Sabah uyandığımda Buğra bana sımsıkı sarılmış ve saçlarıma kafasını gömülü bir halde buldum. Yüzünü net görebileceğim şekilde ona döndüm Buğra bana daha çok sarıldığında yüzüne çok yakındım uyurken öyle tatlı öyle masum ki yıllarca onu izleyebilirim. Aklıma dün olanlar gelince içimde anlamsız dolasan kelebekler beni mutlu ediyordu ben dün tamamen Buğra'nin olmuştum . Buğra uyanmadan hemen dus alman gerekiyor. Kollarindan çıkmaya çalıştığımda boynuma kafasini koyup mirildandi "beni bırakma " elim saçlarıyla oynarken bende mırıltı seklinde çıkan sesimle yanitladim " gözlerinde buldum bem aşkı sence bırakır miyim seni?" kafasını kaldırıp gozlerime baktığında içim huzurla doldu. " birakmazsin demi "
" birakmam " dedim elimi yanağına koyarken. "Sen gitme benden su sen gidersen ben susuz kalırım beni sensiz bırakma "
" Buğra canım kocam ben seni yeni buldum ve bir yere gitmem ömrüm yettiği yere kadar yaninda yani basindayim hep"
" sen bana ne dedin " allahım o kadar uzun cümleyi tekrarlayamam ki simdi
" duymadin mi dedigimi"
"hepsini duydum ilk basta ne dedin onu soruyorum"
"Canım kocam dedim"
" ağzını yirim senin ben ya"
" hosunuza mi gitti beyefendi"
"Evet"
"Kocam izinle duş alacağım"
" bensiz"
"Su tasarrufu deme bana sakin "
" ama aşkım "
" Buğra sakin zaten utanıyorum ya "
" iyi be git yap"
Yataktan kalktığimda Buğra bana yiyecekmis gibi bakmasinin sebebi uzerimde bir şeyin olmaması olabilir mi tabiki evet hemen çarşafa dolanip banyoya girdim Buğra arkamdan guluyordu pardon kahkaha atiyordu. Hemen duşa kabine girip suyu açtım ve sıcak suyun kasık agrilarmin geçmesini diledim.
Buğra'dan
Su banyoya girdiğinde bende kalkıp uzerimi degistirdim yatağa baktığımda suyun artik tamamen benim olduğunu temsil eden şeye baktım benim karim benim kadınım o sadece benimdi artik hemen yatağın yuzunu degistirdim sonra aklıma gelen fikirle suyu beklemeye başladım.
Sudan
Havluma sarindikdan sonra odaya girdim ve dolaba ilerledim uzerimi giyindigimde Buğra bana ters ters baktığını fark ettim. "Ne oldu neden öyle bakıyorsun"
" ne mi oldu"
"Evet"
" dünden sonra sence carsafta birşey olması gerekmez mi su" hemen yatağa baktığımda basımdan aşağı kaynar sular döküldü ama bu olamazdı ben ilk defa biriyle yok daha önce olmadı boyle birşey elimde olmadan gözümdeki yaslar bir bir yanağımdan süzülüyordu. Bugraya döndüğümde ayağa kalıp bana sarıldı. " ben yemin ederim sadece Seninim daha önce böyle birşey olmadı anlamıyorum özür dilerim gerçekten beni istemezsen anlarım."
" şşş ağlama şaka yaptım bitanem değiştirdim yüzünü böyle olacağını bilseydim yapmazdim"
" seninim ben dimi sadece senin"
" sadece benimsin hepte öyle olacak" " seni seviyorum kocam"
"Bende seni seviyorum karım"