VIII. - Malfoy Manor

662 24 41
                                    

Když přišel do práce, Percy už tam byl. Oči se mu rozšířily, když Malfoy vešel přesně v 7:55.

"Trochu brzy, co, princezno?" Percy si od dveří odfrkl.

Draco se zamračil. "Co to má znamenat?"

"Znamená to, že jsi rozmazlený a že je na tobě vidět, že sis vždycky mohl lehnout... zvlášť když jsi byl jedináček."

"Uf, dovedu si představit tu hrůzu, kterou jsi měl, když ses probudil k Lasičce, Weaseleyové nebo delikventovi, který vyrábí petardy." Malfoy se zavrtěl. "Já jen... potřeboval jsem se dostat ven, víš? Práce mi připadala jako dobré místo k útěku."

Percy soucitně přikývl, jeho dřívější škádlení zmizelo. "Chápu tě, kamaráde. Žít sám není nikdy tak příjemné."

Na okamžik ztuhl; na chvíli zapomněl na svůj dobře zařízený malý byt nedaleko Grangerova domu. "Jasně, ano."

Percy si ho chvíli prohlížel. Draco si uvědomil, že jeho nestřežené reakce vzbudily Percyho zvědavost, a tak už nic neřekl. Po chvíli pátravého pohledu se Percy otočil a zamířil zpátky do své kanceláře.

"Hej, Malfoyi, doufal jsem, že bys mi dnes mohl odpovědět na pár dopisů. Řeším jednu malou rodinnou krizi," zavolal Percy ze své kanceláře. "Nejspíš budu celý den zavřený."

"Cože, to si Lasička našel nějakou jinou blbku, kterou by mohl zbouchnout?" Malfoy se ozval, když prohledával ranní korespondenci.

"Oh, velmi zábavné, Malfoyi." Percy si povzdechl. "Ne, Ronald si vzal do hlavy, že Hermiona chodí s někým novým."

Draco ztuhl, dopis držel v ruce a oči měl vytřeštěné. Tiše se pomodlil a poděkoval, že ho Percy v tomhle úhlu nevidí.

"Malfoyi? Jsi tam ještě?" Percy se po chvíli zeptal.

"Ach... ano. Právě vidím, jak přichází jedna ze sekretářek."

Hodil korespondenci zpátky na tác, pak se odšoural do Percyho kanceláře a zavřel za sebou dveře.

"Dobrý nápad. Nevadí mi, když před tebou trochu provětrám své špinavé prádlo, ale nerad bych, aby to do zítřka probíraly všechny sekretářky," řekl Percy.

Malfoy seděl v křesle naproti svému šéfovi s vyčkávavým výrazem ve tváři.

"Překvapuje mě, že tě zajímají Ronaldovy strasti," poznamenal Percy lehce. "Snad toho nechceš využít k tomu, aby sis z něj dělal legraci, že ne?"

"Lasičku nikdy nevídám a ani nechci," odpověděl Draco upjatě. "Došlo mi, že jsme přátelé. Vyslechl sis mé problémy s Astorií..."

"To je pravda." Percyho mobil zavibroval a on k němu gestem ukázal na bok svého stolu. "Ron mi píše celé dopoledne. Harry si zřejmě myslí, že Hermiona chodí s někým novým, a napsal Ronovi, že to mezi nimi definitivně skončilo."

"Proč by si to Potter myslel?" Malfoy se zarazil nad tím, jak jeho vlastní hlas zněl rezavě.

"Že chodí s někým novým? Nemám tušení, ale ti dva se znají lépe než kdokoli jiný. Nejspíš má s ní pravdu." Percy pokrčil rameny. "Takže Ron obesílá půlku ministerstva a snaží se zjistit jméno svého soka. Podle všeho je to Goldstein."

"Goldstein?!" Draco cítil, jak mu obočí vystřeluje do vlasů. "Proč zrovna on?"

"No, já nevím. Grangerová si vždycky myslela, že Goldstein je roztomilý. A pracuje pro nějakou důlní společnost, která vždycky spolupracuje s Hermioniným oddělením, aby získala povolení k ochraně životního prostředí. Pracují spolu docela často, dokonce se s ní dneska sejde na obědě."

Nepřátelé s benefity [CZ Dramione]Kde žijí příběhy. Začni objevovat