5.BÖLÜM MAFYA

202 15 10
                                    

Baran'dan

Sabah olmuştu . Ben uyanalı 15 dakika 10 saniye olmuştu çünkü Bora'ya bakmamak için saatte odaklanmıştım çünkü üstü çıplaktı ve çok tahrik edici görünüyordu kasları çok fazlaydı onun ' Yeşil gözlü goril ' olarak kaydetmemim sebebide buydu goril gibiydi neyse diyip yataktan kalktım nedense canım sigara istiyordu normalde pek içmez hatta aklıma bile gelmezdi .

Sessizce odadan çıktım . Onu rahatsız edip uyandırmak istemezdim aklım ne kadar kaslarında gibi gözüksede sırtındaki bazı yaralardı . Çok derin yaralar gözükmesede eski yaralar olduğununu düşünüyordum .

Aşağı indiğimde bahçeye çıkmak istedim ne kadar üzerimde sadece tişört olsada .

Hava çok sıcak değildi ama bir kaç saatte yanacağına emindim . Bahçesi büyük güzel bir evdi aynı bizim ev gibi aa doğru orası benim evim değildi ki ibneydim sonuçta ben babam bunu söyleyip atmıştı beni evden en yıkıcı olan tarafsa bunu babama söylenen zorbamın en yakın arkadaşım olmasıydı . Ben insanlara güvenmemen gerektiğini o bana göstermişti ilk önce daha sonra herkesten daha çok değer verdiğim babam göstermişti . Ben aslında tam Bora'nın söylediği tarzda hayallere sahiptim ama hayat beni değiştirmişti ...

Daha önceden bir koruma ordum varken şimdi barların önündeki hariç hiç korumam yoktu hiç güven vermiyorlardı ayrıca aylar önce korumalarımdan bir grup bana suiakast düzenlemeye çalışınca koruma istemediğim için hepsini ya barları korumaları için görevlendirmiş yada başka işler vermiştim . İşte bu yüzden ben bazen arkadaşlarına bile güvenmeyen biriydim ne kadar güveniyor gibi dursamda Bora için de aynı şey geçerliydi onun hakkında bir araştırma yapmam gerekiyordu ona da hiç güvenmiyordum . Sonuçta o da diğerleri gibi çıkabilirdi .

Köşede gördüğüm koruma ile duraksadım . " Bir sorun mu var efendim " diye sordu . " Yok sadece dolaşıyordum " dediğimde gülümsedi kafası keldi ama kızıl olduğu belli oluyordu sakallarıda uzun ve kızıldı. Gözleride masmaviydi parıldıyordu .

" Bora abimin yanında ilk kere birini görüyorum çok garip " diye konuştu sanırım Bora içine kapanıktı bu konularda " Yanlış anlamışsın sanırım biz arkadaşız " arkadaşım değil sadece öyle sansın belki arkadaşım olurdu ama araştırdıktan ve güvenimi biraz olsun kazanırsa onunla konuşmamım sebebi biraz olsun bana kendimi savunmayı öğreticek olmasıydı .

"Onun arkadaşı yok ki arada benle konuşur o kadar " hiç arkadaşı yoksa bana niye bu kadar ilgiliydi ki .
" Anladım ... bu arada ben Baran " dedim nedense uzun zaman sonra ilk defa bir yabancıyı kendime yakın hissetmiştim ." Görkem efendim " diye cevap verdi " Ben senin efendim değilim adım var senin ki gibi Görkem bana Baran diyebilirsin " dedim böyle hitapları sevmezdim
" Peki Baran Bey " bey mi Allah'ım sen sabır ver offf " Baran benim adım Baran bey yok tamam mı Görko " dedim . İnsanlara yakın davranırsanız onlara güvendiğinizi sanarlar ve onlarda size daha kolay güvenirler .

" Baran " dedi arkamdamki yeni kalktığı için boğuk çıkan ses
" Günaydın uykucu " dedim neşeli bir sesle üzerine siyah bir tişört giymişti
" Napıyorsun burda " dedi gözleri yavaşça yüzümden aşağıya doğru kaydı gözleri kocaman açıldı " Sen dışarda böyle mi dolaşıyorsun " dediğinde gözlerim açıldı " Evet dolaşırım sana mı sorucam " dedim sinirle derin bi nefes alıp verdi .
" Tamam içeri girelim üşürsün " dedi . Yazın başındaydık şaka mı yapıyordu . " Tamam " dedim kısaca uzatmak istesem tartışabilirdik ama uzatmak istemedim . " Görüşürüz Görko " dedim Görkem'e doğru " Görüşürüz Baran be - " derken ona attığım side eye karşın sustu arkamı dönüp Bora'yı beklemeden içeri girdim .

" Niye uyandırmadın beni kalktığında " diye sordu arkamdan içeri girdiğinde " Rahatsız etmek istemedim " diye cevapladım sırtındaki yaraları sormak istedim ama yapamadım o yüzden dövmelerini sormaya karar verdim . " Dövmelerinin bir anlamı var mı ? " diye sorduğumda bir koltukta ben diğerine de o oturdu . " Yani tabi hepsinin vardır da ben hatırlamıyorum sadece biri o da " dedi kolundaki yılan dövmesi gösterdi " Bu dövmem " koltuktan kalkıp yanına gittim . Dövmesine bakmak için yakınına girdiğimde aynı dövme olduğu kesinleşmişti kafamda " Bora sana güvenmemi ister misin ? " diye sorduğumda gözlerimiz birleşti . " Evet isterim neden sordun ki " dediğinde ona ne olursa olsun güvenmek istediğimi farkettim . Bu garipti nedensizdi ama ona çok güvenmek istedim tüm kalbimle sanırım bunu ben değilde 15 yaşındaki evden atılmış çocuk istedi . " Sen kimsin ? " yutkundu sorum karşısında yeşil gözlerini kaçırdı benden bende kolundaki elimi çekip yanına oturdum .

" Hem Karan Holding ' in baş hissedarı yani Alperen Karan 'ın oğlu hemde babamdan ayrı şekilde Karanlık Tarafın yurt dışı ile ilgilenen mafyasıydım diyelim " Şaşkınlıkla baka kalmıştım diyecek bir şeyler aradım ama sanki beynim durmuştu . " Benden korkuyor musun ? " diye sordu " Hayır Hayır korkmadım sadece şaşkınım ben senden asla korkmam " dedim bi çırpıda " Tamam o zamam yemek sipariş edelim mi asistanım hemde asçım olan kız izinde 1 hafta sonra düğünü var o yüzden o da zaten işten ayrıldı yeni birini alacağım " dediğinde açıklama yapması beni çok mutlu etmişti . " Hem asçı hem asistan nasıl oluyor ? "

Asistanı olan kız çok iyi yemek yaptığı için yemekleri o yaparmış yurt dışındada beraberlerlermiş diye bir cevap aldığımda damarlarımda kıskançlık dolaşsada susup yemek sipariş etmemesini söyleyip yemeği üslenmiştim . Hem evden atılmadan önce yemek yapmaya ilgim olduğu için anneme yardım ederdim daha sonrada kendilinden yemek yapmayı öğrenmiştim ama benim canım arkadaşlarım menemini çok güzel yaptığımı söylerler ki babamda öyle söylerdi ... neyse moral bozmak yok menemeni sabah yaparsam az soğanlı akşam yaparsam daha fazla soğanlı bana göre soğansız menemen olmazdı çünkü .

Yavasça menemenide mutfaktaki masaya koymuştum " Eline sağlık her şey çok güzel görünüyor " dediğinde gülümsedim . " Afiyet olsun ve sakın ben varım diye nazik yemeye çalışma gerek yok ben öyle yemek yemeyi sevmem " edikten sonra başıyla onayladı .

Yemeğimizi yedikten sonra yirminci kez menemenime övgüler yağdırmıştı . " Ama harbiden çok güzeldi tekrar ellerine sağlık bal gözlüm " dediğinde bal gözlüm müyüm gerçekten diye sormak istedim ama tabikide soramadım . " Önemli değil Bora başka zaman yine yaparım " dedim ...

🖤MERHABA ÇİÇEKLERİM

Yeni bölüm ile karsınızdayım çiçeklerim ilk önce söylemek istedigim bir şey var Euphoria 'nın Fezcosu yani Angus Cloud un ölümü beni derinden etkiledi gerçekten dizide en sevdiğim karakterdi ve çok gençti ilk önce onu saygıyla anmak istiyorum .

Umarım bölümü beğenirsiniz

GÖRÜŞÜRÜZ ÇİÇEKLERİM 🌸🌸🌸

NİGHT FUCK CLUB BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin