Buğra emri verdiğinde beni bıraktılar.
“buğra bey rezalet çıkardı ama hanımefendi “
“tanıyorum ben siz gidebilirsiniz.”
Buğra adamları gönderdikten sonra yanıma geldi.
“burada ne işin var birde rezalet çıkarmışsın su.”
“o barmen bozuntusu beni senin sürtüklerinle karıştırdı ne yapsaydım buğra!”
çok sinirlenmiştim buğraya deli gibi bağırıyordum bu yakıştırmaya kim dayanabilir ki. Buğranın bir şey demesine fırsat vermeden dışarı çıktım hemen bir taksiye binip bardan uzaklaştım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sahile gidip bir banka oturdum. Gözlerim doldu. Ne diye gittiysem arkasından ne anlarsa anlasın. Birde beyefendinin sürtükleriyle yakıştırdılar beni pis sapık ne bekliyordun ki başka.. Önce eski sevgilim tarafından tecavüze uğrayayım. Sonra beni kurtaran manyak yanlış anlasın bide onun sürtükleriyle yakıştırılayım ne boktan bir hayatım var benim. Ben kendi kendime kavga ederken telefonum çaldı. Gözlerimden akan yaşları elimin tersiyle sildim. Sonra telefona baktım . arayanın buğra olduğunu görünce açmadım. Sonra tekrar aradı. Bu sefer telefonumu kapattım. Demek ki çocuğun bildiği bir şey var ki ondan kapatmış telefonunu. Hava kararmıştı. Kaç saattir banka oturuyordum.Oturduğum banktan kalkıp sahilde biraz yürüdüm.saatime baktığımda 23:06 olduğunu gördüm bizimkiler deliye dönmüşlerdir kesin. Hemen bir taksiye atlayıp eve gittim. Kapıyı çaldım ve beklemeye başladım. Kapıyı abim açınca ister istemez ona sarılıp tekrar ağlamaya başladım oda bir şey sormadan sarılmama karşılık verdi.
Abimden ayrıldığımda eve girip kapıyı kapattım abim bana ne oldu der gibi bakıyor bir açıklama bekliyor doğal olarak. Oturma odasına geçip oturduk konuşmaya başladım..
“abi niye hiçbir şey düzgün gitmiyor hayatımda. Niye böyle oluyor. Her şey üst üste geliyor.”
Diye konuşmaya başladığımda tekrar gözlerimden yaşlar akmaya başladı.. Abim bana sarıldı ve başımı okşamaya başladı. Biraz olsun rahatlatmıştı bu beni. Abimin telefonu çalınca hemen benden ayrıldı ve telefonunu açtı.
“efendim”
“söyle abim”
“oğlum söylesene “
“eve geldi.”
“iyi şuan “
“tamam ağabeycim görüşürüz.” Dedikten sonra telefonu kapattı. Bana dönüp
“buğra aradı seni merak etmiş kavga etmişsiniz galiba ”dedi arayanın buğra olduğunu duyunca
Evet anlamında kafamı sallayıp daha fazla konuşmamak için odama gittim.
Buğranın ağzından….
Suya olup biteni anlattıktan sonra bana onura ne yaptığımızı sordu neye uğradığımı şaşırdım biz onu o piçin elinden kurtaralım o hala onu düşünsün. O sinirle evden çıkıp arabama atlayıp bara sürdüm. Su beni defalarca aradı ama açmadım . Bu arada bar benim gençler :D.. kafamı dağıtmak için bir şeyler içmeyi düşündüm önce ama sonradan aklıma içmek beni kurtarmaz diyerek telefonumu çıkarıp sinem’i aradım.
Telefon ilk çalışta açtı. Ah bu kızlar birinin altına yatmaya ne meraklılar. Söz meclisten dışarı tabi.
“efendim canım” dedi ağzını yayarak.