PJM İLE HAYAL ET = MAFYA AŞKI =

2.6K 65 37
                                    

《 MAFYA AŞKI 》
< 30.BÖLÜM >

Bir süre sonra doktor gelir..saat 15:46'ydı..

Doktor bey: Yn hanım elinizi hissediyor musunuz?..eğer hissediyorsanız göz kırpın 1 kez hissetmiyorsanız 2 kez kırpın..

Doktor yn'nin eline iğne batırır..

Yn hisseder bi kere kırpar gözlerini..hissediyordu ama çok az..

Doktor ayaklarına yapar aynısını..

Ayaklarını pek hissetmiyordu..

İki kere kırparsın..

Doktor bey: bazı testler yapacağım..iyileşmesi uzun bir zaman alır..aylar belki yıllar..fizik tedavi görecek..burdaki fizik tedaviye götürücez her gün günde 1 saat daha sonra bu saatler yn iyileştikçe artıcak

Jimin: peki..diyelim iyileşti hissedebilecek mi?..eskisi gibi olabilecek mi?..

Doktor bey: tabi ki de..fizik tedavi de onun için..tekrardan hissedebilmesi için...bu geçici bi felç diyebilirim..

Suga: peki ya kilosu?..

Doktor: çok abartmamak şartıyla hamurlu birşeyler yiyebilir..3 gün hamurlu birşeyler yedirmeye çalışın daha sonra sağlıklı besinler yiyecek burdan..

Jk: teşekkürler..fizik tedaviye ne zaman gidip başlayacak?..

Doktor: hemen başlamayacağız..biraz gücünü kazansın ayağını biraz olsa da hissedene kadar dursun...tabi bunun olması içinde sağlıklı beslenicek..hazır gıdalar tüketmeyecek ..ev yapımı yemekler yiyecek..

Jin: saolun..

Doktor: ne demek efendim görevim..

Yn uyuyordu başına ağrı girmişti..

Doktor gider..Jimin yanındaydı bir eliyle elini tutar diğer eliyle narince ve vücudunu acıtmak istemezcesine dokunarak okşamaya başlar kafanı..

Jimin: güzelim benim..iyi olucaksın..inanıyorum buna..tekrar eskisi gibi olucaz..gülüşünü o kadar özledim ki sevgilim..artık içimden gülmek gelmiyor..

Üyeler dinliyordu..bakıyordu..

Jimin: çabucak iyileş bebeğim.. konuşmanı çok özledim..kızmanı..bağırmanı çok özledim miniğim..

Tae: merak etme jimin.. en kısa sürede iyileşicek..

Jimin: ryu depoda değil mi?

Jk: evet..20 koruma var başında korumanın sayılarını 3 kat daha fazla arttırdım..

Jimin: aferin..dönüşte çok güzel şeyler  yapacağım ona..beklesin beni..

Suga: güzel mi?

Jimin: benim için zevk verici ve güzel şeyler ama onun için kötü şeyler

Tae: fazlasıyla hak ediyor..

Jimin sana geri döner

Sen gözlerini açarsın..gözünden yaşlar akar..çünkü her yerin acıyor ve ağrıyordu..

Jimin: bebeğim..ağlama güzelim geçicek...

Jin: jimin acıkmış olmalı kardeşim..

Jimin: hemen birşeyler getiriyorum bebeğim tamam mı ağlama sakın..

Yn gözlerini kapatır

Tamam anlamında..sonra yavaşça gözlerini açar

Jimin kantine doğru hızlı adımlarla gider kilo aldırıcı birşeyler alır..

PARK JİMİN & Y/N HAYAL ET = MAFYA AŞKI =Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin