9. Bölüm

1.6K 63 14
                                    

Medya: Hale

Sabah mutluluk ile uyanmış ve rutin işlerimi hallettmiştim. Şimdi Hale ile aldığımız daha doğrusu zorla aldırdığı kıyafetlerden giyinmiştim.

Altıma siyah çizgili beyaz bir eşofman üstüme de takımı olan uzun kollu bel hizasına gelen üstünü giymiştim. Bu takım çok hoşuma gitmişti.

Kaldığım odadan çıkıp Hale'nin odasının önüne gelip sağlam olan elimle kapıyı çaldım ve "gelebilirsin" demesiyle içeri girdim.

Hale uyanmış, üstünü değiştirmiş ve saçını topluyodu. Beni görünce sıcak bir tebessümle "günaydın Çise" dedi. Bende aynı tebessümle "sana da günaydın. Uyandın mı diye bakmaya gelmiştim" dedim. "Evet bende senin yanına gelecektim şimdi hadi gel aşağıya inelim." Dedk ve koluma girerek merdivenlere doğru yürümeye başladık.

Aşağıya indiğimizde herkesle günaydınlaşmış ve şu an Hale ile birlikte bi koltukda karşı koltukda da Burak abi vardı. Aysun teyze de bahçe de telefon ile arkadaşıyla konuşuyordu.

İçeri elinde pansuman malzemeleri ile gelen Demir bey ile bakışlarım ona döndü. Demir bey buraya yaklaşarak "pansumanını yapalım sonra kahvaltı ederiz" diyip Hale'ye bakmasınlar Hale yanımdan kalkıp Burak abinin yanına oturarak telefona bakmaya başladılar.

Demir bey de yanıma oturmuş malzemeleri çıkartıp elimdeki sargıyı açmaya başladı bende elime bakmamak için Demir beyin yüzüne bakıyordum. Hepsi çok iyi insanlar eğerki Demir bey olmasaydı napardım bilmiyordum. Onlara borçluydum. Demir bey de ne kadar sert bi yapısı olmasına rahmen sadece ailesinin yanında o sert tavrı olmuyordu.

Ben böyle düşünürken Demir bey pansumanı nerdeyse bitirmişti. "Birkaç güne hastaneye gideriz elin daha iyi ama sen gene de dikkat et. ağrıların devam ediyor mu?"

Sorduğu soruyla gözlerimi Demir beyin yüzünden çekmiş pansumanım bittiği halde elimi tutan ellerimize baktım. "Ara sıra oluyo ama çok dehil az yani biraz" dedim.

O da başıyla onaylayıp "dikkat et" dedi. Başımla onaylayıp elimi elinden çektiğimde ayağa kalkıp herkese hitaben "kahvaltıya geçelim" dedi.

♡●~~~~~~~~●♡

Kahvaltı etmiş ve şu an; yanımda Hale, karşımızdaki koltukta Burak abi ve Aysun teyze, onun yanındaki tekli koltukda da Demir bey oturuyordu.

Sohbet ediyorduk. Ben ise ellerimle oynuyodum. Aysun teyzenin"Kızlar bugün bir yere gitcek misiniz?" Demesiyle herkesin bakışları ilk önce Aysun teyzeye ve cevap vermemiz için bize dönmüştü.

Hale de bana baktığında konuşmaya başladım "Şey aslında bugün benim dışarda işim var" dedim. Demir bey niye böyle değişik bakıyordu ki yani tamam şu an çalışmıyor ola bilirim ama işim vardı dimi yani.

"Kızım özel değilse, ne işin var? Eğerki bi eksiğinya da istedihin bir şey varsa bize söyleyebilirsin biz alırız." Dedi Aysun teyze. Söylesem bişey olmazdı dimi nasıl olsa onlar beni dışarda kalmaktan kurtarmışlardı yani söyliyim onlar iyi insanlar bişey yapmazlar.

Herkesin meraklı gözleri altında konuşmaya başladım "kardeşimin yanına gitcem" dediğimde herkesin gözlerindeki, merakın yerini şaşkınlık almıştı.

Burak abi "çilekli dondurmam senin kardeşin mi vardı" demesiyle tebessüm edip "evet kardeşim var 2 yaşında" dememle gerkesin gözlerindeki merak artmıştı.

Yanımda oturan Hale'nin dolu gözleriyle bana dönüp " gidicek misin? Çise gitme kardeşini de al burda kalın olmaz mı? Ben sana bu birkaç günde çok alıştım hem annelerde seni çok sevdi burda kal kardeşin de gelsin.." Hale devam etmeden onun lafını böldüm o çok iyi bir kızdı iyi ki onla tanışmışım o benim ilk en sevdiğim arkadaşım olcak her zaman.

"İlk öne lafını böldüğüm için kusura bakma Hale. Ama hayır eve gitmiyorum yani şu anda; elim artık daha iyi bir iki güne de iyileşir ve illaki giderim beni evinize aldığınız için de çok teşekkür ederim. Ve.." derin bir nefes alıp devam ettim.

"Kardeşim 2 yaşında ve yurtta kalıyor... annem ölünce kardeşimin ve benim ve
Kardeşimin velayeti babama kalmıştı ve babam benim velayetimi aldı ama kardeşime bakamam deyip yurda verdi. Ben boş vaktim oldukça görmeye gidiyorum. Ama bu aralar gidemedim bugün de kardeşimin yanına gitcem."

Uzun konuşmadan sonra kafamı ellerimde kaldırıp üzgün gözlere çevirdim. Hale şaşkın ve üzgün bir ses tonuyla "yani kardeşin yurtta mı kalıyor? Yani ben kötü niyetle sormadım sadece çok şaşırdım" dedi hal veriyorum kim kızını yurtta bırakırdı ki. Ama eminim yurtta kalmasa daha kötü olurdu.

"Evet ama 18 yaşıma girmeme az kaldı o zaman kardeşimi reşit olduğum için yanımda ala bilcem. O zaman kardeşimle kendime bir ev tutup onla yeni bir hayata başlicam." Dedim.

Hale sanki bir şey dicekti ama demiyordu. Burak abi de aynı şekilde. Demir bey ise çok sakin bir şekilde anlattıklarımı dinliyordu.

Aysun teyze "Düşüncelerin çok güzel kızım. Ama eve gelince bi konuşalım tamam mı? Ve kardeşini de görmek isteriz sende istersen tabi onu da bi günlüğüne yurttan izin alıp getirebilirsin" dedi Aysun teyze cidden çok iyi bir insan.

"Yani isterim tabi ama 18 yaşından küçük olduğum için izim vermeye bilirler."

"Orasını dert etme kızım sen bize şöyle Demir konuşur halleder" dediğinde Demir bey de başını onaylar biçimde salladı.

Hale hemen "ayyy ne zaman gelir ben hemen tanışmak istiyorum hemen gelsin" dedi bende tebessüm ederek "bana farketmez siz nasıl isterseniz o zaman" dedim.

Burak abi "yarın akşam gelsin ben onla gezerim sizin yüzünüze bile bakmayız. Anne yarın gelsin dimi gelsin gelsin." Dedi. biz gülüyorduk. Demir bey de "ben konuşurum yurt müdürüyle yarın akşam alırız olur mu?" Dedi bana bakarak.

Hemen kafamı sallayıp "olur çok teşekkür ederim" dedim Demir bey kaşlarını çatmış tam konuşacağı zaman Aysun teyze "hadi kızım hazırlan da geç olmadan git bol bol vakit geçir kardeşinle. Demir bırakır seni." Dediğinde "tamam hemen hazırlanıp geliyorum" diyip Hale ile birlikte yukarı çıktık.

Hale bana seçtiği çok tatlı tulumu verip odadan çıktı. Hemen giyinip saçımı da toplayıp yanıma küçük bir çanta alarak bende odadan çıktım. Hale kapıda bekliyordu. Beni görünce "tulum çok yakışmış Çise" dediğinde teşekkür edip aşağıya indik.

Demir bey de hazırlanmış ayakta sanırım beni bekliyodu. "Şey çok mu beklettim" dedim. Demir bey " hayır bende yeni aşağıya indim" dedi. "Hazırsan çıkalım." Dediğinde başımla onaylayıp dışarı çıkıp arabaya bindik.

Çise'nin kız kardeşine çok isim baktım hala da bakıyorum ama bulamadım. Sizin bildiğiniz isimler varsa yorumlara yazar mısınız? Belki onu koyarız.

Yaralı KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin