanlık Taraftan birileri olabilirdi .

Hızlıca çalan telefonumu açıp kulağıma koydum .

" Alo Baran Çınar buyrun " dedim

" Alo Baran benim Bora " dedi mükemmel bir ses tonuyla ne diyom lan ben neyse

" Şey merhaba " dedim tatlı bi tonla noluyo lan bana

" Merhaba ben seni şey için aramıştım seni bugün bardan mı alıcam yoksa evden alıcam diye soracaktım "

" Barda olurum o saate "dedim mırıldanarak "Numaramı nerden buldun " diye sordum .

" Ben bulurum bal gözlü " dedi.
Ne bal gözlü mü dedin of of nası düşmeyeyeyim ben sana şimdi yapma bana bunu eros yapma bana bunu .

" Bir şey söylemiceksen kapatmam lazım " dediğinde iç alemimden dünyaya döndüm ."Yok yok görüşürüz ben dalmışım " dedim sonra kahkağısını duydum.

" Tamam görüşürüz 9 'da o zaman " deyip telefonu kapattıktan sonra numarasını ' Yeşil Gözlü Goril ' olarak kaydettim keşke benimde o kadar kasım olsa neyse yarısı olsada olur yok çeyreğide olur aslında ne diyorum ben neyse

☆☆☆☆☆☆

Saat akşam 20.32 geçiyordu .Saate baktığım telefonumu yavasça gri eşofmanımın cebine atıp bizimkilerin yanına gitmek için odamda çıktım . Çalışacağımız için siyah bol bir tişört giymiştim .

Aşağıya indiğimde Kerem'e baktığımda eliyle kapıyı gösterdi . Demekki gelmişti. Hızlıca kapıya yürüyüp bardan çıktım.

*Bora temsili *

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


*Bora temsili *


Bora yine siyah Range Rover' ın kapısına yaslanmış kolundaki dövmelerine bakıyordu benim dikkatimi çeken dövme harici sağ kolu boydan boya bileklerine kadar dövmeleri vardı . Üzerinde kolsuz bir üst altında siyah bir eşofman vardı . Çok bakılası bir havası vardı .

" Merhaba "dediğimde hızla kafasını kaldırıp beni süzdü en son bakışları yüzüme tırmadığında gülümsemeye başladım ." Merhaba hadi gidelim "
deyip yaslandığı yerden dönüp arabaya bindi ." Araba değiştirmişsin" dedim arabaya binerken " Evet arabaları çok severim küçük bir garajim da var hatta " dediği sırada arabaya binmiş kemerimi takıyordum .

Araba ile 15,20 dakikalık bir yolculuk yaptık . Daha sonra depo tarzı bir yere geldiğimizde durdu . O arabadan inmek için atak gösterince bende onun ardından arabadan indim .

☆☆☆☆☆

Kaç saatir çalışıyorduk bilmiyorum ama çok yorulmuştum . Bu sürede bir de bana lakap takmıştı . Neymiş efendim kum torbası gibiymişim . " Hadi "dedi bana doğru "sadece 25 kilo dedi " elimdeki ağırlıklara bakarak sonra diye devam etti " ben senin kilondaki ağırlıkları başlangıç olarak kullanıyorum . " Ama çok ağırlar " dedim isyan ederek o sırada duyduğum silah sesiyle elimdeki ağırlıkları yere atıp ona baktım .

" Bora.." dedim mırıldanarak silah sesleride artıyordu .Hızla bana yaklaşıp yere çökmemi sağladı .

" Sakin ol ben seni korurum " Söylediği şeyle kendimi birazda olsa rahatlamış hissettim . " Sen burda kal ben gelicem " dedi " Olmaz beni burada tek bırakma lütfen " dediğimde derin bir nefes alıp verdi . " Tamam " dedi elini uzattı bana doğru " Elimi sakın bırakma " dediğinde elini sıkı sıkı tutup başımı salladım . Çok az yürüp çantasını açtı içinden çıkardıgı silahla gözlerim büyüdü . " Korkma seni koruyacağım . " içimden bir ses ona güvenmemem gerektiğini söylesede onu şimdilik başka carem olmadığı için hiç bir şey söyleyemedim . Yavasça deponun kapısına yürürken silah sesleri azalmıştı .Kapıyı ayağıyla vurarak hızla açtı . Silahını kısa süre sonra indirdigini kollarından anlamıştım . Büyük bedeni yüzünden hiç bir şey göremedim . Hızlı adımlarla dışarı çıktık . Yerdeki adamlara görünce kafamı hızla ona çevirdim . Hiç tepki vermedi . " Bu ne " dedi Bora yerdeki adamları göstererek " Abi özür dileriz bugün başka işler de verdiğin için onlarla ilgileniyorduk ." Bora hala elimi tutuyordu . Yavaşça elimi bıraktı " Içeriden araba anahtarını
getirin ." Bir adam hızla içeri girip anahtarı getirdi ve ona uzattı ." Bana değil Baran'a ver " dedi " Buyurun " dedi adam bana anahtarı uzatarak
"

Arabaya bin " dedi emir vererek bir şey söylemedim . Hızla arabanın açma tuşuna basıp arabayı açtıktan sonra içine oturdum .

15,20 dakika sonra arabaya geldi . Bu sürede adamlara bol bol bağırmış çağırmıştı ." Özür dilerim ben " derken sözünü kestim . " Sen kimsin "
dediğimde sustu arabayı çalıştırdı .

Başka hiç bir şey söylemeden yolu izlerken hiç bilmediğim yollara girince kafamı ona çevirdim " Nereye gidiyoruz burası benim evimin yolu değil " dediğimde nefesini verdi .
" Benim evime gidiyoruz " dedi
" Neden ben tanımadığım birinin evine gitmem. " dediğimde gözlerini devirdi . " Hem evin uzak geldi hem de çalışmamız yarım kaldı ."
" Banane ben gelmicem dur dur arabayı " dedim hırsla " Benimle geliyorsun cüce " dedi sesini yükselterek " Dur dur hemen " dedim her kelimeyi bastırarak arabayı sonunda durdurduğunda kapıyı çarparak indim mal goril dedim kendi kendime .

🖤MERHABA ÇIÇEKLERIM

Bora'nın modeli olarak Hakan'ı seçtim bence uydu ama siz kafanıza görede seçebilirsiniz Bol bol yorum
atarsanız sevinirim . Öptümmm

Görüşürüz Çiçeklerim 🌸🌸🌸

NİGHT FUCK CLUB BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin