30.BÖLÜM KORKU SEANSLARI

27 2 0
                                    

Tik Tak Tik Tak Tik Tak ...

Kafamda sadece saatin tik tak sesleri yankılanıyor bu kendimi boğmak istememe neden oluyordu .

Neden böyle şeyler hep beni buluyordu ? Bir hafta mutlu olsam beş , altı ay bok gibi geçiyordu .

Göktuğ'un durumu kesin değildi . Doktorlar iyileşebileceğini söylesene iki ay geçmişti aradan .

Tam iki ay .

Bu süre zarfında çok değişik şeyler olmuştu . Mesela babam beni haftanın her günü aramaya başlamıştı . Hatta üç dört defa buraya Mardin'e gelmişti . Devran baba ile çok yakın arkadaş olmuşlardı .

Babam ilk defa bir arkadaşımın babası ile arkadaş olmuştu .

Babam benim çok çabalıyor,  elinden gelen her şeyi yapıyordu .

En son geldiğinde gece uyuyamadığım için bana askerlik anısını anlatmıştı . Anısı o kadar komikti ki gülmekten çenem ağrımıştı . Sonra da bana çocukken çok sevdiğim bir masalı anlatırken ben uyuya kalmıştım .

Babam sohbet açmak için elinden gelen her şeyi yapıyordu .

Uğur Çınar uzun zamn sonra babam gibi hissettiriyordu .

Babam gibi ,

Babam benim babam .

Defne olanları duyunca hep burada kalmak istesede okul açıldığı için sadece bir defa gelebilmişti . Göktuğ'u öyle görünce saatlerce ağlamış, ona bunu yapanların anasından girmiş bacısından çıkmıştı . Küfürbaz kardeşim onu öyle görmeye dayanamamış çok üzülerek eve dönmüştü .

Tanışmaları ayrı arkadaş olmaları ayrı olaydı . Defne Ayça Çınar fırtınalar estirirdi, göklerde .

Ve Ali,

Hakkında duyduğum tek şey artık adım attığı her yerin ateş altında olduğuydu .

İmparator ile beni aradıktan sonra birkaç kez daha konuştuk . Ali iyiydi ama çok kan kaybetmişti hastaneye gidene kadar . Bu da sürecin biraz yavaşlamasına sebep oldu .

Ama şuan iyi durumda olduğunu tahmin ediyordum . Şuan Göktuğ'un beni getirdi yerde abisi Azad Diyar ile oturuyorduk .

"Burayı ona küçükken ben göstermiştim . Ne zaman birine kızsa, mutlu olsa, üzülse hep buraya gelirdi ." dediğinde ben tepenin eşsiz manzarasını izliyordum .

"Diyar , Göktuğ küçükken nasıl bir çocuktu ?" diye sorduğumda Azad Diyar'ın dudakları hafifçe kıvrıldı .

Azad Diyar ile nasıl bu hale geldik bende bilmiyordum . Ben yerde şokla ağlarken bir an onu görüp Göktuğ sanmıştım . O da ben abisiyim deyip beni dışarı çıkarıp sakinleşmene yardım etmişti . Göktuğ'un abisi olduğunu öğrenince ilk uzak dursamda birbirimize dert ortağı olmuştum .

Hem de bu sayede Zeyno anne ile Devran baba torunlarına sarılmışlar, Zeyno anne torunu için izlediklerini geline vermişti .

Sonradan anlamıştım ki Azad Diyar kötü biri değildi sadece karısına çok aşık genç bir adamdı . Kimseyi aşık olduğu kişi için suçlayamazdınız .

Mesela ben Baran Efe Çınar, kendimi Mete'ye ya da Ali'ye aşık olduğum için suçlamıyordum .

Beynim onlara güvenmişti . Aslında kalp diye bir şey yoktu o sadece bir organdan ibaretti aynı akciğerlerimiz gibi .

Kalp kan pompalar sizi ayakta tutardı, bir bıraktı mı tahtalı köyü boylardınız .

Azad Diyar telefonunu bana çevirip Göktuğ ile olan bir fotoğraflarını göstermişti .

NİGHT FUCK CLUB BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin