Şu an arabada Demir bey ile kardeşimin yanına gidiyorduk. Çok değişikti bu kadar iyi olması. Babamın borcundan buralara kadar nasıl geldik anlayamıyordum.Onlara borcumu ödeyemezdim. Aysun teyze bir anne gibi, Hale kardeş, dost, arkadaş gibi Burak abi ise bir abi-kardeş gibi davranmıştı.
Ne kadar itiraf etmek istemesem de bu çok güzel birşeydi. Yani şey gibi... aile gibi. Demir beyin çok güzel bir ailesi var. Hayatları çok güzel. Keşke benim de böyle olsaydı dehil de keşke Annem ölmeseydi ve kardeşim, annem ve ben güzel sakin bir hayat yaşasaydık.
Ama şu an bunları dehil kardeşimle geçireceğim vakti düşünmeliyim. Onu çok özlemiştim hem yarın Demir beylerin evine gelecekti. Onla birlikte uyuya bilcektik.
Acaba Demir beyi bugün kardeşimle tanıştırsamıydım? O kadar bana yardımcı olmuştu ailecek evlerini açmışlardı. Evet tanıştırmalıydım.
Arabanın durmasıyla etrafa baktım. Ama burası başka bir yerdi. Ben Demir beye adresi vermiştim. Demir beye döndüğümde "birşeyler alcam kısa sürer sonra gideriz" dediğinde kafamla onaylayıp arabadan indik.
Karşıdaki oyuncakcıya girdiğimizde şaşırmıştım. Demir bey Alya'ma oyuncak almicaktı dimi başka bir şey için girmiştir diye düşünürken eline oyuncak almasıyla hemen konuşmaya başladım "napıyorsunuz?" Dediğimde oyuncak bakmaya devam ederek
"Oyuncak bakıyorum" diyip bana döndü. "Ama 2 yaşındaki bir bebeğe ne alınır bilmiyorum sen bak beğendiklerini al olur mu?" Ben şaşkınlıkla bakarken hemen konuştum "Alya içinse hiç gerek yok lütfen bu kadar iyilik fazla dehil mi?" Dememle
Kaşları hafif çatıldı ve bana doğru bir adım daha atıp yumuşak tutmaya çalıştığı bir ses tonuyla "Hiç bir şey fazla dehil. Bir daha bunu söyleme demiştim. Bir kez daha diyorum böyle bir şey bir daha duymak istemiyorum. Şimdi istediğini seç ama çabuk olmaya çalış çok geç olmadan gidelim bolcana vakit geçir kardeşinle" dedi.
Ben konuşcaktim ama o zaman bu konu büyüyeceğini bildiğim için kafamla onaylayıp "peki" dedim. Biraz da suratım düşmüş olabilir. Yaptığı kötü bir şey asla dehildi ama bu kadar iyiliğin karşılığını nasıl ödeyecektim ben.
Kafamdakileri bir yana koyup elime dikkat ederek oyuncak bakmaya başladım. Burada ki her şey çok pahalıydı. Ben bir şey alamayıp etrafa boş boş bakarken Demir bey birkaç oyuncak koymuştu
Oyuncakları
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralı Kız
Short StorySenelerdir suçsuz yere şiddet gören, kardeşinden ayrı kalan Çise Ve Ailesi dışında herkese umursamaz gibi gözüken, çabuk sinirlenebilen Demir Sizce onların hikayesi nasıl başlıcak?