PJM İLE HAYAL ET = MAFYA AŞKI =

662 14 22
                                    

《 MAFYA AŞKI 》
< 88.BÖLÜM >

Sabah olur...

Saat 10:21'di..

Arin uyuyamamıştı her gece olduğu gibi halüsinasyon görmüştü..gece bağırdığı için annesi ve babası yanında durmuştu başında..ateşi çıkmıştı hafiften..

Minho yuna'yı kendi odanıza yatırmıştı beli tutlmasın diye sabaha karşı..minho ise arin'in elini tutup okşayıp öpüyordu..alnını öpüp ateşi var mı diye kontrol ediyordu..

Arin'in alnında soğuk bir bez vardı..

Minho o bezi alıp suya sokar yıkayıp tekrar sarar ve alnına koyar hafif ateşi vardı arin'in..

Arin: baba..

Minho: küçüğüm...noldu babacım?.

Arin: korkuyorum..

Minho: korkma prensesim..ben burdayım..baban burda gitmeyecek..

Arin: hm hm..

Minho korumayı arar..

Minho: adamı iyice güzelce bi dövün işkenceler uygulayın her türlü şeyi uygulayın en sonra bjr denize gidip yada göle gidip atın kimse fark edip görmesin..

Koruma 12: peki patron..

Minho: haberleri bekliyorum..video kaydına alın arin belki izlemek ister

Koruma onaylayıp kapatır...ve işi yapmaya başlarlar..video kaydına alınıyordu aynı zamanda

Arin: ben öldürücem baba..

Minho: asla öyle olmayacak..bu halde seni asla götürmem..gidemezsin..

Arin: ama baba..

Minho: ama babası filan yok...ateşin var hala..sen değişicem dedin demi..o zaman unut herşeyi..valizini topla..bende toplayayım..bir 2 hafta baba-kız bir yere gidelim yada daha fazla kalmak istersen kalırız...annen dayının yanında durur..isviçreye gidelim hm..

Arin: ^ağlar^ unutamıyorum ki baba..

Minho: ağlama..lütfen...

Arin: uzaklaşalım burdan baba..yemin ederim söz veriyorum unutucam herşeyi..ama zamanla unutucam..

Minho: inanıyorum sana..bunu yapabilirsin..

Arin: yapıcam..

Minho: hadi uyu biraz daha...sonra 11:00 gibi kalk kahvaltı yapalım..annenin yanına gidiyorum ben.konuştuklarımızı anlatayım..

Arin: tamam baba..

Minho arin'in alnını öpüp yuna'nın yanına gider..

Yuna uyanıktı..

Yuna: bitanem..niye geldin korkar şimdi..

Minho: yok haberi var bitanem..

Yuna: peki..

Minho: şimdi şöyle ki...arin biliyorsun zor zamanlar geçiriyor şuan..ve kötü günler var hep aklında..ben diyorum ki onu bi kaç aylığına isviçreye götüreyim..ona herşeyi unutturayım..o tabi haftalık olarak biliyor..sende abinin yanında yada annemgilin yanında dur ne dersin?..baba-kız biz biraz vakit geçirelim..uzaklaşalım olaylardan..

Yuna: çok iyi düşünmüşsün sevgilim..ne zaman peki?

Minho: işte öğleden sonra bi uçak biletlerine bakayım diyorum..yarın 10:30'a uçak bileti varsa alacağım..bugünden de hazırlıklari yaparız..bavul hazırlama falan pasaport filan..

PARK JİMİN & Y/N HAYAL ET = MAFYA AŞKI =Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin