PJM İLE HAYAL ET = MAFYA AŞKI =

4.1K 90 140
                                    

《 MAFYA AŞKI 》
< 9.BÖLÜM >

Saat 11:45'tir..

Jimin: benimle bir gece geçireceksin..ve zevk vericeksin bana!..eğer ki ben bunu yapmam kabul etmiyorum dersen silahım belimde orda da bıçak var..istediğim aletle anneni gebertirim..yada ilk bıçağı sokarım..sonra ardından BAM diye ses gelir...

Seo: Yn b-bırak öldürsün beni gü-güzel kızım..

Jimin: ölürse de senin yüzünden ölecek..

Yn: a-anne...

Seo: HAYIR!.İZİN VERMEM!.NAMUSUNU KİRLETMENE İZİN VER-!.

Yn: ZATEN KİRLENDİ!!.

Seo: n-ne demek k-kirlendi kızım?!.

Yn: ^ağlamaya başlarsın^ babam b-bana d-dokundu..

Jimin: yeter!..evet cevabını dinliyorum..annen ölsün mü yoksa teklifimi kabul edip annen yaşasın mı!?.

Yn: annemi öldürme...k-kabul ediyorum..

Seo: Yn yapma..

Yn: anne hayatım mahvolmuş zaten..kaç kere tecavüz edildim babam tarafından ilk kez hissetmediğim şeyi babam bana yaşattı...sus..daha fazla konuşup sana bağırmak istemiyorum bir daha..

Seo: özür dilerim..

Yn acıyla gülümser jimin ellerini ve ayaklarını çözüyordu.

Yn: sorun değil..alıştım bu duyguları yaşamayı..

Dedi..ve derken ağladı gülerek..

Seo ise ağlayarak yapma dercesine baktı kızına..

Jimin seni kolundan tutup kaldırır..

Jimin: ^seni kapıya koyar korumanın yanına ve geri gelir..korumaya^ biz çıktıktan sonra kadını yok et..

Koruma: peki efendim..

Jimin Yn ile gider..

Salona gelirler üyeler kalkar..

Jk: sonunda..yn iyi misin abicim?..

Jimin: iyi iyi..birazdan daha da iyi olucak dimi Yn?.

Yn: e-evet..

Rm: neden öyl-

Jimin konuşmasına izin vermeden odaya çıkarlar..Jimin yatağa gidip oturur..

Kravatını çıkarır..

Jimin: ne bekliyorsun geceliği giy gel dolapta..!?iç çamaşır giyme sakın..sonra gel otur kucağıma onu da ben mi diyeyim..nasıl olsa babanda yapmışsındır..onu tatmin etmişsindir şimdiye kadar..şimdi aynısını bana yap..görelim bakalım marifetlerin nelermiş?..

Sen gidersin..Dediğini yaparsın..

Geceliğin⬇️

Geceliğin⬇️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
PARK JİMİN & Y/N HAYAL ET = MAFYA AŞKI =Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin