4sene sonra Buğra ve suyun mezuniyeti
Birini beklediniz mi hiç ? Birini deli gibi severken yanindayken kokusuyla yetindiniz mi hic ? Peki şöyle sorayim aşkı hic tattiniz mi ? Ben tattım sevdim aşık oldum ve bekliyorum herşeye rağmen sever diye onun kokusuna gulusune varligina o kadar alistim ki dokunamasamda yanımda olması yetiyor aslında bana. Şuan sevdiğim kızı bekliyorum her ne kadar 5 dakika desede ben 1 saattir bekliyorum bugün mezuniyet var ve su hanimin hazırlanması baya bi uzun sürdü oturma odasının camından dışarıyı izlerken bugün suyu bekleyen surprizi yapacak olduğum sürprizi düşünüyorum inşallah bana kızıp kufretmez inşallah beni reddetmez ben boyle dusuncelerime dalmışken camdan suyun yansımasını gördüm döndüğümde oldumde cennetemi düştüm diye düşünmedim değil o kadar güzel olmuş ki aşık oldugum kız duruşu gülüşü içimi ısıtıyor.
"Hadi çıkalım"
" ta-tabi "
"Sen biraz önce kekeledin mi " :)
" ben mi hah güldürme beni su ne kekelemesi "
" yoo basbaya kekeledin '
"Bu güzellik karşısında normal" ben bu kıza ne zaman iltifat rtaem hem kizariyor ya ve çok tatlı oluyor yanaklarıni sıkıp öpüp sarilasim geliyor ama olmuyor yapamiyorum.
"Neyse cadı yuru hadi " arabaya binip yola çıktığımızda ikimzdende ses seda çıkmıyordu 4 sene koskoca 4sene içimde yaşadığım aşkı bugün ona itiraf edecektim bakalım cevabi ne olacak. Mezuniyetin yapilacagi yere geldigimzde arabadan inip suyun kapisini actim. Valeye anahtarlari teslim edip kol kola iceri girdik. Bir sure etrafı süzdükten sonra masamiza ilerledik can ve diğerleri koyu bir sohbetin içinde olduklari için bizi fark etmeleri biraz zaman aldı.
"Ooo kardesim hosgeldin" suya olan duygularimi daha önce cana soyledigim için imali imali bir bakış attı ben bosuna bu çocuğu piç demiyorum.
" hosbulduk kardeşim "
"Yenge sende hoşgeldin "
Can birden suya bunu deyince orda yeri açıp içine giresim geldi neden çünkü herşeyi bilip bunu demesi demek sanki herşeyi berbat etmesi demek gibi geldi bana su biraz sasirsada cana gulumsedi hoşuna gitti galiba lan bu kız Gülünce çok güzel oluyor ya neyse herkesle masaya oturduk su çisille beraber lavobaya gitmek için ayaklandiginda elbisesi ona rahat vermediğini anladım buradan en kısa zamanda gitmeliydik onun rahatsız olmasina dayanamıyorum .. Onlar gözden kaybolan kadar onların arkasından baktım kafami çevirdiğim de can bana siritiyordu.
" ne var "
" abi aşık olunca çok tatlı oluyosun lan valla bak "
" can suya yenge dedin ve hoşuna gitti fark ettin mi "
" evet kardeşim inşallah gecenin sonunda istediğin cevabi alırsın sudan "
"İnşallah kardeşim " canla biraz sohbet ederken suların hala gelmediğini fark ettim ve merak ediyorum tuvalete gidip bakamiycagima gire en iyisi biraz daha beklemek diye düşündüm .
Sudan
Can bana yenge dediğinde içimde bir şeyler hissetmeme neden oldu çok garip ama bunu Buğra beni ilk optugundede hissetmistim fazla caktirmamaya çalışarak guldum bende hoşuma gitmişti aslında buğrayla gerçekten evli olmayı isterdim bir sure sonra cisille lavobaya gitmek için ayaklandigimda elbise min eteklerine dolandim ve sendeledim bugraya baktığımda yüzünde biran endişe gördüm sanki bana bisy olmasından korkuyordu . çisille lavobaya gittiğimizde ben hemen isimi halledip çıkmak için kabine girdim cisil de öyle yaptı tam cikacakken bir grup kizin konuşmalarına şahit oldum .
"Kızım Buğra sana hayatta bakmaz"
"Bu kadar emin olmayın o suda ne buluyor bilmiyorum ama yatmadiklarina bile o kadar eminimki en sonunda Buğra benim olacak "
Birden kabinden çıkınca bütün kafalar bana döndü. Bende ellerimi yıkamak için onların önüne geçtim kimseden ses çıkmadı cisile gözümle kapıyı işaret ettiğimde kapıyı kilitledi kızlar biran telaşeye kapıldılar.
"Kim bugrayi istiyor hemen soylesin" dedim kimseden ses çıkmayınca tekrar devam ettim.
" ha yani bu kadar az seviyor bu kişi buğdayı cesaretine hayran kaldım açıkçası "
" ben seviyorum " dedi kızlardan cılız ve çirkin olanı lan bune insan önce kendine bi bakar be. Diğerleri çıksın dedim ve cisil kapıyı acarak çıkarttı .
" sen bugrayi seviyormusun simdi"
"Evet seviyorum "
" iyi al senin olsun "
Kız bir an sasirsada konuşmaya başladı.
"Nasıl yani bugrayi bana mi birakiyorsun "
" evet bunu istemiyormuydun"
"Evet hemde çok " dedi gulerek "iyi senin olsun" dedim ve kapıya doğru yaklaştım birden arkama donup kizin kafasını dizine vurdum ve tokatlamaya başladım " sen benim kocami elimden almayı mi planliyorsun Sürtük o benim tamamı kimseye vermem" bu sırada dışardan kapıyı açmanız için ikazda bulunan bugrayi diblnlemiyordum bile "kızım bana bak özel hayatimiz seni hic ilgilendirmez dua et sana fazla birşey yapamiyorum " dedim saçından tutup yuzume bakmasını sağladım "neden biliyormusun çünkü hamile bir kadınım ben " bunu dediğimde kizin surati görulmeye değerdi kapıyı Buğra açmış ve benim dedigimi duymuş olacakki gözleri büyümüştü .
"Hadi hayatım gidelim" bugranın kolundan tutup salondan çıktık vale arabayı getirdiğinde ikimizde bindik tek kelime bile etmiyorduk ikimzde Buğra sahile çekti arabayı ben inip hemen topukluluarimi çıkarıp kumda yürümeye başladım bugrada arkamdan geliyordu. Yanımda durunca birden "neden yalan söyledin" diye sordu düşündüm biraz oba dönüp konuşmaya başladım.
"Bilmiyorum öyle arkamdan konuşunca deliye döndüm hepsi bu" dedim
" kocami elimden alamazsin diyordun" dedi gulerek bende guldum ve cevap verdim." kocamsin ama " dedim biran aklıma gerçek bir evlilik olmadığı gelince yuzumde soldu gülüşüm
"Sana birşey demem lazim su evlilik hakkinda " eminim benden boşanacakti .
" boşanmak mi istiyorsun"
" hayır seninle boşanamam çünkü "
Nefret ediyorum çünkü dedikten sonra susulmasina "çünkü evet"
" ben karıma aşık oldum"
"Şakacı tamam komikti guldum"
" şaka değildi "
Ona dönerek konuştum gene " na-nasıl yani "
" ben sana aşık oldum su gercekten ilk baslarda hoslanti sandım ama seneler geçti kokun varlığın bile yetiyordu bana ama artık ben sevdiğim kıza dokunmak istiyorum doya doya sarılmak elinden tutup sokaklarda dolaşmak istiyorum."
" ben çok şaşırdım ne diycegimi bilmiyorum "
" sadece bilmeni istedim " yüzü düştü beklediği cevabi vericem ama tepkisini merak ediyorum " tamam o zaman "
Dedim ve denize döndüm Buğra denizi değilde beni izliyordu bunu hissediyordum birden donup bakislarini yakalamak isterken bu kadar yakin olacagimizi tahmin etmemistim. Bugranin mavi gözleri beni içine hapsediyordu resmen baktıkça bakasim geliyordu." hani bana demiştin ya eğer bir gün beni seversen bana yüreğinle gel diye geldim karşindayim Buğra." birşey demedi dudaklarını dudaklarima kapadı ve seni seviyorum dedi sımsıkı sarildim beni etrafında döndürmeye başladı o kadar mutluydum ki şuan hic birşey mutlulugumu bozamaz. Buğra durunca hafif basım dondu kollarım hala onun boynunda olduğu için yüzümüz çok yakındı dayanamayip bu sefer ben optum Buğra şaşırmış olacakki karşılık vermekte biraz geçikmişti .
Eve geldiğimiz de herkes uyumustu bizde sessiz bir şekilde odamıza gittik.
"Ayaklarim agridi ya bu ayakkabılar yuzunden "
" kiyamam ben biricik karima ayaklarimi agrimis "
"Evet " dedim dudağımı buzerek .
" yapma bak öyle opesim geliyor "
"Tamam" dedim ve dudaklarimi birbirine iyice bastirdim bu halim hoşuna gitmiş olacak ki gülmeye başladı. Bi sırada kapimiz calindi ikimzde birbirimize baktık. Buğra "gel" dedikten sonra gelenin cem babam olduğunu anladık.
" çocuklar kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama yarin şirkete gelmelisiniz toplantı var ve sizinde orda olmanız gerekiyor ."
" tamam baba kacta orda olmanız gerekiyor" Buğra yerine ben cevap verince şaşırdı ikiside "saat 9 da kızım "
" orda olacagiz baba"
" tamam kızım iyi geceler "
Cem baba gitti ama Buğra hala kapıyı kapatmadi .
" hayatım kapıyı kapatabilirsin "
" hah"
Okuz ya hah dedi kalkıp kendim kapattım kapıyı .tam rakamı döndüm gidicem sarıldı birden .
"Ben ne sevap isledimde Rabbim seni bana verdi hediye olarak" ona döndüm ve " bilmem belki ben bi sevap işledim ve seni bana verdi olamaz mi" dedim gözlerime bir sure baktıktan sonra öpmeye başladı bende karşılık verdim Buğra elbisemi çıkardı bende onun gömleğini ve pantolonunu sonu benim korktugum yola doğru gidiyordu Buğra boynumdan aşağı öperek giderken durdurdum " korkuyorum ben" Buğra anlamis olacakki bana sarılıp kendine çekti basimdan öpüp " sen hazır olana kadar bekleriz sıkıntı yok öylede benimsin böylede bu anin hayaliyle uyurken simdi gerçek oldu yanimdasin ve benimsin sarılıyorum kokunu içime cekiyorum ve en önemlisi seni seviyorum."
" ama sen bir erkeksin ve bu durumlar biraz sakıncalı size bi yerde okumuştum da "
"Sen bunları düşünme "
" başkalarıyla beraber oldun mu hic"
" denedim ama yapamadık aklımda ve kalbimde sen vardın ihanet edemedim "
"Seni çok seviyorum "
Bir sure sonra uykuya bıraktım huzurum olan erkeğin kolların da .
Sabah uyandığımda saat 8:40 di ve bi şirkete geç kalicaktik .
" Buğra kalk geç kaldık "
" aşkım 5 dk daha "
" babama da boyle dersin Buğra saat 8:40" Buğra birden yataktan fırladı altında sadece baksiri olduğu için hem bir gömlek ve pantolon giydi iki dakikada hazırlandı yanı ben ağzın açık onu izlerken yüzünü yıkayıp geldi ." hadi hazirlansana su ne bakiyorsun " tamam" dolaptan kırmızı vücudumu tam saran kısa elbsemi giydim ve siyah topuklularimi giydikten sonra hafif bir makyaj yapıp saçını at kuyruğu yaptım aşağı indigimde Buğra dışarda beni bekliyordu.
Şirkete geç kaldık normal olarak herkesin bakislari bize uzerimizde normal bir bakış değil bunlar ama anlarız yakında . toplantı odasına girdiğimizde bütün gözler gene bizdeydi babam ve cem baba guluyorlardi allah aşkına neler oluyor burada .
" evet çocuklar gelin bakalım " cem baba bizi yanina cagirdiginda gittik hemen.
" sizleri tebrik ederim bize ne zaman söylemeyi dusunuyordunuz bunu acaba merak ediyorum illa magazinden mi duyacağız bunları ayni evdeyiz bide " dedi cem baba gulerek beyden bahsettiginden en ufak bir fikrim bile yok bugraninda sıfatından anlaşılıyor onunda haberinin olmadığını .
" çok olur dileyerek soruyorum neyden bahsediyoruz acaba " dedim mahcup bir sesle. Kendi babam lafa girdi bu sefer. " neyden olacak kızım hamileymissin gazetede mi okumadiniz " geç geldim sence omumuşami benziyoruz lan bi dakika ben neymisim hamilemi :) lan ben daha korkuyom ne hamilesi allahım ne olur bu isten alnimizin akıyla çıkar bizi.
" evet bizde yeni öğrendik kusura bakmayın fırsat olmadı demeye" lan bu salak ne yapmaya çalışıyor .hemen bugrayi alıp bir köşede konuşmaya basladim. " neden öyle dedin "
" digerlerini gördün mu su kadını ve kocasını onlarla büyük bir iş yapacağız ve onlar aileye önem veriyorlar biliyor zor bir durum ama aşkım sonra düşürdün falan deriz simdilik idare et "
" of Buğra of "
Yerlerinize geçtiğimizde abim yanima oturdu ve kulağıma " hamilelik yakismis" dedi biraz morali bozulmuş anlasilan kiyamam kiskandi ya bunu biraz kendi aleyhine kullana bilirim belki .. Toplanti bittikten sonra digerleriyle vedalaşıp ailemizle kaldık herkes bize soru soran gözlerle suzuyorlardi .
" hayatim yorulduysan eve gidelim"
" biraz oturalim gideriz "
" bizim haylaz olan ne ara boyle oldu bee Aferin gelin ellerin dert gormesin ee torun nasil bakalım".
Cem beye torun yok desem Buğra zor durumda kalacak en iyisi rol yapmak.
" iyi dedesi " dedim karnıma dokunarak aslinda garip bir duygu.
"İyi olsun iyi hele bir dogsun onunla neler yapicaz neler değil mi dünür"
" evet dünür sağlıklı dogsunda hele bizde artik o zamana emekli oluruz artik kendimiz torunlara adariz " ben bu sohbetten sıkıldım artik hemen midem bulaniyomus gibi elini agizima götürdüm ve dışarı çıktım ardımdan Buğra da geldi ve tuvaletteki bütün kızları çıkardı .
" bu yaptigimiz çok kotu bir oyun farkindamisin "
" evet yarin annemle babam bir yere gidiyor hastaneyi ayarlarim sende düşük yatmışsın gibi davranıriz olur biter " dedi ve çıktı gitti . Buğra çocuk istiyor olabilir mi ama ben onu daha yeni buldum hemen çocuk yapmam arkadaş.