Hatırlatma:
Buğranın telefonunu alıp numaramı yazdıktan sonra kendi telefonumu ona verip numarasını yazmasını istedim numaralarımızı aldıktan sonra ben bir taksiye atlayıp eve gittim.
Evde kimse yoktu gene dernek toplantısı vardır diye düşünerek mutfağa gidip bir şeyler yedim.
Odama çıkıp üzerimi değiştirdikten sonra film izlemeye karar verdim. Filmlere bakarken kapı çaldı. “Anahtarlarını almamış anlaşılan annem” diye düşünürken kapıyı açmamla şoka uğramam bir oldu…
“onur “ şaşkınlığımı üzerimden atmaya çalışarak konuşuyordum..
“biraz konuşabilir miyiz su “
“hayır onur konuşulacak bir şey kalmadı artık “
“senin konuşacak bir şeyin olamayabilir ama benim var su beni dinle her şeyi açıklayayım sana “
Seni dinlemek istemiyorum git artık”
Kapıyı kapatmak için uğraştığımda onur ayağını koyarak engelledi.
“Onur git artık anlamıyor musun istemiyorum konuşmak falan “
“Bunu sen istedin su”
Diyerek beni sırtına alıp arabaya bindirdi.
“Onur aç şu kapıyı inicem ne yaptığını sanıyorsun sen “
“sen istedin su bunu adam gibi konuşmayı kabul etseydin bunu yapmak zorunda kalmazdım”
“onur tamam durdur arabayı konusalım “
“artık çok geç su”
“nereye götürüyorsun beni manyak herif”
“rahat edeceğimiz bir yere aşkım”
“ne diyorsun sen be ne aşkımı bitti anlıyor musun onur çık hayatımdan eve götür beni “
“boşuna uğraşma su kimse bulamıycak seni benim olacaksın sadece benim.”
“ne diyorsun be sen indir beni ben senin falan olmam onur aç kapıyı durdur arabayı “
“bir rahat dur be kızım kaza yapıcaz”
“Senin olacağıma ölürüm daha iyi onur bırak beni “
“sus be yeter çok konuştun ”
Diyerek tokat attı artık göz yaşlarımı tutamıyordum deli gibi ağlıyordum. Arabanın durmasıyla şehirden uzaklaşıp bir dağ evine geldiğimizi anladım.
Onur arabadan inip benimde kolumu tutarak birlikte dağ evine girdik.onur’un aklında iyi planlar olmadığı kesin onu ilk defa böyle gördüm. Delirmiş gibiydi..
“onur ne yapacaksın bana “
“hiç bir şey su sadece benim olacaksın.”
“onur lütfen yapma ben sana ne yaptım “
“dinlemedin su açıklama yapmama izin vermeden terk ettin beni ben seni çok seviyordum seni su o orospu olmasaydı şuan burada sarılıp uyuyor olabilirdik ama sen beni dinlememeyi tercih ettin şimdide sonuçlarına katlanacaksın!”
“tamam onur bana bir şey yapma konuşalım hadi düzgünce “
“olmaz su artık çok geç buradan benim olarak ayrılacağız “
“yapamazsın onur sen böyle biri değilsin lütfen biraz sakinleş”
Onur ,ne zaman aldığını fark etmediğim viski vardığını sertçe masaya koydu. Bardaktan içmek kesmemiş olacak ki şişeyi kafasına dikti. Şişeyi tekrar masaya bırakıp bana döndü.
“evet suuu şimdi sana gelelim” diyerek bana yaklaştı. O bana yaklaştıkça ben uzaklaşıyordum. Sırtım ahşap duvara gelince kaçacak yerimin kalmadığını anladım. Bu sırada onur bana iyice yaklaşıp konuşmaya başladı.
“ ee su benim olmaya hazır mısın güzelim”
“onur lütfen bana bir şey yapma yalvarırım eve götür beni”
“korktunuz mu su hanım” dedi eliyle yüzüme düşen saçlarımı çekerken .
“onur bak sa.sakin ol otur konuşalım lütfen “
Yalvarmaktan başka bir çarem kalmadı artık niyetini bozmuş bu manyak Allahım ne olur şuan rüyada olayım lütfen lütfen ..
“boşuna yalvarma su buradan benim olarak ayrılacağız dedim ve bitti benim olacaksın sadece “
“hayır onur bana zorla sahip olamazsın”
“o zaman sende katıl bana zorla olmamış olur”
“iğrençleşme lütfen bunu yapmayacağımı ikimizde çok iyi biliyoruz .”
“o zaman zorla olacak” diyerek boynumu öpmeye başladı .
“onur lütfen yapma “
“kendini fazla sıkmazsan canın yanmaz “ dedi ne kadar çirkinleştiğinin farkında değil mi bu çocuk her ne kadar uğraşsam da karşı koyamıyorum bu güce itmeme rağmen yerinden bile oynamıyor.
Damla Atasoy’un ağzından (Su’ nun annesi )
Eve geldiğimde kapıyı açık bulmamla içimi bir korku sardı. İçeri girip etrafa bakındım ama kimse yok. Ne Su ne de Burak evde. Hemen Su’yu aradım çalıyor ama açmıyor. Bu sefer Burak’ı aradım.
“efendim anne “
“Su yok Burak. Eve geldiğimde de kapı açıktı arıyorum açmıyor da başına bir şey gelmiş olmasın oğlum.”
“tamam anne sakin ol ben hemen geliyorum”
Telefonu kapattıktan sonra fazla geçmeden Burak geldi.
“anne ne oldu”
“dernekten geldiğimde kapı açıktı oğlum eve girdim suya seslendim ama yoktu aradım açmadı da Burak bir şey oldu kesin “
“sakin ol anne güvenlik kamerasından bakalım neler olup bittiğini o zaman anlarız “
“hadi hemen bakalım” dedikten sonra çalışma odasına gittik beraber Burak evin kapısına bakan güvenlik kamerasını açtığında onur’un suyu evden zorla götürdüğünü gördük Burak birden kalktı.
“evden ayrılma anne ben suyu bulmaya gidiyorum o piçi kendi ellerimle geberteceğim”
“suyu bul Burak başına bir şey gelmeden bul kızımı”
“sakin ol bulacağım anne “
Diyerek evden çıktı.
Suyun ağzından
Onur tam boynumu öpmeye başlamıştı ki telefonum çalmaya başladı.hızla telefonumu çıkarıp açıcakken onur elimden alıp koltuğa fırlattı.
“işimin yarım kalmasını sevmem su rahat dursan iyi olur.”
“onur bırak lütfen “
Gözyaşlarımı tutamıyorum deli gibi ağlıyordum. Eğer bana onur bir şey yaparsa ölürüm yaşayamam ben ailemin yüzüne bakamam.