《 MAFYA AŞKI 》
< 5.BÖLÜM >Uzatmicam..
Saat 21:00'dı..jimin korumalarla birlikte uçaktan inmiş ve arabaya binip senin evine doğru geliyorlardı..
Sen ortalığı filan toplamıştın..
Koruma sana ulaşamamıştı haber verecekti ama şarjın bitmişti ve açmadan şarja koymuştun daha sonra uyuyup kalmıştın..
Ama şimdi uyanıktın..yemeğini yemiştin..
Şimdi ise televizyon izliyordun..
Bir süre sonra kapın nazikçe çalar..
Yn: bu kim ya..burda kimsem yok benim..
Sen gidip silahını eline alır hızla açıp doğrultursun..
Minjoon: ooooo bakıyorum da silah kullanmasını biliyormuşuz..
Yn: s-sen nasıl buldun beni!?.git burdan!.
Senin üstüne yürüdükçe sen geriye geriye gidiyordun..
Yn: Y-YAKLAŞMA!.
Minjoon seni kolundan tuttuğu gibi silahtan kurtulur..ve kolunu sertçe sıkıp konuşur..
Minjoon: odanı söyle!.
Yn: a-acıyor bırak!.
Minjoon: ODAN NERDE SÖYLE DEDİM!?
Yn: y-yukarda s-sağdaki en son oda..
Seni tuttuğu gibi getirir odana..kapıyı kapatıp seni yatağa atar ve ellerini yatak başlığına getirip seni iple bağlar..
Yn: n-napıyorsun!?.ÇÖZ ELLERİMİ!.SAKIN DOKUNMA BANA BİRDAHA!.ÇÖZ ELLERİMİ PİSLİK!.
Minjoon: konuşmaya devam mı ediceksin!!?
Yn: çöz lütfen acıyor her yerim..
Minjoon: bunları sana kim yaptıysa az bile yapmış..
Seni soymaya başlar üstünden başlayarak..
Üstündeki bu⬇️
Hatırlamanız için koydum..
Gömleğini yırtar ve yere atar..daha sonra üstündeki siyah üstünün iplerini yanındaki kesici bi alet ile keser daha sonra üstünü keser ve sadece sütyenin kalır...
Altına geçer..
Düğmeyi açıp fermuarı indirir..altını çıkarır ve yere atar..
Bu arada aşağıdaki kapı aralık..
Külot ile kalırsın...
Uzatmicam..
Sen ne kadar çok çırpınıp dirensende iç çamaşırlarını da çıkarıp zevkli bir şekilde sana dokunmaya ve rahatsız olacağın çok pis hareketler yaparak seni azdırmaya çalışıyordu..ama sen azmıyordun..bağırarak ve sesli bir şekilde ağlıyordun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARK JİMİN & Y/N HAYAL ET = MAFYA AŞKI =
Fanfictionintikam'dan sonra 2.bir dizi intikam dizisini tae ile bitirdim tae ile yapacaktım ama jimin geldi aklıma umarım bu dizimi beğenirsiniz..sevmeyenler okumasın yorum atmasın linçlemeyin..bu gibi şeyler sadece hayran kurgudur hayal ürünüdür..bu yazdıkla...