çaresizlik bu kadar canımı yakmamıştı..

80 3 0
                                    

Burak’ın ağzından

O piçi bulup komalık etmeyen burak’ı siksinler benim kardeşimi kaçırmak neymiş görecek o.

Öfkeden burnumdan soluyorum resmen nasıl cüret eder kaçırmaya.

Hızla arabaya binip adamlarımdan biri olan cem’i aradım.

“efendim abi”

“cem suyu kaçırdılar”

“kim kaçırdı abi”

“onur piçi kaçırdı kim kaçırıcak başka. Bana onurla ilgili her şeyi bulup depaya gel hemen “

“Tamam abi “

Bu deponun bir gün işe yarıyacağını biliyordum onur beye kısmetmiş onu bir bulayım kardeşimi kaçırmanın ne demek olduğunu öğreteceğim ona.

Depoya geldiğimde cem’in benden önce geldiğini gördüm. En çok güvendiğim adamlarımdan biri olmasının  nedeni bu dediğimi hiç ikiletmeden bulan eli kolu uzun biri. Cem’in elindeki dosyayı aldığımda bir tane dağ evinin olduğunu ve suyu oraya götürme ihtimalinin orda olacağını düşündüm.

“cem herkese haber ver buraya gelsin”

“tamam abi”

Bakalım onur bey nerdesin umarım seni ben bulurum.

Buğra’nın ağzından

Suyla ayrıldıktan sonra sanki bırakmamam gerekiyormuş gibi hissettim nedense içimde kötü bir his oluştu. Kıza ne diycektim ki ‘aa su kusura bakma seni bırakamam içimde kötü bir his var bu gün benlesin’ mi diyecektim saçmalık olurdu.

Eve geldikten sonra güzel bir duş alıp bar’a gitmeye karar verdim.

Duştan çıktıktan sonra üzerimi değiştirdim. Sonra suyu aramak istedim ama ne diyeceğimi bulamadım belki müsait değildir rahatsız etmeyeyim diye telefonu yatağımın üzerine koyup saçımı kurulamaya başladım.

Saçımı kuruttuktan sonra. Arabanın anahtarlarını aldım telefonumu elime aldığımda suyu aramak istedim ne olursa olsun arayacağım en azından sesini duyayım içimdeki bu kötü his gittikçe büyüyor nedenini bilmiyorum ama suyla ilgiliymiş gibi hissediyorum.

Rehberden suyun numarasını bulup arama tuşuna bastım. Uzun bir süre çaldıktan sonra ümidimi kaybedip tam kapatacakken telefon açıldı.

“su”

“buğra yardım et ne olur onur beni zorla ir dağ evine getirdi” dedikten sonra telefon kapandı.

 Hemen  arabaya atlayıp eskiden emniyette bir tanıdığımız olan selim abiyi aradım.

“efendim buğra oğlum”

“selim abi bana acele yardım etmen gerekiyor”

“ne oldu oğlum anlat hemen yardım edebileceğim bir konuysa neden olmasın”

“abi bir arkadaşımı kaçırıldı kimin kaçırdığını biliyorum”

“adı ne “

“onur. Onur karalan abi “

“oğuz karalanın oğlu değil mi bu”

“evet abi ama konumuz bu değil bir dağ evine kaçırıldığını söyledi adres falan bulabilir misin bana “

“biraz bekle birilerini arayıp sana döneceğim hemen”

“tamam abi acele et lütfen “

Dedikten sonra ben arabayla  şehir dışına sürmeye başladım.

Telefonum çaldı arayan selim abiydi.

“evet abi ne seni dinliyorum “

“buğra onur karalan adına şehir dışında bir dağ evinin olduğunu tespit ettik “

“adres var mı peki abı”

“var oğlum “ dedikten sonra adresi alıp hızla aldığım adrese sürmeye başladım. Suya bir şey olmasın ne olur.

Burak’ın ağzından

Bütün adamlarımı depoya topladıktan sonra onur’a ait adreslere bakılması için emir verdim dağ evine bakmak için yanıma cem’i de alıp arabaya bindik. Suya bir şey yapmadan bulabilirim umarım yoksa onur piçini kendi ellerimle öldürürüm.

Suyun ağzından

Aklıma gelen bir fikirle zaman kazanacağımı düşünerek konuşmaya başladım.

“onur”

“efendim su” dedi benden ayrılırken.

“şey”

“ney “

“Tuvalete gitmem gerekiyor.”

“iyi düş önüme işini hemen bitir”

“tamam” diyerek tuvalete girdim.

Yaklaşık on dakikadır tuvaletteyim aklıma bir plan gelmiyor lanet olsun başka zaman olsa tıkır tıkır çalışır ama şimdi duracağı tuttu.. Kendi kendime söylenirken onur kapının arkasından seslendi.

“su hadi ama güzelim “

“tamam çıkıyorum”

Dedikten sonra ellerimi de yıkayıp çıktım. O an aklıma bir fikir geldi.onura dönerek konuşmaya başladım umarım işe yarar.biraz saçma ama şuan aklıma başka bir plan gelmedi.

“onur bak ne diyorum ben”

“ne diyorsun “

“düşündüm de yani bunu zorla yapmasan.”

Ne diyorum ben aklıma tüküreyim ben bulduğun plana bak su. Allah kahretmesin seni ya. Bu manyağın altına isteyerek yatacaksın sanki.

“Sende istiyorsan zorla olmaz bebeğim” 

Ne istiycem be kurtulmak için saçma bir plan yaptık boka battık işte.

“yani düşündüm de istiyorum” dedim onur’a biraz daha yaklaşarak. ONDAN İĞRENİYORUM..

“doğru bir karar “ dedikten sonra bir şey demeye  fırsat vermeden dudaklarıma yapıştı. Karşılık vermek istemiyorum itmek istiyorum ama olmuyor.

“ama su karşılık vermen lazım biliyorsun demi güzelim korkma” dedi iğrenç bir herifsin onur senden nefret ediyorum. Kafamı olumlu bir şekilde salladıktan sonra karşılık vermeye başladım öpüşme derinleşmeden onur’un bir anlık boşluğunda dizimi erkekliğine geçirdim. O kendi derdiyle uğraşırken kendimi dışarı atarak koşmaya başladım.

Onur kendini çabuk toparlamış olacak ki  arkamdan bağırarak ve koşarak geliyordu.

“su seni elime geçirdikten sonra geberticem”

Birden arkamdan gelen sesler kesildi ve etrafı kolaçan etmeye başladım bu sırada çok yorulduğumu fark ettim nereye baksam hep ağaç var. Arkamdan birden onur yakalayınca bağırmaya başladım.

“imdaaaat yardım edin”

“boşuna bağırma kimse duyamaz seni buraya kadarmış su bittin artık sen “

“onur yapma yalvarırım bana zarar verme “

Onur beni dinlemiyor sanki beni duymuyormuş gibi davranıyordu. Üzerimdeki tşortu yırtıp beni öpmeye başladı.

“onur bırak beni” diye bağırıyorum ama dinlemiyor beni. Artık ağlamak bir kenarda kalsın  düşünemiyorum bile bayılmak istemiyorum.

Bana yüreğinle gel..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin