Baran ' dan
Imparator oğlunu görmeye yoğun bakıma gittiğinden beri oturmamış koridorda bir o yana bir bu yana yürüyordum .
" Baran Bey bir otursanız . Yemekte yemediniz bayılmanızı istemeyiz " dedi Hale , Erkan ' da onu destekleyen bakışlarla bana bakıyordu .
" Hale bana bir kahve alır mısın ? " dediğimde Hale başıyla onaylayıp arkasını dönüp hızlı adımlarla yürümeye başladı .
Bende hemen arkamdaki koltuğa kendimi bıraktım .
" Erkan , sen ne zamandır Bora ile çalışıyorsun ? " diye sordum Erkan ' a,
" Yaklaşık dört yıldır efendim " diye cevapladı beni hemen ardından üzerindeki gömleği düzeltti .
" Peki Hale ile senin paranı ben ödesem bana çalışır mısınız ? " dedim Erkan 'a yüzündeki o şaşkınlıktan belliydi böyle bir şey beklemediği .
" Baran Bey sizi gerçekten seviyorum . Samimi duygularımla söylüyorum ama ben Bora abiye ihanet edemem . Diyeceksiniz zaten bana çalışıyor gibisiniz ama ben Bora abi hariç kimseden başkasının para konusunda himayesine giremem . Aynı şey Hale içinde geçerli " diye uzun uzun açıkladı kendini aslında böyle söyleyeceğini sormadan önce zaten biliyordum . Sadece Bora ' ya ne kadar inanıp güven duyduklarını merak etmiştim .
Aslında bunu yapma sebebin sadece kafanı dağıtmak onu düşünmemek için atma bari
Diyen iç sesimi duymazlıktan geldim .
" Sadece sormak istedim sorun yok Erkan " dediğimde gülümseyip beni başı ile onayladı .
O sırada da Hale yanımıza gelip kahveyi bana uzattı .
" Teşekkürler Hale " diye fısıldadım yorgunlukla .
" Rica ederim . Afiyet olsun Baran
Bey " dedi ve gülümsedi.Hale ile Erkan en sevdiğim özellikleri de buydu . Sahte değil gerçeklerdi .
Kahvemden bir yudum aldığımdan sıcak sıvı boğazımı rahatlatmıştı .
Ikinci yudumumu aldığım sırada Imparator gelip yanıma oturmuştu .
Bardağı dudaklarımdan çekip konuşmaya başladım .
" Durumu nasıl ?" diye sordum sadece adını kullanmak bile canımı acıtıcakmış gibi geliyordu .
" Bir ara uyandı ve tek bir şey söyledi
' Baran ' dedi sesi çok kuruydu başka bir şey söylemeden küçük şok gibi bir şey geçirmiş yani doktor öyle
söyledi " dedi Imparator onu ilk defa çaresiz görüyordum .Şuan aklıma takılan tek şey buydu onun Baran diye sayıklaması umrumda değildi .
Benimle öpüştükten hemen sonra o çocuğa kaçmıştı . Bu ... Benden en azından hoşlandığını sanmıştım ama meğerse o sadece eğlenmek istiyormuş .
Aslında burada durmamım da bir manası yoktu . Ne olucaktı çıkınca ne diyebilecekti bana?
Yine yalvaracaktı belki ama bu sefer yalvarması hiç bir şey değiştiremezdi .
☆☆☆☆☆
YİRMİ GÜN SONRA
Yazar ' dan
Ali Bora Karan .
Bir rüyada gibiydi haftalardır ve o rüyalarda da sadece üç kişi vardı yüzünü tanıyabildiği sadece o kişilerle ilgili şeyler görüyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİGHT FUCK CLUB BXB
Teen FictionBen Baran Çınar Night Fuck Club'ın sahibi Beni tacizden kurtaran adama ne oldu da bu kadar güvenmeye başlamıştım.