Hale konuşmaya başladı
"Çise burda kimseden çekinmene gerek yok. Ne istersen bana söyleyebilirsin. Tanışmıyoruz ama tanışırız zamanla. Yarın alışverişe çıkarız şu an benim kiyaferlerimden giyinirsin. Başka ihtiyaçların varsa da yarın alırız."
Ben daha bisey demeden yeniden konuşmaya başladı "hadi gel kıyafet seçelim" deyip beni de kaldırdı.
Odanın içinde bi tane kapı açıp içeri girdik. Burası aynı filmlerdeki gibi bir giyinme odasıydı. Çok güzeldi.
Dolaba doğru yürüyüp pijama bakmaya başladı. Pijamayı 5 6 dakka da olsa sonra bulmuştu.
Aslında çok guzellerdi ama ben izlerim gözükmesin diye kapalı bişeyler istemiştim.
Tatlı benim sevdiğim tarz bi pijama üzerinde kiraz desenleri vardı.
(Çise'nin giydikleri)
Ben giyinince aşağıya inmiştik. İyi geceler dedikten sonra yatmaya gitmiştik. Zaten gecenin vi körüydü ve herkes uyumak için beni bekledihi için mahçup hissediyordum kendimi.
Bana gösterdikleri odaya girip komidinin yanındaki lambayı yakarak yattım. Saten gözlerimi kapattığım gibi dalmışım.
☀️☀️☀️
Sabah gözlerimi sırtımdaki ağrıyla açtığımda Demir beyin evinde olduhumu bi kez daha hatırladım.
Yatakta esneyip ayağa kalktım. Telefonu alıp saate baktığımda z
Saatin 10:15 olduğunu gördüm.Aslında baya geç yattığım için daha geç kalkarım sanıyordum ama işe giderken hep erken kalktığım için alışkanlık oldu sanırım.
Demir beyin ailesini uyanıp uyanmadığını bilmediğim için sessizce kapıyı açıp tuvaleti aramaya başladım.
Az ilerideki tuvaleti görünce rutin işlerimi halledip çıktım. Çıktığım da Hale'nin kapısı da açılmıştı ve yeni uyandığı belli olan haliyle gülümseyerek "günaydın" dedi.
Bende aynı karşılığı verince hadi gel üstümüzü giyinelim dediğinde başımla onaylayarak odasındaki giyinme odasına gittik.
Giderken "Elin nasıl oldu Çise ağrın var mı ? Varsa kahvaltıdan sonra ağrı kesici içersin çok ağrıyorsada hastaneye gideriz" dedi. "Çok ağrıtıyor teşekkür ederim ama kahvaltıdan sonra ilaç içerim" diyip konuyu kapattım.
Kıyafet ararken "İstersen kahvaltıdan sonra alışverişe çıkabiliriz" dediğinde "farketmez ne zaman müsait olursan o zaman gideriz" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralı Kız
Short StorySenelerdir suçsuz yere şiddet gören, kardeşinden ayrı kalan Çise Ve Ailesi dışında herkese umursamaz gibi gözüken, çabuk sinirlenebilen Demir Sizce onların hikayesi nasıl başlıcak?