Mutide su vaaar :)
BUĞRADANBugün su ve annemler düğün alışverişine çıkıyorlar ve ben işim olduğunu söyleyip onları ektim aslında her şey su için. Şuan doruğu bekliyorum annemin kafesinde.
“buğra”
“doruk” dorukla tokalaştıktan sonra karşıma oturdu .
“seni dinliyorum”
“o zaman direk konuya gireyim ben”
“sevinirim” aslında şuan böyle davrandığı için bile dövebilirim seni doruk ama suyun üzülmesini istemiyorum.
“doruk bir hafta sonra düğünümüz var biliyorsun su sana bütün olan biteni anlattı.”
“evet anlattı en son ama “
“bunun başı sonu yok doruk bak anlıyorum suya çok bağlı birisin ama bende suda bu evliliğe karşı çıktık ne yazıkki ortaklık yüzünde zorunlu olarak evlenmek durumundayız ben su ve annem bir anlaşma yaptık üçümüz dışında bu anlaşmayı kimse bilmeyecekti su sanada anlattı sırf yanlış anlama diye bak gerçekten bu evlilik öyle normal evlilik gibi olmayacak su hiçbir zarar görmeyecek sadece bizde yaşayacak odalar ayrı olacak yani her şey ayrı olacak kısaca, bak doruk suya öyle davranman zor gününde yanında olmaman suyu çok üzüyor bunu ben onu tanımadığım halde fark ediyorum sen suyu tanıyorsun gerisini sen düşün artık. “
“bunları bana neden anlatıyorsun”
“suyu affetmeni istiyorum üzülmemesi için”
“ben suyu affettim zaten buğra o anlık bir şeydi pişmanım hatta ama suya kendimi nasıl affettiricem bilmiyorum”
“ben biliyorum işte” diyerek bıyık altından sırıttım ve doruğa yapması gerekenleri anlattım onaylayınca yanımdan ayrıldı. Aklıma gelen bir diğer fikirle annemi aradım.
“alo anne ne yaptınız”
“alışverişteyiz gelinliğe bakıcaz şimdi sen ne yaptın hallettin mi “
“hallettim de anne damla ablayıda al suyu yalnız bırak gelinliği beraber seçelim ama acil bir işimiz falan çıktı de”
“tamamdır “ deyip kapadı telefonu annemi cidden çok seviyorum ne demek istediğimi hemen anlıyor. Tek anlaşabildiğim insan annem ve onu kaybedemem.
Biraz bekledikten sonra suyu aradım birkaç kez çalışta açtı. Annem benim dediğim gibi suyu tek başına bırakıp gitmişler. Bende hemen kafeden çıkıp suyun bulunduğu AVM ye gittim.
Hayattan bezmiş bir su duruyor şuan karşımda. Beraber bir gelinlikçiye girdiğimizde bir sürü gelinlik denedi ama gözume bir gelinligi kestirdim ve denemesi icin suya verdim bu gelinlik daha güzel oldu ve bunu kesinlikle almalıyız diye düşündüm yanımda duran boy aynasından su kendine bakıp gülümsediğinde bende tebessüm ettim bu halıne.
“bunu almalıyız bence “ diyerek düşüncelerimi dile getirdim.
“bencede” diyerek onayladı beni gelinliği paketletirip magazadan ciktik.
Erkek magazasinin onune gelsigimizde aklimdaki dusunceyle durdum birden. "Damatlik giymek zorundamiyim su"
"Yooo giymek zorunda degilsin"
"Gercekten mi"
"Evet gercekten istersen pijamayla gel bugra yada biz evlenmeyelim sana merakli degilim nede olsa. "