Buğra’nın ağzından
Selim abiden aldığım adrese yaklaştığımda bir çığlık sesi duymamla frene basmam bir oldu suyun sesiydi bu arabadan inip etrafa bakındım ama kimse yok seslerde kesildi. Nerdesin su.
Tam arkamı dönüp arabaya tekrar binecekken tekrar bir ses duydum .
“onur bırak beni” bu suyun sesi
Sesin geldiği tarafa doğru koşmaya başladım hemen.
Onur suyun üzerinde ona tecavüz etmeye çalışıyordu. Hemen yanlarına gidip onuru suyun üzerinden alıp yumruklamaya başladım. Bir süre sonra bayıldı piç hemen suya dönüp baktığımda onunda bayıldığını fark ettim. Hemen ceketimi çıkarıp suyu sardım ve arabaya götürdüm. Suyu arka koltuğa yatırdıktan sonra onur piçiyle ilgilenmek için yanına gittim. Hala baygın olduğu için sürükleyerek eve getirdim ve bir sandalyeye bağladım. Su şuanda güvende olduğu için içim rahattı ama onur’u burada bırakıp gidemem ona bu yaptıklarının hesabını ödeticem. Biraz bekleyip suyu hastaneye götürmediğim aklıma geldi ya bir şey yaptıysa ya geç kaldıysam. Onura baktığımda hala baygındı artık nasıl vurduysam piçe.
Tam arkamı dönüp evden çıkacağım sırada kapıdan birileri girdi…
Burak’ın ağzından
Dağ evine yaklaştığımız zaman arabanın torpidosunda bulunan silahımı elime aldım.
Arabadan indikten sonra kapıya yaklaştık ama kapı açıktı. İçeri girdiğimizde onur bir sandalyede bağlı ve karşısında tanımadığım bir çocuk vardı.
“su nerde lan kardeşim nerde “
“sakin olun su iyi benim arabamda baygın yatıyor hastaneye götürmemiz gerekiyor ama bunun kaçmaması da lazım .”
“kimsin lan sen “
“okuldan arkadaşıyım suyun. Şuan konumuz benim kim olduğum değil bu piç kurusu.”
Çocuk benden de öfkeli yeni nesil işte. Ama suyu kurtardı sonuçta . ona böyle davranmam saçma olur.Düşüncelerimi kafamdan def edip adamlarıma döndüm.
“bu piçi depoya götürün sonra geleceğim ben. Cem sen benimle geliyorsun.”
Cem kafasıyla onayladıktan sonra çocuğa döndüm.
“hastaneye gidelim bununla sonra ilgileniriz.” Dedikten sonra arabanın yanına geldik.
“su arka koltukta baygın yatıyor.”
“cem sen öne bin ben arkadayım”
“tamam abi.”
Suyu hastaneye götürürken aklımdaki birkaç soruyu cevaplaması için sorsam fena olmaz .
“adın ne “
“buğra”
“nasıl buldun suyu “
(Kendimi bir an polisiye filminde sorguda hissettim:D)
“bir şey sormak için suyu aramıştım uzun bir süre telefonu çaldı sonra tam kapatacakken telefonu açtı ve onurun onu dağ evine kaçırdığını söyledi. Bende hemen emniyetten bir tanıdığımızı arayıp sordurttum adresi de alınca buraya geldim eve yaklaşırken bir ses duydum suyun sesiydi yardım istiyordu. Arabadan inip onu bulmaya çalıştım ama ses kesilmişti etrafa bakındım ama kimse yoktu sonra tekrar sesini duyunca sesin geldiği yere doğru koştum sonra onuru gördüm suyun üzerinde ona. Abi işte diyemiyorum anla sen. Onuru yumruklamaya başladım bayıldı şerefsiz suyu arabaya götürdüm. Onuru elimden kaçırmamak için eve götürüp bağladım suyu hastaneye götürdükten sonra onurun işini halledecektim ama siz geldiniz.” Diyerek olan biteni anlattı buğra sevdim güvenilir birine benziyor. Su ilk defa doğru bir arkadaş edinmiş sonun da.