PJM İLE HAYAL ET = MAFYA AŞKI =

3.5K 75 103
                                    

《 MAFYA AŞKI 》
< 19.BÖLÜM >

Rm: ben bi yn'ye bakayım merak ettim..

Rm kalkar ve senin yanına gelir..

Saat 10:41'di londrada..

Rm kapını tıktıklar.. sen kalkar ve yüzünü silersin..

Kapıya gelir açarsın kilidini ve daha sonra kapıyı açarsın..

Yn: n-noldu rm hyung?

Rm: seni merak ettik..de bi dk noldu sana sen ağladın mı?

Yn: n-ne ağlaması?..hayır ağlamadım..

Rm: Yn doğruyu söyle bana ağladın mı sen?.

Yn: off evet..

Rm: neden ağladın?..

Yn: s-sizi duydum..yanınıza geliyordum..dışarıya çıkmak ve gezmek için izin alıcaktım...sonra da herşeyi duydum..

Rm: yatağa oturur musun lütfen..

Yn oturur..Rm de karşısına oturur..

Rm: jimin hakkında düşüncelerin neler?

Yn: kötü birisi,sevmiyorum..ayrıca pişman olduysa oldu umrumda değil..aşkı da sevgisi de umrumda değil..o benim annemi öldürdü..bana dokundu..ben onu affedemem..

Rm: çok haklısın ama..çok pişman..yani üyeler bize anlattı..gözünden görüyorlarmış pişman olduğunu..aşık olduğunu hissetmişler..

Yn: rm hyung..onu istemiyorum..sevmiyorum..nefret ediyorum ondan..lütfen burdan gidelim..buraya gelmesin..

Rm: nereye gidebiliriz yn..burdan başka gidicek yerimiz yok ki..zaten Eun izin vermez..Jimin tembihlemiştir giderlerse bana haber ver engelle demiştir..

Yn: kurtulmak istiyorum artık ondan..offf..

Rm: üzgünüm..Ne yollar denedik sende gördün..Seni buraya getirdik..ama olmuyor..senin bizimle kalmaktan başka şansın kalmadı..bi yol yok artık..

Yn: var..evime bırakabilirsiniz..

Rm: orada seni bulmayacak mı zannediyorsun..?.ordada bulucak seni..

Yn: gerçekten..ahh çok yoruldum artık..Peki gelsin ama asla ona itaat etmem..

Rm: zaten sana aşık olduğu için öyle birşey istemez..Jimin eğer gerçekten seviyorsa ve ben bunu hissedersem..tamamdır.
Jimin gerçekten seni seviyordur,aşıktır sana..bi gelsin ven onunla da konuşucam..

Yn: tamam..

Rm: sen nereye gitmek istiyorsun?

Yn: bilmiyorum..sadece hava alıp dolaşmak istiyorum..gezmek beni mutlu ediyor..

Rm: eun ve birkaç korumayla gidin o zaman..olur mu?..en çok eun biliyor buraları..bizde bir burdaki suga'nın şirketine gideriz..

Yn: tamam rm hyung..

Rm: aferin prenses..

Diyerek saçını karıştırır birbirine..

Rm kalkar ve odadan çıkar..

Senin üstündeki bu⬇️

Senin üstündeki bu⬇️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
PARK JİMİN & Y/N HAYAL ET = MAFYA AŞKI =Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin