PJM İLE HAYAL ET = MAFYA AŞKI =

2.5K 60 30
                                    

《 MAFYA AŞKI 》
< 29.BÖLÜM >

Sen mısırları tabağa koyup gelirsin..o sırada içeriye ryu gelir..

Ryu: efendim bi isteğiniz var mı?..

Jimin: kola koyup gel hepimize...

Ryu eğilip gider..

Mutfağa gelir ilacı çıkarır senin bardağına koyar  ve daha sonra ilacı geri yerine koyar..üyelere de kola doldurur..senin bardağına işaret koyar karıştırmamak için..kolaları salona götürür ve orta masaya koyar..Sen bitki çayını içmiştin..

Zaman zaman etkisini göstermeye başlayacaktı..

Işaretleyi sana verecekken işareti siler ve sana verir ..

Jimin: tamam sen git biz kendimiz alırız..evine gidebilirsin..

Ryu: teşekkürler efendim..

Ryu mutfağa gider..önlüğünü çıkarır ve asar daha sonra arabanın anahtarını alıp evine gider..

Yn: ^bir süre sonra filmi izleyerek sen kolanı bitirirsin..vücudun ağırlaşır artık..^ Jimin beni odaya götürür müsün halsiz hissediyorum..

Jimin: beyler izninizle..

Jin: rahatına bak

Jimin seni kucaklar..jimin'in kolları bedenine iğne gibi batar..

Yn: ahh..

Jimin: noldu..?!.

Yn: elin vücuduma iğne gibi batıyor..

Jk: Yn sen gerçekten iyi değilsin..

Yn: jimin odaya gidelim lütfen uyumak istiyorum..

Jimin: tamam tamam gidiyoruz..

Jimin seni götürür odanıza gelirsiniz ve seni yatırıp üstüne yorganı örter..heryer senin vücuduna batıyordu ve sen acı içinde yüzünü ekşitirsin..

Jimin: geçicek bebeğim..merak etme..senin için en iyi doktoru bulucam pes etmicem ve etmicez..

Yn: her-heryerim a-ağrıyor jimin..niye bir an da b-öyle oldu..

Jimin: bilmiyorum bebeğim..inan ki bilmiyorum ama bulucam inan bana..Sana ne olduğunu ilk ben bulucam.. daha sonra doktora götüreceğim seni..

Yn: hı hı..

Diyerekten gözlerin kapanır kendini uykunun kollarına teslim edersin..

Jimin alnını öper..d.öpücük kondurur ve kalkıp salona iner..

Tae: birden noldu?.neden böyle oldu?

Jimin: her bir şey yediğine içtiğinde böyle oluyor..yemekler mi dokunuyor anlamıyorum da..off..

Jin: cidden bende kafayı yicem..kim yalıyor bunu..?.

Suga: birisinin yaptığını nerden biliyoruz ki?.

Jimin ağlamaya başlar..

Jk: ağlama..

Jimin: onu öyle görmeye gücüm yetmiyor hyung.. eriyor gözümün önünde.. en çokta hiçbirşey yapamamak koyuyor..

Hobi: asla pes etme bulucaz ne olduğunu pes edersen başaramazsın jimin bunu unutma..umudunu kesme yitirme..güven bana bulucaz ne olduğunu..?

Rm: tamam bizde üzülüyoruz onun için ama ne yapabiliriz diye düşünüyoruz ve düşünmekten başka birşey yapmak aklımıza gelmiyor..

Jimin: oooff..of..

Jk: hadi sende git yat yanına bizde yatarız birazdaha durduktan sonra..

Jimin: yarın erken kalkın depoya gidelim...kafa dağıtmak istiyorum..

PARK JİMİN & Y/N HAYAL ET = MAFYA AŞKI =Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin