rakı acı diye buruşturma ağzını, acı acıyı bastırır, rakı sancıyı.

206 1 0
                                    

“anne ben çok yoruldum ya"

"Kızım daha gelinlik bakıcaz ne yorulması"

"Yarın bakalım onada ya"

"Olmaz bugün hersey bitsin bir daha cıkamam ben"

"Tamam anne tamam"

Annemin pesinden giderken lale ablanin telefonu caldi.  Lale abla konusup telefonu kapatim anneme birsey soyledikten sonra bana döndüler.

"Su üzgünüm ama gitmem gerekiyor kusura bakma ben aldiklarimizi eve gonderirim " tam bu sirada ann aoze girdi "kizim benimde gitmem lazim " noluyoz lan ben tek basimami kaldim simdi nerelere gidem aneeeeey. Ben ağıt yakarken telefonum caldi. Ha bi sen eksiktin zaten.

"Efendim" resmen bagirdim suan o kadar sinirliyim ki dovebilirim birilerini.

"Su nerdesiniz "

"Sanane be nerde oldugumdan" zaten ekildim.

"Sen iyimisin nerdesin"

"Degilim bugra iyi falan degilim ben"

"Anneme versene telefonu"anan beni satti bugra ortada üç cocukla birakilmisim ben zaten.

"Annen ve annem beni satip gitti hem sen niye ariyon  beni"

"Sizi merak ettim"

"Cok merak ediyosan gelde gelinlik sec be"

"Nerdesin tam olarak " bugraya nerde oldugumu soyleyip telefonu suratina kapattim evet suratina kapattim.

Cok gecmeden radarima bugra takildi lan bu cocuk ışınlaniyomu ne bu hız.

"Eee nerden basliyoruz" senden tobe tobe ya.

"Gelinlik ve senin icin damatlik"

"Burdan mi bakacagiz gelinlige" arkamdaki gelinlik magazasini gosterek evet burdan baslayacagiz dedim.  Tam kapidn girerken "kefenimin modeli nasil olsun bugra " dedim ve pisman oldum bugranin gozlerindeki huznu gordum o an iste.

-bu arada gelinlik bir onceki bolum multiye koydugum gelinlik arkadaslar. - yanimiza bir gorevli kadin geldiginde bizi son moda gelinliklerin oldugu  tarafa goturdu.  Bir kac gelinlik denedim ama icime sinmedi bugra elinde bir gelinlikle bana sogru gelince uzatti ve "bunu denesene " dedi bende elinden alip kabine gittim gelinlik prenses modeluydi uzerinde gumus taslar vardi arkasi dueli oldugu icin gorevli byanin yardimiyla giydim ve kabinden ciktim.  Bugranin oturdugu yerdeki boy aynasindan bakigimda gelinlik tek kelimeyle muhtesem gorunuyirdu.  Beni goren bugra gulumseyip"bunu almaliyiz bence "dedi bende "bencede cok guzel bu" dedim.  Gelinligi paketlettirip ucretini odeyip ciktik siraaa damatlikta.

Erkek magazasinin onune gelsigimizde bugra durdu birden.  "Damatlik giymek zorundamiyim su"

"Yooo giymek zorunda degilsin"

"Gercekten mi"

"Evet gercekten istersen pujamayl gel bugra yada biz evlenmeyelim sana merakli degilim nede olsa. "

"Ben sana cok meraklyim sanki "

"Ben eve gidiyorum kendin hallet " deyip hizli adimlarla awmnin cikisina ilerledim.  Bugra kolumdan tutup durdudu beni.

"Tamam su ozurdilerim sonra bakariz damatliga hadi birseyler yiyelim. "

"Tamam"

Arabaya binip kemerimi bagladiktan sonra bugra arabayi calistirdi

Bir balikciya geldimizde resmen karnim halay cekiyordu sevincinden. Arabadan inip bir masaya oturduk ve siparislerimizi verdik.

"Su"

"Efendim bugra"

"Sencede sacma degil mi"

"Hersey sacmada sana en cok sacma gelen ne "

"Durumumuz"

"Evet sacma bur ortaklik yuzunden dustugumuz duruma bak. "

"Sevdigin biriyle evlenmeyi cok isterdin demi"

"Kim istemezki" ben bunu soyledigimde baliklarimiz geldi "ben birde raki alayim" desikten aonra bugraya dondum.

"Ne oldu"

"Bilmem farkindamisin ama raki istedin su"

"Evet"

" ozaman beraber icelim dedikten sonra bugra da raki istedi .adam bize 50lik raki getirdiginde ozenle doldurdum rakilari bardaga.

"Yeni hayatimiza"diyerek havaya kaldirdim.

"Yeni baslangıclara" dedi bugrada.  Bugra bir yudum alip biraktiktan donra ben fondip yapip oyle biraktim.

"Hizlisin"

"Bu zamana kadar yavasti sindi hizli olsun " dedim ve ekledi" rakı acı diye buruşturma ağzını, acı acıyı bastırır, rakı sancıyı." dedim.

"Su tam evlenilcek kızsın haa" diyen bugraya baktim. "Zaten evleniyoruz mal" dedim

"Harbi lan " dedikten sonra sohbet ede ede rakimizi ictik uyku artik gpz kapaklarimla is birligi yapinca kalkalimmi dedim bugra hesabi odeyip yanima geldi sonra arabaya bindik sırtimi kapiya yasladim ve gozlerimi kapattim… 
Evet arkadaslar vote icin tesekkur ederim okuyan herkese de tesekkur  ederim bu hikayeme final yaptiktan sonra baska bir hikayeye baslayacagin sizi seviyorumm :)

Bana yüreğinle gel..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin