Yapılan bir hata, o anda yapılacak en iyi şey olduğuna içtenlikle inanmaktır.

50 1 0
                                    

Suyun ağzından

Sabah uyandığımda başım çalıyordu resmen hemen üzerime formalarımı geçirip mutfağa indim annem kahvaltı hazırlıyordu. Siktir birde anneme olanları anlatacağım işin yoksa otur da anlat. En iyisi o sormadan ben söylemeyim bir şey. Mutfaktan bir bardak su alıp ağrı kesiciyi attıktan sonra odama çıktım. Saçımı at kuyruğu yapıp makyaj yapmadan çantamı da alıp mutfağa indim tekrar.

Kahvaltımı yaparken abim geldi . beni öpüp oda masaya oturdu. Tabağına peynir koyarken  konuşmaya başladı.

Sadece benim duyacağım bir şekilde eğilerek.

“dün olanları anneme anlatmadım sordu ama geçiştirdim haberin olsun “dedi.

“teşekkür ederim abi. “dedim

Canım abim benim ya seviyorum ulan seni.. :D

Kahvaltımı bitirdikten sonra dişlerimi fırçalamak için banyoma gittim. işim bitince abimle beraber evden çıkacakken anneme öpücük atıp kapıyı kapatıp arkama döndükten sonra buğrayı görmem bir oldu.abimle bir şeyler konuşuyorlardı yanlarına yaklaşınca konuşmayı kestiler.

“Hadi gidelim abi”

“su buğrayla gitsen bugün okula olmaz mı “

“Neden abi”

“acil bir işim çıktı ve sizin okulun tersi yönünde bugünlük idare et bitanem “

“tamam abi”

Abim gittikten sonra binmem için buğra kapımı açtı bende hemen oturdum. Emniyet kemerimi de taktıktan sonra . oda bindi ve sürmeye başladı.

İkimizde konuşmuyoruz kulakları sağır edici bir sessizlik var arabada. Buğra birden arabayı durdurdu ve bana döndü.

“su özür dilerim”

“özür dilenecek bir şey yok okula gidelim buğra “

“affedene kadar buradayız su gitmeyeceğiz“

“iyi sen burada dur ben yürüyerek giderim yaklaştık zaten”

 Dedikten sonra arabadan inip yürümeye başladım buğrada arkamdan  arabayı çalıştırarak yanımda gidiyordu. İnip gelmek çok zor zaten .

“su saçmalama bin şu arabaya hadi”

“sen git ben yürüyeceğim”

“su lütfen “

“buğra yü-rü-ye-rek  gi-de-ce-ğim anladın mı beni” dedikten sonra önüme döndüm.

Arabadan inip yanıma geldi kolumdan tutup hızlı bir şekilde çevirdiğinde yüzüne çok yakındım kalbim deli gibi atıyordu. Nedenini bilmiyorum ama ilk defa böyle bir şey oluyorum. Onurla çıkarken  bile bu kadar atmazdı kalbim  . Konuşsam dudaklarım dudaklarına değecek o derece yakınız. Buğra çok az daha yaklaştı bana dudaklarıma kayıyordu gözü birden benim odam da üzerine düştüğüm an aklıma geldi..

 Kendime gelip buğrayı birden ittirip konuşmaya başladım.

“buğra sen arabana bin git ben yürürüm”

“hayır su konuşmamız gerekiyor “

“evet konuş dinliyorum seni” diyerek ellerimi göğsümde bağladım.

“bak su sen birden onur’u sorunca deliye döndüm özür dilerim. Böyle olmasını istemezdim.”

“beni kurtarmak zorunda değildin buğra niye kurtardın ki beni bıraksaydın bana tecavüz etseydi o sonra da ben kendimi öldürseydim. Hem sende benden kurtulmuş olurdun bela açıyorum sürekli başına.tamam kurtardığın için sana minnettarım ama dün beni dinleyip evden çıkıp gitmeseydin sana açıkla..” sözümü buğranın dudaklarıma bastırdığı dudakları  kesti. Lafımı bitirmeden dudaklarımı öpmeye başladı. Bende bir süre sonra karşılık vermeye başladım. Niye karşılık veriyorum ki ben . Sonra ne yaptığımın yanlış olduğu  aklıma gelince buğrayı ittim ve tokat attım .

“sakın buğra sakın bir daha deneme bunu”

Bana yüreğinle gel..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin