《 MAFYA AŞKI 》
< 53.BÖLÜM >Gece saat 02:21'di..
Hafif bi bulantın ve sancın vardı ama büyütülcek bir şey değildi o yüzden kimseyi uyandırmayıp panik etmemek için sakince kalkar mutfağa gidersin ve daha sonra mutfağın ışığını açar oturursun..
Yn: ben şimdi bunu jimin'e söylesem doğuruyorum zanneder panik olur...minho'ya söylesem aynı şey olur..en iyisi ben birkaç birşey yiyeyim meyve tarzında..sonra su içer yatarım..
Sen buzdolabını açarsın çilek ve elma alırsın..
İlk elmayı yersin bölerek sonra da çilekleri yersin..daha sonra miden bulanır ve hemen alt kattaki lavaboya gider öğürürsün sizin odanızla pek mesafe olmadığı için jimin sesleri duyar ve endişe edip ilk odanızdaki lavaboya bakar dalıp..
Jimin: YN!.
Yn sesi duyar..
Yn: AŞAĞIDAK-
Kusarsın yine..
Bu bağırışmalara minho da uyanıp panikle odasından çıkıp alt kata iner arkasından jimin iner..
Minho tıklatır..
Minho:^uykulu bir şekilde^ anneee!
Yn: ^sen elini yüzünü yıkarsın sonra kapıyı açarsın^ oğlum-
Jimin: ahh yn..yn iyi misin çok korktum senin sesini duyunca..
Minho: anne iyi misin?
Yn: iyiyim iyiyim merak etmeyin..arada bi olanlardan..
Jimin: yine birşeyler mi yedin?
Yn: napim hafif tekmeliyordu..bi de sancım vardı.
Minho: anneee...neden uyandırmadın bizi?
Yn: panikler korkarsınız diye oğlum..hem birşeyim yok benim hadi sen git yat..
Jimin: of yn of napıcam ben seninle yürü hadi odaya..
Yn: tamam ya azarlama..
Üzülür gibi yaparsın..minho gider o sırada..
Jimin: ahh benim karım üzülürmüşte..^şirinlik yaparken bi anda ciddileşip^ yemem ben bunu minhoda da aynısını yaptın yürü odaya karıcım..
Yn: of ya!.
Sen ayaklarıni merdivene vura vura çıkarak..
Jimin: vurma yere!.kız ben kime diyorum acaba hamilesin lan vurma yere!.
Yn: iyi!.
Sen odaya gelip yatar uzanırsın..jiminde yatar..
Jimin: gel buraya..
Elini karnına koyar bu şekilde⬇️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARK JİMİN & Y/N HAYAL ET = MAFYA AŞKI =
Fanfictionintikam'dan sonra 2.bir dizi intikam dizisini tae ile bitirdim tae ile yapacaktım ama jimin geldi aklıma umarım bu dizimi beğenirsiniz..sevmeyenler okumasın yorum atmasın linçlemeyin..bu gibi şeyler sadece hayran kurgudur hayal ürünüdür..bu yazdıkla...