Děravý kotel byla hospoda přímo v Příčné ulici. Hermiona v ní už dlouhou dobu nebyla, a když vstoupila, pocítila nervozitu. I v pondělí o půl jedné byla tma a plno pochybně vyhlížejících postav. Hermiona měla dost rozumu na to, aby si vzala plášť s kapucí, protože věděla, že hospoda má značnou základnu zákazníků z řad temných kouzelníků. Nikdo ji nepoznal, nikdo se na ni nepodíval.
V zadní části bylo několik úkrytů, takových, jaké obvykle mívají staré britské hospody - ideální pro intriky nebo pokusy. Nad dveřmi visely černé závěsy, které skrývaly návštěvníky uvnitř. Věděla však, do které z nich vklouznout. Malfoy tu nechal vizitku - vedle dveří ležela otcova hůl s hadí hlavou. Protože Lucius byl uvězněn v Azkabanu, usoudila, že uvnitř může být jen Draco.
Proklouzla dveřmi a našla ho uvnitř s lahví whisky a dvěma skleničkami. I on měl na sobě plášť s kapucí a přes blonďaté vlasy si ho nechal vyhrnutý. Vklouzla do lavice naproti němu. Vystřelil na dveře zamykací kouzlo.
"Nech si kapuci nahoře, kdyby někdo nakoukl dovnitř," zamumlal. "Překvapuje mě, že jsi přišla, Grangerová.."
"To já taky, na určité úrovni."
"Co si dáš k pití? Je to na mě." Zachytila pod jeho kapucí úšklebek. "Percy byl tak podrážděný, když mi předával galeony. Bylo to krásné, i tobě by se to mohlo líbit."
"Jsem si jistá, že by se mi to líbilo. Percy umí být pitomec." Prohlédla si etiketu na whisky. "Tohle asi bude stačit. Opravdu nejsem příznivcem alkoholu, ale tohle místo mi nepřipadá vhodné pro víno."
Vypustil ostrý štěkot smíchu. "Ne, ale tahle láhev je kvalitnější než ta, co má Percy na stole."
Dolil prázdnou sklenici a přistrčil jí ji. Oba chvíli v příjemném tichu usrkávali.
"To je bizarní," vyhrkla.
Při jeho mlčení zrudla. Najednou byla vděčná za ochranu své kapuce.
"Musíš souhlasit, že ano, Malfoyi?" Zamračila se na něj. "Nebo snad máš sex na jednu noc s mudly ve zvyku?"
Pohrdavě si odfrkl. "Zřejmě ne."
"Nesnažil ses mě svést, abys získal nějaký vliv..." začala.
"Ale prosím tě, Grangerová. Byla jsi docela ochotná účastnice."
"Já to vím, Malfoyi! Já jen..." Povzdechla si.
"Já nemám známosti na jednu noc, Grangerová." Jeho hlas se změnil a zněl skutečně zvědavě. "A ty ano?"
"Ne! Já... Nikdy jsem se za takovou dívku nepovažovala. Dívka, která si to s někým rozdá jen jednou a odejde."
Odfrkl si. "A předpokládám, že ty nejsi, když ses vrátila pro druhé jen o tři dny později. A doufám, že jsi tu i potřetí."
"Vidíš, to je to, co nechápu, Malfoyi. Nenávidíš můj druh. Nenávidíš nás. Vždycky jsi mě nenáviděl. A přesto tohle..." Polkla. "Nemůžeš mi říct, že je to normální, Malfoyi. Jsme spolu prakticky vznětliví."
Chvíli mlčel a pak si povzdechl. "Nemůžu říct, že bych si to nějak výrazně rozmyslel, Grangerová. To ne. Pořád nemám rád mudlovskou krev."
Napjala se a on natáhl ruku a dvěma štíhlými prsty se dotkl jejího zápěstí. I ten nepatrný dotek, jeho teplé prsty na jejím zápěstí, jí vyvolal slastné chvění po celém těle. Její hněv na jeho slova bojoval s její touhou po něm.
"Jsem k tobě upřímný, Grangerová," zašeptal, "ať už je to příjemné, nebo ne. Ale navzdory mému odporu k tvému druhu máš pravdu. Myslel jsem si, že budeš zábavným zpestřením noci, a navíc jsi mě fyzicky přitahovala. Nečekal jsem, že budeš tak..." Zdálo se, že hledá to správné slovo. "Dokonalá."
ČTEŠ
Nepřátelé s benefity [CZ Dramione]
Fanfic„Opakem pravé lásky není nenávist, ale lhostejnost." Robert Fulghum ************ Dramatický romantický a lehce erotický příběh. Draco Malfoy a Hermiona Grangerová se po svých rozchodech shodou okolností společně opijí na jednom pracovním večírku. N...