PJM İLE HAYAL ET = MAFYA AŞKI =

678 14 13
                                    

《 MAFYA AŞKI 》
< 70.BÖLÜM >

Saat 10:00'dı..

Minho: ^gelir ikisi^ yuna sen evde kalıyorsun..gelmeni istemiyorum!.

Yuna: ya hayır gelicem..!.

Minho: yuna hayır!.hamilesin sen!?.sizi riske atmaktan başka birşey yapmam ben izin vererek..

Tae: amcacım yuna gelsin çünkü en iyi o bilir..belki bizim eski arkadaşımız olandır..

Minho: baba...

Jimin: tae haklı minho..merak etme korumalar fazlasıyla var..

Yn: bende gelsem..

Jimin: sende gel bebeğim..jiyeon'u hazırla..

Yn: hazırız zaten böyle gelicez..

Jimin: tamam hadi çıkalım o zaman.

Hızlı geçiş..

Depoda..

Yuna: bu bu..evet buydu..

Kemaradan bakmışlardı..jimin'in eski arkadaşları değildi..başka dongmindi..

Jimin: tamam..

Minho fotoğrafın çıktısını alır..ve korumaya uzatıp..

Minho: 20 dk içinde bana adamın evin adresini,telefon numarası ve kaldığı/gittiği yerleri araştırıp dosya halinde buraya getiriyorsunuz burda bekleyeceğiz..

Koruma 1 ve 2: peki patron

Jk: vallahi bizim dongmin değilmiş..

Rm: hayret ettim..onun da sevgilisi vardı..

Koruma: ee efendim kulak misafiri oldum ama onun sevgilisi onu seviyor..

Jin: sen nerden biliyorsun?

Koruma: bi ara evine dinletme cihazı yerleştirtmiştiniz bana..ordan konuşmalara şahit oldum..kusura bakmayın ..

Hobi: sevgilisi nerde peki?

Koruma: dongmin kendisi öldürdü..istemeyerek diyorlar tabi ne kadar doğru bilmiyorum..

Suga: tamam teşekkürler..

Koruma yerine geçer..

Bir süre sonra 20 dk olur...ve koruma elinde dosya ile gelir..

Yuna: minho geldi..

Minho ayağa kalkar ve koruma dosyayı minhoya verir..

Koruma: buyrun efendim..

Minho: yerine git..

Minho aşırı sinirliydi..

Jk: eee plan nedir minho bey?

Minho: evine adam göndericem uzaktan takip ettiricem ve nereye gittiğini bana haber edicek..düğünden önce halledicem bunu..yani şimdiden palnı başlatıcam..

Koruma çağırır..

Minho: buradaki adrese gidiyorsun ve bu gördüğün adamı uzaktan takip ediyorsun ve bana her hareketini ve nereye gittiğini haber ediyorsun..yanına 4 tane daha adam al..depoya getirmeni söylicem yarın akşam..şimdi adamın evine doğru..

Koruma: peki patron..

Yanına 4 tane koruma da alır ve adamın evine giderler yürüyerek..mesafe yakındı biraz..

O sırada evden adam çıkar ve bir koruma minho yu arar..

Saat 10:12'dir..

Minhogil evdedir..minho dosyayı almıştı..

PARK JİMİN & Y/N HAYAL ET = MAFYA AŞKI =Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin