Dünün yorgunluğunu hala atamamıştım üzerimden. Oysa sınavlara az kalmış ve benim daha çalışmam gereken bir sürü ders vardı.
Masaya oturup ders için hazır mıyım diye kontrol ederken gözüme batan birkaç eşyanın yerini değiştirdim. Bu takıntılarımdan biriydi ve ders çalışmam açısından benim için önem arz ediyordu.
...
Yorgunluk adeta gözlerimden fışkıracak gibiydi, beynim de artık yeter diyip kapısını kapatmıştı. Okuduğum bilgileri anlamamaya başlamıştım. Bu da bu kadar ders çalışmak yeterli demekti. Düzenli ders çalışmaya başladıktan sonra iştahım her zamankinden daha açık olmaya başlamıştı ve ben her molada bir şeyler atıştırmak için soluğu her defasında mutfakta alıyordum.
Öğle yemeğimi yedikten sonra dışarı çıktım. Hem biraz hava almış hem de eksiklerimi gidermiş olurum. Neyse ki çarşının göbeğinde oturduğumuz için işlerimizi kolaylıkla halledebiliyorduk. Yolda yürürken genelde kimse yokmuş gibi önüme bakar sadece kendimle ilgilenirdim ama bir an başımı hafif omzuma düşecekmiş gibi çevirdiğimde durdum ve arabaya yaslanmış beni izleyen adamı bende bir süre izlemeye başladım, bana bu denli bakmasının sebebini merak ediyordum fakat kısa süre sonra yaptığım şeyin bir sonuç doğurmayacağını anladığımda tekrar önüme dönüp karşımdaki markete girdim. Düşüncelerim karışmış, bakışı gözümün önünden ayrılmıyordu
Lanet adam yüzünden alacaklarımı unutmuş marketten eli boş çıkmaktan hoşlanmadığım için de birkaç şey alıp çıkmıştım. Neden merak ettiğimi sorgularcasına adamın az önce bulunduğu tarafa tekrar baktım fakat bulamadım, sanırım gitmişti. Tam gitmeye yeltenmiştim ki bağcıklarımın açık olduğunu farkettim, takıntılarımdan biri de bağcıklarımdı ve görür görmez bağlamak için eğildim. Ayağa kalkıp tekrar açılıp açılmayacağından emin olmaya çalışırken ensemde birisinin sıcak nefesini hissettim ve ardından kulağa hoş gelen bir ses duydum. " buradayım sevdiğim "
... Temsili
Yağmur (19)
Batuhan (23)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ADAM
FantasíaMafya aleminin önemli isimlerinden olan Batuhan ve çocukluk aşkı olan lise son sınıfa giden Yağmur'un ortak amaçlarını gerçekleştirme çabaları... " Dediğim şeye de gelecek olursak bir an bende Halil gibi pek gerçekliğine inanamadım" yarım ağız sırıt...