PJM İLE HAYAL ET = MAFYA AŞKI =

2.5K 70 71
                                    

《 MAFYA AŞKI 》
< 31.BÖLÜM >

Üyeler uyanıktı sen uyuyordun hala...

Jimin: ryu ne halde??

Jk: sen birşey demediğin için bişi yapmadık..

Jimin: ben biraz hıncımı alıp gelmem lazım..yn'ye birşey olursa beni arayın..

Suga ve jk: bizde geliyoruz..

Jin: gelsinler jimin biz burdayız zaten

Jimin: peki gelin o halde..

Jk,jimin ve suva çıkarlar hastaneden..Jimin herşeyi hatırladıkça iyice sinirleniyordu..

Jk: jimin biraz sakin mi olsan..?

Jimin: olamam jungkook..Ya biz gözümüzün önündeki düşmanı nasıl göremedik ya!.birde bana mesaj atan kadın..

Jimin: aylarca Yn o ilaç yüzünden gözümüzün önünde eriyişini izledik ya..!

Suga: jimin ne desen ne yapsan ne etsen haklısın..

Jk: evet..

Jimin: o yüzden bana sakın engel olmaya kalkmayın sakin ol falan demeyin...ben onun işini bugün bitiricem..

Suga: bitir kardeşim..

Jk arabayı sürmeye devam eder..

Bir süre sonra gelirler deponun yerine..ryu başka depoya getirilmişti..

Ryu uyanıktı korumalar uyandırmıştı..

Ona bakalım..

Ryu: bırakın beni!.İMDAATT!.

Jimin girer o sırada..

Jimin: BAĞIR BAĞIR DUYARLAR BELKİ!.

Etrafındaki sandalyeyi alıp ryu'ya fırlatır ve ryu yaralanıp sandalyesiyle birlikte düşer diğer sandalye kırılır..

Ryu: AAĞH!.

Jk ve suga jimin'in masasına oturup izlerler..suga masadaki kamerayı açar ve onlara sabitler..

Jimin: ahhh yazıııık hemen de ağlıyor..çok mu acıdı canın?.

Ryu: e-evet...

Jimin çenesini tutarak..

Jimin: canın daha çok acıyacak jang ryu merak etme..hemde fazlasıyla acıyacak..yn'nin çektiklerinin 3.katını çekeceksin..bilirsin benim intikamım bayağı bi büyük olur..sevdiğime zarar verdin bende senin sevdiğine zarar vermeliyim değil mi?.

O sırada içeriye abisi girer..

Abisi jimin'leri bildiği için korkuyordu..çünkü bilinen bir mafyaydı nasıl psikopat olduklarını biliyordu..

Hyun: ryu?.

Ryu: a-abi..

Hyun: j-jimin..

Jimin: yaah doğru tespit..jimin...sen tabi şimdi kardeşinin yaptıklarını da bilmiyorsundur..

Hyun: ^ryu'ya bakarak^ h-hayır..

Jimin: anlatayım..^kısaca anlatır herşeyi^

Hyun: sana inanmıyorum ryu!.bu kadar mı zavallı olur bi insan!.

Ryu: ben zavallı değilim kelimelerine dikkat et abi!.

Hyun: ZAVALLISIN!.BİR KIZIN SEVDİĞİNE GÖZ DİKECEK VE OROSPU OLACAK KADAR ZAVALLISIN!.ANLADIN MI!?.

Jk: waaaooww!.

Jimin kahkahalar atar..bir süre sonra jimin ikisinede işkence eder...

Saat 16:23'tü

PARK JİMİN & Y/N HAYAL ET = MAFYA AŞKI =Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin