《 MAFYA AŞKI 》
< 82.BÖLÜM >Hızlı geçiş...herkes hastanededir..
Arin'i tedavi etmişlerdi..
Normal odadaydı..uyanıktı ve ağlıyordu..yanında kimse yoktu..
Jk: ne oldu da bu hale geldi yuna?..
Yuna: h-hamile kalamam ben dedi..
Minho anlatır..
Yn: tanrım sen sabır ver!.
Jimin: oğlum..1 hafta sonra bi gözlemleyin..mide bulantısı var mı?,baş dönmesi var mı?,böyle sevdiği yemekleri önüne koyun yiyebilecek mi?.bi bakın...
Minho: bilmiyorum baba..inan ki hiç birşey bilmiyorum..ne yapıcaz onu da bi bilsem zaten..sadece iyileşip eskisi gibi olsun istiyorum..
Jiyeon: abi..
Minho: efendim abisinin bitanesi..
Jiyeon: ben özür dilerim..
Jiyeon abisine sarılır..
Minho: senin bi suçun yok bitanem...siz gezmek dolaşmak istemişsiniz sadece..senin suçun yok..böyle bir şey olacağını bilemezdin..hiç birimiz bilemezdik..
Jiyeon: haklısın ama ben yine de özür dilemek istedim..çünkü onunla daha çok vakit geçirmek isteyip ben ikna etmiştim..
Minho: olsun..sorun yok..
Yn: gel annecim sen..
Jiyeon yn'nin yanına gider oturur..
Doktor çıkar o sırada..
Doktor: Arin'in anne ve babası kim?
Yuna: biziz..anne ve babası biziz..iyi mi kızım?
Doktor: pansumanı yaptık..bileğindeki sargılar en az 1 hafta dursun lütfen..çok derin kestiği için iyileşmesi zaman alabilir..1 hafta sonra tekrar gelin..bileğindeki sargı bezlerini çıkarıp bileğine bi bakıcam..içeriye girebilirsiniz
Minho: yuna ilk ben gireyim..onunla güzelce konuşayım..sonra size girin derim ben
Jimin: tamam oğlum..
Yuna: hm hm..
Minho tıktıklayıp girer..
Arin anında sırtını döner babasına..
Arin: git baba..
Minho: ama ben kızımı özledim..onunla konuşmak istiyorum..
Arin: hayır ben istemiyorum..
Minho: arin babacım hadi lütfen dön bana..
Bir süre sessizlik oluştuktan sonra arin döner..oturur
Minho: aferin güzelime...herşeyi unutmaya çalış..sanki de ki ben rüyadayım..herşey oldu bitti..evet benim için belki demesi kolay..ama inan ki kolay değil benim için...tamam sende haklısın böyle yaparak..ama kendini ve etrafındaki insanları çok üzüyorsun babacım..ben olsam kendime son model bi araba alıp binerim yanıma da annemi babamı kardeşimi de alıp bi tatile çıkar kafamı dinlerdim..herşeyi sil baştan tekrar yaşardım..kendini üzerek o adama güç veriyorsun..daha hırslı yapıyorsun o adamı..seni gördükçe hırslanıcak güçlenicek..sende aynı şeyi yaşıcaksın..deki bana tamam baba senin dediğini yapıcam ayaklarımın üstünde dimdik güçlü bir şekilde durucam..ben sana istediğin arabayı alıp gezmene izin vereceğim..
Arin: düşünsem olur mu baba?
Minho: tabi ki de benim prensesim..düşün babacım..düşünürken de amcaların dedenle annneannen gelsin buraya..
Arin: olur..
Minho kalkar ve alnından öpüp diğerlerini çağırır..
Saat 22:30'tu..
Herkese iyi seyirler diliyorum ve gidiyorum temizlik yapmaya..
Bays bebeklerim...
♥️😘🥰👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARK JİMİN & Y/N HAYAL ET = MAFYA AŞKI =
Fanficintikam'dan sonra 2.bir dizi intikam dizisini tae ile bitirdim tae ile yapacaktım ama jimin geldi aklıma umarım bu dizimi beğenirsiniz..sevmeyenler okumasın yorum atmasın linçlemeyin..bu gibi şeyler sadece hayran kurgudur hayal ürünüdür..bu yazdıkla...