22.BÖLÜM ŞOV

63 5 0
                                    

Bora bugün hastaneden taburcu olacaktı . Alperen Karan son işlemler için aşağıya inmişken Bora üzerindeki kazağı düzeltiyordu .

" Baran bu çok dar " dedi üzerindeki siyah dar tişörtü göstererek , gülümsedim . Sadece o siyah dar tişörtle onu odadan çıkarmayacaktım tabii ki  . Hava akşam olduğu için soğuktu .

" Bekle , sana bir sweet getireceğim " diye mırıldadım .

Koltuktan kalkıp köşedeki dolaptan onun için getirdiğim siyah sweeti çıkardım . Arkamı dönmek için hamlede bulunacakken sıcak nefesini boynumda hissettim .

" Bora..." diye mırıltı döküldü dudaklarımdan . Kollarındaki alçı çıksa da hala sarılıydı . 

" Efendim bebeğim " diye sordu beni anlamazdan gelerek kalbimin hızlandığını hissettim .

" Y-yapma... baban gelir " dediğimde dudaklarından tch diye bir ses çıktı .

" Öp bakayım bir kere belki seni bırakırım  " dediğinde arkamı dönüp biraz yükseldikten sonra yanağına bir buse kondurdum .

" Böyle mi öp dedim ben sana " diye beni hayıflayarak konuştu .

" Nasıl öpmemi beklerdiniz Bora bey ? " diye sorduğumda kaşları havalandı .

" Bey mi ? Ne dedin sen tekrar söyle " dediğinde kapı açılma sesiyle irkildim . İkimizde o tarafa döndük .

" Hoşgeldiniz Alperen Bey " diyip
Bora ' dan uzaklaştım fırsat bu fırsat diyerekten , hızla dolaptaki çantaya tüm eşyaları koymaya başladım .

" Tüm işlemleri hallettim ,  çıkalım artık  " dedi İmparator  topladığım çantayı  yere bırakıp her şeyi alıp almadığımı kontrol ettikten sonra çantayı elime alıp ayağa kalktım .

Dışarıya çıkana kadar onları takip ettikten sonra çantayı İmparator ' un arabasına koydum .

" Alperen Bey benim bazı işlerim var da Bora ' nın yanında siz kalır mısınız ? " diye sorduğumda Bora bana anlamaz bakışlar atarken İmparator beni kafasıyla onaylayınca hızla kendi arabama yürüdüm .

Anahtarı takıp motoru çalıştırdım . Deniz Çınar ile halletmemiz gereken şeyler vardı .

Kimse ne Bora ' ya ne de Defne ' ye dokunamazdı .

On beş , yirmi dakikalık bir yolculuğun ardından Deniz 'in şirketinin önündeydim .

Deniz diyorum çünkü öyle bir kadın benim annem olamazdı . Bundan sonra belki babamı affederdim ama o kadını asla affetmeyecektim .

Arabamdan indikten sonra anahtarı valeye atıp içeri girdim . Koridorda kim beni görse yüzünü büyük bir şaşkınlık kaplıyordu çünkü bu şirkete ilk girişimdi ve de son olacaktı . Danışmadan vardıktan sonra danışmada ki kız hızla ayağa kalktı .

Platin sarı saçları ve kahverengi gözleri korkuyla parıldıyordu .

" Hoşgeldiniz Baran Bey nasıl yardımcı olabilirim ? " dedi titreyen sesiyle benden neden bu kadar çekindiğini anlayamasam da  sorgulamadım

" Annemin odası nerede acaba ? " dediğimde gülümsedi ama bu naziklikten falan değildi baya beni  aşalamaya çalışıyordu .

Çünkü o kadınının şirkette ki odasının nerede olduğunu bilmiyordum .

" En üst katta Baran Bey . Eğer isterseniz bir arkadaşımız size eşlik edebilir " dediğinde histerikçe güldüm .

" Hayır kendimde arayıp bulabilirim Teşekkürler " dedim üslubumu bozmadan platin sarı kız geriye doğru atıp gülümsedi .

NİGHT FUCK CLUB BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin