Liri wymęczona i widząc już zmrok,
- Nie mam siły - mówiła.
Postanowiła zakończyć ten dzień posiłkiem Ale problem był taki jak go zdobyć?.
- Znajdę tu coś? - szukała.
Ale ponownie zrobiła to co nauczył ją ojciec czyli łowienie ryb A z racji tego że miała ostrze nie było to dla niej problemem i szybko szczęśliwa wyłowiła stworzenie.
- Nauka nie poszła marne - cieszyła się.
Jedząc go na surowo gdyż potencjalny ogień mógłby zwabić drapieżników ale też z drugiej strony gdyby myślała, że ktoś ją może szukać to wtedy tak że przykułaby ich uwagę ale nic bardziej nie interesowało ją w tym momencie niż znalezienie brata którego porwał ogromny nurt rzeki a czasu mogło nie być wiele.
- Muszę dać radę! - rzekła.
P
o chwili przestraszyła się słysząc duże odgłosy, zaczęła się trzęść Ziemia A ta przestraszona schowała się w dużych ilościach Fioletowegi.
Na szczęście była to tylko niegroźna grupa młotogłowów które prawdopodobnie szukały terenu gdzie mogłyby odpocząć i zasnąć w mroku lasu, mogła odetchnąć w spokoju.
- Na szczęście- mówiła.
Te części dżungli była dla niej nieznana i poruszała się tylko i wyłącznie z opowieści ojca oraz terenów rzek które mogły prowadzić do celu ale przede wszystkim także nie musiały lecz szła wtedy za czymś w stylu drogą dla nas.
- Przypomnij Sobie wszystko Liri - mówiła.
Widząc te niewinne stworzenia mogła się uśmiechnąć, zauważyła także kilka mniejszych osobników które podążały za swoimi rodzicami a wtedy błyskawicznie przypomniała sobie rodzinę a przede wszystkim brata i szybko omijając grupę wybrała się dalej.
- Wszystko skończy się dobrze! - powiedziała.
Ale zaraz po tym jak to dziecko zrobiła się zmęczona, taka ilość przebytych kilometrów w ciągu dnia nie była zdrowa dla niej mimo tego, że członkowie klanu mogą osiągać ogromne dystanse dużo bardziej przewyższające to co mogliby zaproponować ludzi ale jednak i dla niej był to już ogromny wysiłek, Wspięła się na jedno z większych drzew i tam przkrywając się liściem zasnęła. Zapomniała o wszystkim wszystko wypadło jej z głowy.
CZYTASZ
Avatar: "You and Me : (Fallen Navi)"
Fanfic°•Ważne:•° Potrzebujesz zobaczyć więcej interakcji Navi?, chciałbyś zobaczyć co stało się zaraz po pierwszej części? Jeśli tak to Ta książka jest dla ciebie, mocno inspirowałem się komiksami które zostały wypuszczone ale jednak jest to w pełni własn...