4. Bölüm

3K 98 17
                                    

Medya: ÇİSE

Hava kararmaya başladığı için diğer köpeklere de mamalarını verip eve gitmeye başlamıştım.

Demir bey' de bırakmayı teklif etmişti ama işim olduğu için kabul etmemiştim ki olsaydı da etmezdim zaten.

Neyse ki geldiğimde babam yoktu. Ondan hemen mutfağa gidip nohut ve bulgur pilavı yapıp yanına da salata yaptım.

Ben nohut sevmezdim. Ama babam severdi zaten gelince kalan bir kase çorbayı içmiştim.

Sofrayı kurup koltuğa oturup düşünmeye başladım.

Demir beyle neden konuştuğumuzu bile bilmiyodum. Normalde bu kadar bile olsa insanlarla konuşan biri değilimdir ki bu normal biri değill.

Ve neden o benim kıyafetime o kadar değişik bakmıştı. Evet o zaman pek takmamıştım ama değişikdi yani. Saçmaladığımı farkettiğim için bunun üserinde durmuyorum.

Şimdi üzerimde sıradan siyah bir kot pantalon ve tişört vardı. Babam görmesin diye hemen değiştirmiştim.

Dönüşte küçük bi makyaj malzemeleri satan dükkan vardı, normalde bakmazdım ama dudaklarım çok kuruduğun için bakmıştım.

Kirazlı dudak nemlendiricisi aldım. Saten alacaktım neden sade alıyım ki dimi. Aslında net olarak çilekli alırdım ama bunun rengi daha hoştu.

Eve gelince denemiştim baya güzel renk vermişti. Böyle düşünürken her zaman ki gibi kapı çaldı.

Hemen kalkıp kapıyı açtım. Babam içeri girip hemen yemek sofrasına oturdu. O salata yemeye başlarken bende soğmasın diye tabağa koyamadığım yemekleri koyup götürdüm.

Babam yemeklerini yedikten sonra toplamıştım. İçeri babamın yanına sessiz adımlarla gittim. karşısına geçip konuşmaya başladım.

"Baba"

"Ne var"

"Bu gece için kıyafet dikme gibi yani terzi gibi bir tekstil işi buldum. Bir buçuk saat sonra başlayıp sabah 07:00'da bitecek. gidebilirmiyim ? "

Babam yüzüme bile bakmadan "git" dedi. En azından gitme demedi çünkü o da biliyordu ki ben böyle çalışmasam o parayı bulmamız imkansız olurdu.

Para fazla olduğu için anca böyle geceleri de işe giderek para kazanabilirdim.

Hemen odama gidip giyinmeye başladım. Aslında bu işi aramamıştım. Bu mahalledeki başka kadınlar da gittiği için duymuştum ve biliyordum.

 Bu mahalledeki başka kadınlar da gittiği için duymuştum ve biliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydikleri

Ayakkabılar ve elindeki çanta yok)

Altımı değiştirmeyip üstüne bol siyah bir çizgili tişört giyip montumu da giydikten sonra evden çıktım.

Saat 22:00'dı ve iş 22:30' da başlıyo saten yakın olduğu için de gitmem uzum sürmezdi.

Yaralı KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin