Midemin bulanmasiyla aniden yataktan kalktim geçer diye bekledim ama gecmedi banyoya gittiğimde içimde ne varsa çıkardım belimde hissettiğim elle bugranin geldiğini anladım beni belimden tutup kaldırdığında yüzündeki endişe görülmeye değerdi yüzümü yıkayıp beni tekrar yatırdı yatağa .
" iyimisin "
"Biraz iyiyim"
"Neden böyle olduki yedigin birşey mi dokundu acaba "
"Midemi Üşüttum galiba geçer birazdan " ama midem bir turlu durmuyor surekli bulanıyor bugranin yanindan hemen kalkip tekrar banyoya gittim midem bos ama hala birşeyler cikaricakmisim gibi bulaniyor.
" su hemen hastaneye gidiyoruz "
" gerek yok iyiyim ben dinlenirsem geçer"
" inat etme "
" hastaneleri sevmiyorum Buğra zorlama "
" tamam o zaman yat sen ben birşeyler hazırlayayim geliyorum "
Cevap vermemi beklemeden beni yatırıp gitti. Buğra elinde kahvaltı tepsisiyle yanıma geldiğinde zorla birşeyler yedim daha Buğra tepsiyi götürdüğünde bende kalkıp uzerimi giymek için ayaklandigimda basımın dönmesiyle tekrar yatağa oturdum gözüm takvime kayinca gunumun geciktigini farkettim olamaz demi yok ya düzensiz di zaten kesin bisey dokundu bana ama bir ay gecikme normal değil. Düşüncelerim Buğra sayesinde son bulurken en yakin eczaneye gitmeyi aklimin bir kosesine not aldım.
" iyiyim ben artik sen git ise aşkım "
" ama su sen bu haldeyken ben gitsemde aklım sende kalır"
"Söz veriyorum arada mesaj atıp sana iyi olup olmadigimi bildiricem"
"Söz mu"
"Soz aşkım"
" o zaman yat iyice dinlenme kalkma hic tamam mi "
" tamam "
Bugrayi yolcu ettikten sonra uzerimi zar zor giyinip eczaneye gittim. İhtiyacım olan şeyi aldığında istem dışı heyecan kapladi içimi eve geldiğimde kutunun üzerindeki talimatları okuyup işlemi yapmaya koyuldum. Beklemek bu kadar zor olmamıştı hic ya hamileysem ya değilsem neler olacak bir fikrim yok anne olmak için erken ben hazirmiyim Buğra ne der bilmiyorum teste baktığımda herşey için geç olduğunu anladım hamileydim ve bunu bugraya nasıl demeliyim..