Bora kollarını birbirine bağlamış kaşları çatık şekilde televizyon izliyordu . Sesime duymuş olacak ki bakışları bana döndü .
" Sana da küstüm ben , git buradan " dediğinde şokla ona baktım .
" Hiçbir yere gitmiyorum . Ne oldu benim bebeğime ?" dediğimde son kelimeyle dönüp kalmıştı .
" Neden beni bırakıp gittin ? Neredeydin ? " dedi bebeklenerek uzandığı koltukta ayaklarının yanına oturdum .
" Defne ve Uğur Bey ile beraberdim " diye açıkladığımda merakla bana döndü .
" Beni korkuttun bu halde peşindede gelemedim " dediğinde neden böyle olduğunu anlamış oldum .
" Tekrar hoşgeldin Baran bir şey içmek ya da yemek ister misin ?" diyen İmparator 'a döndüm .
" Hayır Efendim teşekkürler " diye cevapladığımda kafasıyla beni onayladı .
Az önce bir aile felaketi geçirmemiş gibi sakin durmak ne kadar kolay değil mi ?
Diyen iç sesim kesinlikle haklı olsada Bora 'ya şuanlık bu konudan bahsetmeme kararı almıştım . Bir anda telefonum çalınca Bora 'ya elimle bir dakika işareti yapıp odadan dışarıya çıktım . Arayan adamlarımdan biriydi .
" Alo " dediğimde beni hemen cevapladı .
" Arda Bey 'i bulduk , Efendim dediğiniz gibi olur ürkütmeden ana binaya çağırdık " dediğinde gülümsemekten kendimi alamadım .
" Yine de peşine adam taktığınızı umuyorum " dediğimde adamım hemen beni yanıtladı .
" Elbette Efendim buluşma saati yarın akşam saat dokuzda " diye beni yanıtladı .
" Tamamdır beni gelişmelerden haberdar edin " dediğimde adamım beni onaylayınca telefonu kapatıp odaya döndüm .
İmparator 'un yanına oturdum .İlk başta ortam sessiz olsada Bora bir anda sessizliği bozdu .
" Baba , ben hastanedeyken bir kaç tane anı sürekli tekrar ediyordu . Bir adam vardı yüzü bulanıktı ama saçları kumraldı bana şarkı söylüyordu " dediğinde İmparator sertçe yutkundu . Buna karşılık şaşırmadan edemedim ama olaya da dahil olmadım .
" Kumral bir adam mı ? Bilmiyorum ki oğlum annenin arkadaşı filan olmasın " diye bir yanıt verdiğinde Bora inanmaz bakışlar attı .
" Hayır sendin hatta adam birşey çiçeği dedin " dediğinde eli titreyen adam ile şok oldum .
" Ha hatırladım . O kumral eski bir arkadaşım " dediğinde Bora gülümsedi . Ne kadar konuşmaya dahil olmak istemesemde merak ettiğim şeyler vardı .
" Kumral bir adam sana şarkı mı söylüyordu ? Garipmiş . Biliyor musun babamda bana küçükken şarkı söylerdi " dediğimde İmparator 'un yüzünde acı bir tebessüm oluştu ...
☆☆☆☆☆
Yazar 'dan
Alperen Karan
Oğlunun basitçe sorduğu ama onun için bir yıkım olan o soru , aklı almıyordu küçücük çocuğun hatırladığı o anı unutmak için kaç kişiyi öldürmüştü ?
Ne kadar acı çekmişti ?
Canı ne kadar yanmıştı ?
Sırf onun kokusu hatırlamak için aldığı parfümleri , esansları ...
Sırf bu yüzden o parfüm şirketi satın almasına ne demeli peki ?
Oğluna Bora adını koyan nar çiçeği neredeydi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİGHT FUCK CLUB BXB
Teen FictionBen Baran Çınar Night Fuck Club'ın sahibi Beni tacizden kurtaran adama ne oldu da bu kadar güvenmeye başlamıştım.