Bora ile düğüne gitmemizin üzerinden tam dört geçmişti . O gün hakkında en son hatırladığım şey içki içmeye başladığımız ilk zamanlardı .Görkem bana o gün ile alakalı bir şeyler ima etse de Bora onu hep susturuyordu .
Normalde uyandığımda yatakta olmasa da bu sabah onu görmek beni şaşırtmıştı .
Madem evdeydi bir menemeni hak etmişti .
☆☆☆☆☆
Üzerimi değiştirip mutfağa geçmiş tek kelimeyle mükemmel bir sofra kurmuştum . " Menemen mi yaptın çok güzel kokuyor " dedi arkamda ki boğuk ses " Evet , otursana " duraksayıp ona baktım . " Ya da oturma git elini yüzünü yıka sonra gel günaydın de " diye emirler sıralayıp onu gönderdim .
Bir kaç dakika sonra mutfağa geri geldi . " Günaydın Bal gözlüm " dedi hala boğuk çıkan sesi ile " Günaydın gorilim " dedim neşeli ve gür bir sesle " Ellerine sağlık çok açım " dedi " Şey yemek yerken biraz konuşalım mı ? Yani aynı evde kalıyoruz hatta aynı yatakta yatıyoruz ama birbirimiz hakkında hiç bir şey bilmiyoruz " dışarı tek çıkmamı izin vermediği için pek araştırma yapamamıştım . En azından yaşını falan bileyim .
" Tamam, tam olarak ne bilmek istiyorsun ? " diye sordu " Mesela mafyasın bunu biliyorum ama " ofladım . " Tanıt bana kendini işte " dedim . Gülümsedi...
" Adım Ali Bora Karan . Yirmi yedi yaşındayım . Elektrik - elektronik mühendisiyim ama işim o değil biliyorsun zaten . Annem ben 20 yaşındayken öldü . Babamla görüşmüyorum zaten 4 yıldır Amerika' da yaşıyordum . Aklıma gelenler bunlar " dedi tek nefeste . " Sıra sende " dedi ağzına menemeni atarken .
" Adım Baran Çınar. Yirmi bir yaşındayım . Lise mezunuyum . Ailemi en son 15 yaşındayken gördüm . Beni yönelimin yüzünden ... Evden attılar ." daha da konuşamadım . Kelimeler boğazımda düğümlenmiş zor bitirmiştim cümleyi Bora 'ya baktığımda zar zor yutkundu , donmuştu ağzını açtı ama konuşamadan geri kapattı .
Annesinin öldüğünü ifadesizce anlatan adam senin anlattıklarınla donup kaldı .
Dedi iç sesim yapmayacağım inanmayacağım dedim kendi kendime .
Onlar aynı kişiler değil ki atlat artık bunları güçsüz müsün sen .
Kes sesini kes lütfen hatırlatma .
" Baran " dedi ona doğru baktım .
" Efendim " dedim kısık bir sesle
" Seslendim duymadın . İyi misin ? "
" Evet iyiyim . Şey sen bilmiyordun değil mi " dedim yönelimimi kast ederek " Bilmiyordum ama sorun değil " dediğinde şaşırmıştım . " Ama aynı yatakta yatıyoruz yani nasıl desem yani ..." derken sonlara doğru duraksadım ne söyleyeceğimi bilemedim . " Sorun değil aslında bende bisexsuelim " dediğinde gözlerimi kocaman açtım inanmazcasına
Bak gördün mü herkes senden iğrenmiyor sadece sen öyle sanıyorsun .
İç sesim uzun zamandır konuşmuyordu . Şimdi ne oldu da konuşmaya başladı anlamamıştım.
" Sus " dedim iç sesime " Efendim ? " diyen Bora'ya duyduğum da bunu sesli söylediğimi fark ettim . " Yok bir şey " diyerek geçiştirdim onu
☆☆☆☆☆
Son konuşmamızın üzerinden 2 hafta geçmişti ve son görüşmemizden de . Onun hakkında araştırma yaptığımda sadece bana anlattıkları şeylerin aynısını bulmuştum . O gün artık tehlikede olmadığımı istersem eve veya bara bırakabileceğini söylemişti bende barı seçmiştim . Geldiğim ilk hafta yokluğumda aksayan işlerimi halletmek olmuştu . Bu gün ise Karanlık Taraf 'ın barda büyük bir toplantısı vardı . Bende bu yüzden alt kattaki toplantı solundaki düzenlemeleri yapıyordum . Toplantıya iki saatten az kalmıştı , az sonra gelmeye başlarlardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİGHT FUCK CLUB BXB
Teen FictionBen Baran Çınar Night Fuck Club'ın sahibi Beni tacizden kurtaran adama ne oldu da bu kadar güvenmeye başlamıştım.