final (hayal 20 yaşında)

38 0 0
                                    

Hayalin ağzından:
Bugün efe ve ailesi beni istemeye geliyorlar o zaman birbirimizden kopmayıp evlenmeye karar verdik bunu nasıl becerdik bilmiyorum ama 5 yaşından beri aynı insana bağlı kalmak güzel etrafta tatlı bir telaş var annem belli etmesede heyecanlı babam deseniz ben gidiyorum diye üzülüyor ama anlayışlı düşüncelerimi bozan biricik kardeşim cem oldu.
" kızım erkenden evlenip napcan lan biraz daha dursaydin ya "
" hemen değil cem söz bu nişan var daha düğün derken iki seneyi bulur "
" sen iyimisin "
" evet neden sordun"
" durgunsun abla"
" bilmem sorumluluk alıyorum ondandır"
" öyle diyosan öyle olsun "
" cem sana bisey sorabilirmiyim"
"Tabi güzellik"
" babam sana bisey dedi mi hiç "
" dedi"
"Anlatsana"
"Olmaz"
"gıcıklık yapma anlat hadi "
" belki biraz kıskandığini biraz üzüldüğünü söylemiş olabilir"
" yaaa çok mu üzüldü " dedim içinin burkulmasiyla
" sonuçta ilk göz agrisisin abla normal"
" öyle ama neyse "
" ben aşağıdayim"
"Tamam Yakışıklım"
" şimartma beni "
" benim bitane kardeşim var simarsin " dedim gulerek.
Asagidayim abla ben
Tamam canım
Herkes geldiğinde kahveler icildi yüzükler takıldı sohbetler edildi ve gitti herşey çok hızlı gelişti.herkes yatmak için odasına cekildi bende günü düşünerek uykuya bıraktım kendimi..
Sudan
Buğraya hala ilk gunki gibi aşkla bakıyor olmam bana o kadar huzur veriyor ki beni her zaman mutlu etmesi bana değer verdiğini göstermesi Rabbim bana onun gibi iki tane evlat nasip etti hiç pişmanlık duyacak bir hareketini görmedim çocukları büyütürken bana o kadar çok yardımı dokundu ki anlatamam elinden gelse kendi emzirecekti çocukları bugün hayal ellerimizden kayddi yarın cem tek temennim babaları gibi bir eşe sahip olmaları .
Arkadaslar bu hesabı kullabmiycam artık bana yaseminay754kullanici adli hesaptan ulaşabilir hikayelerimi okuyabilirsiniz çok tesekkur ediyorum şimdiden yeni calismalarim var ama biraz zamanı var onunda gorusmek dileğiyle kendinize iyi bakın:)

Bana yüreğinle gel..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin