《 MAFYA AŞKI 》
< 45.BÖLÜM >Saat 22:51'di..
Üyeler ve kocan seni arıyordu..
Junhoon leo ile birlikte seni bi depoya getirip bağlarlar..
Yn: yalvarırım bırakın nolur..nolur bırakın ben birşey yapmadım..
Junhoon: intikamımı alıp bırakacağım seni merak etme..
Yn: bana b-birşey yapma lütfen..hamileyim b-ben..
Junhoon: a-a gerçekten mi?. JİMİN PİÇİ KARDEŞİMİ ÖLDÜRÜRKEN ACIMADI AMA!.O YÜZDEN KAPA ÇENENİ VE CEZANIZI ÇEKİN!.O BEBEK BU DÜNYAYA GELMEYECEK ANLADIN MI!?.
Yn: ben-..
Junhoon çeneni tutup..
Junhoon: SUS LAN SUS SUS!
Sen çok korkuyordun ağlamaktan beter olmuştun
Junhoon: AĞLAMAYI KES!..
...
Junhoon: LAN *tokat atar yanağına* AĞLAMA AĞLAMA LAN..!
Sen susmaya çalışırsın.
Junhoon: bi arayalım biricik kocanı..belki sevgilisinin yanına gitmiştir..
Yn: ne demek o-o?
Junhoon: ahh saf yn..bunların hepsini yapıp sizi bu hale sokan kişi ben ve babamdı..babam jimin'i tehdit etti sizi öldürmekle..benim babam büyük mafyalardan biri olduğu için hemen kabul etti ve seo ile sevgili oldu..ama jimin ona dokunmadı seo dokundu jimin geri çekildi hep..sende telefondaki konuşmaları duydun..jimin o söylenenleri hep zorla biz söylettik..yanlışlıkla araması da tesadüf oldu erkenden öğrendin..
Yn: b-ben naptım?..
Junhoon: ona inanmayıp güvenmeyerek ilişkiyi bitirdin ve bana kaldın güzelim..
Yn: b-ben sana kalmadım jimi gelip ne olursa olsun beni kurtarıcak..sö-söz verdi..tutacaktır sözünü inanıyorum ona..
Junhoon güler..konuşur
Junhoon: yarın bebeği aldırmaya gideceğiz saat 09:30'da..
Yn: ASLA!.ASLA OLMAZ..YAPMAM!.BENİ ÖLDÜRMEKLE TEHDİT ETSENDE ASLA YAPMAM OLMAZ!.KIYMAM BEBEĞİME BEN!.
Junhoon: YAPACAKSIN ÖYLE Bİ YAPACAKSIN Kİ SENDE ŞAŞIRIP KALACAKSIN!.^güler^ ve daha sonra biz birlikte olucaz bebeğim..hamile kalacaksın benden..bebeğimiz olucak..ama şimdi güzel kızsın her seni kaçıran kişi böyle söylerdi..
Yn: söylediler zaten ama jimin gelip hep engel oldu kurtardı bizi..
Junhoon: bakalım şimdi gelip kurtarabilecek mi?.
Junhoon: yemek ve su haricinde bir şey vermiyorsunuz..tuvalete gitmeyecek..gerekirse altına yapsın..bavula koyduğu kıyafetleri giyer..
Leo: peki efendim
Üyelere bakalım tekrar..
Jimin: buldum!.hyung buldum..BULDUM ÇOK ŞÜKÜR BULDUM!.
Hobi: hadi gidiyoruz..
Herkes hazırlıklıydı junhoon'un kaçırdığını öğrenmişlerdi korumadan..
Üyeler yola çıkıp hızla adrese gelirler..ama senin telefonundu...yola atmışlardı..
Jk: ahh..cidden
Suga: bu piçi bi bulayım anasının karnından doğduğuna pişman olucak..
(Bi an lafı unuttum lan bdbdhsjajsh)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARK JİMİN & Y/N HAYAL ET = MAFYA AŞKI =
Fanfictionintikam'dan sonra 2.bir dizi intikam dizisini tae ile bitirdim tae ile yapacaktım ama jimin geldi aklıma umarım bu dizimi beğenirsiniz..sevmeyenler okumasın yorum atmasın linçlemeyin..bu gibi şeyler sadece hayran kurgudur hayal ürünüdür..bu yazdıkla...