13 . BÖLÜM BARAN MI EFE MI ?

101 9 2
                                    


Onları bir süre daha dinledim ama bir daha konuşmadılar bende yavaşça bahçeye onların yanına gittim .

" Ben geldim " dedim neşeli bir sesle iki sigara içen bedende bana döndü .

İkisi de kocaman gülümsedi . Yerdeki sigara çöplerine bakılırsa bu ilk sigaraları değildi .

" Hoş geldin cüce " dedi Bora sigaradan dolayı sesi daha boğuk çıkıyordu . Defne yüzünü bana çevirip kafasını sallamakla yetindi . Sanırım Bora ile ne konuştularsa bu pek hoşuna gitmemişti .

Sigaraları bitene kadar orada öylece dikildik . Sonrada Bora işinin olduğunu kendime dikkat etmem konusundaki şiirini okuyup gitti .

☆☆☆☆☆






Son iki saattir evde NFC ile alakalı belgelerle uğraşıyordum . Bir anda duyduğum sesle kafamı kaldırdım .

" Abi " dedi defne i' leri uzatarak bir şey isteyeceği ses tonunu kullanarak
" Söyle abicim " dedim .

" Arkadaşlarımla dışarı çıkabilir miyim ? diye sordu " Tamam gidebilirsin ama Mert ile beraber " dedim o ruh hastası kardeşime de sarabilirdi . Boşu boşuna kardeşimi tehlikeye atamazdım .

" Neyse tamam ben üstümü değiştirmeye gidiyorum " dediğinde onu kafamla onaylayıp ayağa kalktım . Merdivenlere yönelip odama çıktım . Yatağımın yanındaki komodinin üzerinden cüzdanımı çıkarıp kredi kartlarımdan birini aldım . Odamdan çıkıp Defne' nin odasına girdim . Üstünü giymiş dudaklarına geçen gün aldığı bir ruju sürüyordu . Üzerine siyah sıfır kol bir krop giymiş altına da bol bir jean giymişti kolunda da her zaman taktığı siyah çantası vardı .

" Bir şey mi oldu abi ? " diye sordu Defne " Hayır sadece kredi kartını verecektim " deyip kredi kartını ona uzattım .

" Benim param var " dese de kartı zorla çantasına atıp onu Mert ile gönderdim .

☆☆☆☆☆







Saatlerdir ne Defne' ye ne de Mert' e ulaşabiliyorduk . Defne evden çıkalı tamı tamına on beş saat olmuştu .

" Bulacağız onu otur şuraya Efe " dedi babam bana iki saattir Efe diyordu yani kendi koyduğu ikinci adımı . Yani gerçek adım

Baran Efe Çınar idi .

Babam beni evden atmadan önce asla Baran' ı kullanmaz adımı soran insanlara Efe derdim . Tabi bu babamın bana söylediği ve yaptığı şeylerden önceydi . On beş yaşındaki ben Efe' yi unutma kararı almıştı . Evden ayrıldıktan sonra hep Baran' ı kullandım .

Efe' yi öldürdük biz unutma sakın .

Diye konuştu iç sesim haklıydı .

" Sana daha kaç kez söyleyeceğim Uğur Çınar benim adım Baran . Efe diye biri yok " diye azarladım babamı . Yaklaşık iki saattir Bora' nın evindeydik . Onları kendi evime almayacağımı bildiği için Bora böyle bir fikir sunmuştu . O da şuan yan odada Defne ile Mert' in son görüldüğü yerlere bakıyorlardı .

Annemin artan hıçkırık sesini karşı oturduğum koltuktan kalkıp odanın içinde dolanmaya başladım .

" Sen hiç kimliğine bakmıyor musun Efe ? Senin adın Baran Efe Çınar " dedi bin kere söylesem de babamın beni dinlemeyeceğini bildiğim için sustum .

Odaya hışımla giren Bora' ya döndü bakışlarım . " Baran hiç adı Aydın olan biriyle tanıştın mı ? " diye endişeli bir sesle konuştu Bora . Biraz düşündüm ve aklıma gelen kişiyle yutkundum .

NİGHT FUCK CLUB BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin