《 MAFYA AŞKI 》
< 8.BÖLÜM >Rm giysi getirir..Suga ise havlu getirir..
Suga giysileri yatağa koyar havluyu da koyar..Rm gider..
Suga: Yn hadi gir banyoya.. banyoda her şeyi kullanabilirsin..
Yn: teşekkür ederim suga hyung..size minnettarım...sen ve o 5 adam jimin gibi değilsiniz..
Suga: biz kızlara asla zarar vermeyiz eğer kötü niyetli değillerse..
Yn: merak etmeyin aklımda kötü bi plan yada başka bir düşünce asla yok..ama ben masumum..beni bıraksın artık istemiyorum..ben bişi yapmadım..bu hayatı yaşamayı ben seçmedim..onun kızı olmayı ben seçmedim..
Suga: anlatıyoruz söylüyoruz Yn ama bizi asla dinlemiyor..o dediğini yapan kişi...büyüklerini bile dinlemiyor..
Yn: ama suga hyung şunu bil..asla ona itaat edip boyun eğmem..yap dediklerini yapmam..asla..madem intikam alıcak o zaman bende inatlaşırım..
Sen kalkacakken kasıklarını tutup kalkarsın..yavaş yavaş yürüyerek havlunu alır banyoya girersin...
Suga: ahh Yn ah..ah!.
Suga hobinin odasına gider ve hazır olan yatağa yatar..
Sende hızlıca banyonu alıp çıkarsın..
Giyinirsin hemen..
Giydiğin⬇️
Sen yatağa gidip yatarsın..
Yn: seni çok özledim anne..lütfen beni bul...
Sen ağlamaya başlarsın..
Yn: dayanamıyorum anne...kaldıramıyorum artık...ölmek istiyorum...
Sen ağlaya ağlaya uyursun..Suga duymuştu..diğerleri uyuyordu..
Sesler gidince merak edip odaya gelir ve girer..
Senin ağladığın yanaklarından beliydi..ıslaktı..
Suga: ah Yn yapma bunu kendine abicim...
Uzatmicam..Suga koltuğa uzanır ve uyur..
Herkes uyumuştu...minjoon'u başka korumalar getirmişti...
● ● ●
Sabahtır...
Saat 11:00'dır..
Sen ağlıyordun...babanın yaptıkları beynine kazınmıştı sanki..çıkmıyordu aklından..gece yarısı bahçede oturup ağlamıştın ve daha sonra yine yatmıştın..
Doğru düzgün uyku girmemişti gözüne ve suga bunu hissetmişti..
Jimin senin burda olduğunu öğrenmişti..seni depoya koymak istese de hyungları buna izin vermemişti..Jimin senin olayını bilmiyordu..
Jk: ben yn'ye kahvaltı götürücem tekrar..
Jin: yemicek ama tekrar..
Tae: jungkook ikna eder yn'yi..
Rm: iyi madem..götür..masada..
Jk kalkar...
Jimin: yemek yemicek demedim mi hyung?
Rm: saçma sapan konuşma jimin..
Jin: sana kızı sal bırak diyoruz anlamıyorsun..
Jimin: ailemi öldürdü!.
Jin: o öldürmedi babası aşağıda o öldürdü..o kız masum..!!!.
Jimin: hayırdır ya..siz bu kız için bana bağırmaya falan başladınız...
Suga: ne dersen de..o bir kız..ve bu asla değişmeyecek olan birşey..o kıza elini kaldıramazsın..bağıramazsın...bi korumaya onu tecavüz et diyemezsin...
Tae: herkes haklı jimin..
Jimin: ben asla ona iyi davranmam!.onu bırakmam..o intikamımı alıcam eninde sonunda..göreceksiniz!..öldürücem ..hem yn denen sürtüğü hemde annesini..
Jimin kalkar..sen herşeyi duymuştun..
Koşarak ve ağlayarak..
Yn:^jimin'e vurarak..^ ANNEME* ASLA *DOKUNAMAZSIN..!
Yn: SENİ ÖLDÜRÜRÜM*ANLADIN MI!?.
Jimin senin kolunu sertçe tutup ittirir seni.
Yn: BENİM NELER ÇEKTİĞİMİ BİLİYOR MUSUN SEN HAH!?.NE İSTİYORSUN BENDEN YA!?.KÜÇÜK Bİ KIZDAN!.DAHA ÇOCUKLUĞUNU YAŞAYAMAMIŞ Bİ KIZDAN NE İSTİYORSUN!?.NE YAPTIM BEN SANA!.?
Jimin: seni öldürürüm o sesini alçat!?
Yn: alçatmıyorum..ölmek isteyen birini öldürmekle tehdit etmek ne acı verici..
Sen gülersin..
imin sana bakar..diğerleri izliyordu..üzgünlerdi..
Jk gelir sesleri duyup..
Yn: sen benden ne istiyorsun hah!?.bana dokunup acı çektirmek mi istiyorsun..al bak burdayım tut kolumdan babamın yaptığı gibi bağla her yerimi aynısını yap..ya da döv saatlerce sabaha kadar..sonra soğuk depoya kapat..!.NASIL FİKİRLER VERİYORUM AMA ÇOK GÜZEL!.YAPSANA NE DURUYORSUN!.götür odaya dokun bana..!.HER GÜN ÇEKTİĞİM ŞEY..SAATLERCE ÇEKTİĞİM ŞEY..BAĞIRIYORUM,AĞLIYORUM,
YALVARIYORUM!..ZORLA KARŞILIK VERİYORUM...!J-hope ağlamıştı..rm,Jk ve suga da ağlamıştı..
Jimin: istersem hepsini bi anda yaparım..nasıl olsa çekiyormuşsun..demi?..amacım senin acı çekerek ölmeni seyretmek olucak..ama 1 hafta sonra çok güzel acı çekiceksin..ikinizde çekeceksiniz..
Yn: babama dokun..BANA DA DOKUN AMA ANNEME ASLA DOKUNMAYA CÜRRET ETME!.
Jimin daha fazla kendini tutamayıp seni kolundan tuttuğu gibi depoya bodrum katına götürür ve seni kilitleyip gider.
Jimin korumaya dönerJimin: annesini karşısına zincirleyin..yemek ve su yok..ikisinede..
Koruma: peki efendim..
Salona gelir..herkes kendini toparlar..
Suga: yn'yi hemen geri getiriyorsun..
Jk: jimin yn'yi getir hemen..
Jimin: asla..yedek anahtarları aramaya çalışmayın..hepsi bende..
Rm: bak kız kötü..durumu kötü..
Jimin: ne olmuşta kötü olabilir..
Suga: LAN KIZ BABASI TARAFINDAN DÜN SABAHTAN BERI..BAK SABAHTAN BERİ DİYORUM İYİ DINLE!.3 SAAT DÖVÜLÜP SONRA 1 SAAT SOĞUK DEPODA KALIYOR VE 2-2,5 SAAT TECAVÜZE UĞRUYOR..KIZ GÜÇSÜZDÜ DÜN BURAYA GELDİĞİNDE..SİNİR KRİZİ GEÇİRDİ!.NEFESSİZ KALIYORDU AZ DAHA..!HİÇ Mİ ACIMAN YOK LAN SENİN!..
Jimin: YOK HYUNG AİLEMİ ÖLDÜRENLERE KARŞI SAYGIM ASLA YOK!..ANLAYIN ŞUNU!..NE.YAŞADIYSA UMRUMDA DEĞİL!.İSTERSE GEBERSİN..UMRUMDA SSHİ OLMİCAK!.
Jin: yazık!.cidden sana yazık jimin..yürüyün bahçeye gidelim daraldım gerçekten..
Herkes çıkar..
Saat 11:21'dirHerkese bay bay..az sonra gelir belki devamı bilmiyorum biraz uykum da var..
😘🤗♥️🥰👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARK JİMİN & Y/N HAYAL ET = MAFYA AŞKI =
Fanfictionintikam'dan sonra 2.bir dizi intikam dizisini tae ile bitirdim tae ile yapacaktım ama jimin geldi aklıma umarım bu dizimi beğenirsiniz..sevmeyenler okumasın yorum atmasın linçlemeyin..bu gibi şeyler sadece hayran kurgudur hayal ürünüdür..bu yazdıkla...