4.BÖLÜM ENDİŞELENMEK

206 15 16
                                    


Bora'dan

Baran arabadan ineli neredeyse on  dakika olmuştu ama ben hala onu bıraktığım yerde duruyordum .

Nedensizce bunu yapıyordum .

Normalde olsa evime giderdim . Ama içimdeki bir şey beni ona itiyordu onu ilk gördüğümden beri ona karşı herkese davrandığımdan çok farklıydım .

Ben kimseye yardım etmezdim onu ise yanımdan ayırmak bile istemiyordum ona ya bir şey olursa korkusu tüm vücudumu kaplıyordu .

Ben normalde babamın tabiriyle duygusuz piçin tekiydim . Bana hep öyle söylerdi .

Annemi babam öldürmüştü. Bunu ben hariç kimse bilmezdi herkes annem intihar etti sanıyordu .

Ben annemi çok severdim diyemem ama o öldükten sonra farketmeden babama dönüşmüştüm .

Babam Karanlık Tarafın Imparator ' u   ve kurucusuydu .

Devletin bile korkup karışmadığı bir şeydi bu aslında Baran'a da başta bu yüzden inanmamıştım .

O çok masun görünüyordu benim için çok masum ...

Düşüncelerimden sıyrılıp onu bulmaya karar verdim .

Arabamın içinden çıkıp arabayı kilitledikten sonra hızlı adımlarla onun yürüdüğü tarafa doğru yürümeye başlamıştımki biri bana çarptı tam ağzımı açacakken duraksadım .

" Baran ?! "

" Bora peşimdeler "

Dediğinde köşeden biri çıktığını gördüm kahretsin silah arabadaydı . Hemen yan taraftaki binaya doğru ilerledim .

" Ne yaptığımı sorgulama ve hareket etme " dedim bir çırpıda onu duvara yaslayıp kapuşonumu kafama geçirdim ve kafamı boynuna gömdüm şansa boynu benden çok kısaydı .

Bir kaç dakika boynunda öylece bekledim tabi biraz o güzel kokusunu içime çekmem ve bir kerede dudaklarımın bembeyaz boyuna değmesini es geçersek , ki ben geçmeyecektim .

"Gittiler mi ? " diye sorduğumda yutkunduğunu hissettim .

" Evet " dedi kafamı kaldırdığımda yanakları kıpkırmızıydı ona baktığımı farkedince dahada kızarabilecekmiş gibi dahada kızardı utanmıştı .

Çok güzeldi kaybetmek istemeceğim kadar daha güzeldi .

Gülümsedim .

Gamzelerimi ortaya çıkaracak kadar gülümsedim gözlerimi kısarak hemde .

En son ne zaman bu kadar gülümsemiştim ki .

Arabanın içindeydik ona güldüm diye bana trip atıyordu ama trip atarkende bile ayrı bi güzeldi .

Onu zar zor ikna edip arabaya bindirmiştim .

Aslında pek ikna olmamıştı . Onu omzuma almıştım Bal gözlüm de utancından ağzını bile açamamıştı .

" Konuşmayacak mısın benimle ? " diye sorduğumda kaşlarını daha çatabilecelekmiş gibi çattı ve kafasını hayır anlamında salladı .

" Ama benim evime gidiyoruz trip atmaya devam mı edeceksin ? " bu seferde kafasını evet anlamında salladı .

" Öyle olsun bal gözlüm peki " dedim kırılmış bir sesle gözlerimi bana çevirdi çatık kaşlarını indirip sessizce kıkırdadı .

" Tamam üzülme trip atmıyacağım " dedi .

" Sen nasıl bir şeysin Baran o kadar tatlı bir insansınki dışardı görsem üniversite iyi bir bölüm okuyan tatlı biri derdim . Sana ne yaptılar böyle bal gözlüm . "

Yutkundu .

" Benim ruhumu çaldılar Bora kalbimi, o söylediğin şekilde olabilecek hayatımı, hayallerimi çaldılar daha doğrusu her şeyi mi çaldılar ... Bora "

Aynısını ve daha kötülerini bana yaptılar diyemedim zaten bu da bizim son konuşmamız oldu .

Eve geldiğimizde kapıdaki korumalar karşıladı bizi arabadan inip etrafa baktım .

Ona baktığımda evime baktığını farkettim . Simsiyah iki katlı evimden bana döndün bal rengi gözleri

" Tam seni yansıtıyor ,evin ayrıca çok güzel " dedi .

" Teşekkürler sen bir de yatak odasını gör " dedim imayla ona döndüğümde tekrar eve odaklandığını gördüm .

" Bir şey mi söyledin " dedi bana dönüp kaşlarını hafif çatarak .

" Sen birde evin içini gör dedim "

Bir kaç saat uyumayıp bir şeyler atıştırmıştık . Daha sonra ona kendi kıyafetlerimden verdiğimde tişörtüm dizine gelmişti . Ben kahkalarla atıyordum .

" Ya gülme " dedi a'ları uzatarak .

" Tamam " dedim kahkahalar içinde bir süre sonra sustum .

" Bununla uyu istersen tişörtlerim böyleyse eşofmanlarda seni bulamayız "

Aslında istese kendi eşofmanı giyebilirdi tabi kovalanırken yere düşmeseydi .

" Bacağın iyi değil mi pansuman falan yapabiliriz " biraz derisi soyulmuştu , aslında pek bir şeyi yoktu ama endişeleniyordum .

" Yok ya bir yara bandı yeter aslında varsa tabi " oturdum koltuktan kalkıp odadan çıkıp yan taraftaki çalışma odama girdim hızla ilk yardım çantasını alıp odadan çıktım .

Geri büyük salona girip oturduğu koltuğa oturdum .

" Bacağını uzat " o bacağını uzatırken bende tentürdiyotla pamuk çıkardım .

" Ona gerek yokt aslın-" derken ona bakışımla sustu endilenmiştim böyle uyuyamazdım .

Tentürdiyotu pamuğa döküp yavaşça dizine bastırdım kısıkça inledi pamuğu geri çekip eğildim dizine üfledim .

" Bir sorunumuz var ben uzun süredir ülkede yoktum o yüzden odaların çoğu boş evde tek benim odamda yatak var " dedim yara bandını dizine yapıştırırken

" Açıkcası ben koltuklara sığmam seninde koltukta yatmanı istemem beraber yatsak olur mu " ilk bir şey söylemedi .

" Olur sen rahatsız olmazsan benim içinde sıkıntı yok " dedi daha sonradan .

Bunu söyledikten sonra beraber yukarı çıktık onu yatak odasına gönderip kendimi kısa bir duşa atıp saçlarımı kurutmadan altıma eşofmanı giyip yatak odasına girdiğimde gördüğüm görüntü ile duraksadım .

Bara'nın üzerindeki tişört yukarı çıkmış baksırı görünüyordu bu anı hiç unutmamak için telefonumla bir kaç fotoğraf çekip yanına uzanıp uykuya daldım .

🖤MERHABA ÇİÇEKLERİM

Bugünde Bora'nın ağzından yazmak istedim diğer bölümlerde daha net hayat hikayesini işleyeceğim zaten bugün kısa bir giriş yapmak istedim umarım beğenmişsinizdir

Bol bol yorum ve oylama yaparsanız sevinirim kendinize iyi bakın

GÖRÜŞÜRÜZ ÇİÇEKLERİM 🌸🌸🌸

NİGHT FUCK CLUB BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin