Hikaye angst değil.
İyi okumalar.
Bol bol tatlis yorum istiyorumm.
"Yoongi?" küçük olan üzerinde ki incecik beyaz tişört ve buz gibi olan evin içerisinde, çıplak ayakları ile ilerlediği soğuk parke zeminde ilerlerken kısık sesi ile sevgilisine seslenmiş, cevap almayı bekliyordu.
"Gökyüzüm" güçsüz seslenişinin cevabı beline sarılan kollar, boynuna gömülüp kokusunu derince içine çeken adam olmuştu. Ufaklık, küçük elleri ile karnının üzerinde ki sevgilisine ait olan büyük elleri tuttu ve gülümsedi. "Burda mıydın" büyük olan ufaklığın boynuna uzun bir öpücük kondurmuş ve onu birkaç mırıltı ile onaylamıştı.
"Çok üşümüşsün" büyük olan ufaklığının üşüdüğünü ellerinin üzerine konan buz gibi eller sayesinde fark etmişti. Yoongi, minik sevgilisi Jimin'i bir geceliğine kaçırmış, kendi evine getirmişti ancak birkaç aydır ödeyemediği faturalardan dolayı evinde gaz kesilmişti. Kendisi her ne kadar bu duruma alışık olsa da kollarının arasında ki ufaklık bu soğuğa alışık değildi ve morarmaya başlamış dudakları, parmak uçları bunu netçe gösteriyordu.
"Sorun değil"
"Seni dışarıda bıraksam daha sıcak olurdun"
"Sorun değil Yoongi" ufaklık sevgilisinin kolları arasında ona mahçup bir şekilde bakan yüzüne dönmüş, yanağına uzanıp küçük bir öpücük kondurmuştu. "Örtünün altına girelim mi" sevgilisi başıyla onaylamıştı küçük olanı ve elinden tutup yattığı odaya doğru götürmüştü. Onu yatırıp üzerini örtmüştü ve soğuk olan örtü yüzünden daha çok titreyen küçüğüne canı gitmişti. Kendisi gardolaba yönelip bulabildiği en kalın kıyafetleri almış ve ufaklığa uzatmıştı.
"Daha çok ısıtır seni" Jimin örtüyü üzerinden kaldırmış, sevgilisinin verdiği kıyafetlere uzanmıştı. En çok ayakları üşüdüğü için öncelikle çorapları giymiş, çıplak kalan bacaklarına eşofmanı geçirmiş ve üzerine de kalın kazağı giymişti. Yoongi gülümsemiş örtüyü açıp kendisi de örtünün altına girmiş, hemen yanında yatan sevgilisini kendisine doğru çekip bedenlerini birleştirmişti.
"Şimdi ısındım" büyük olan sevgilisinin ısınmadığını, hala üşüyor olup titrediğini fark ediyordu fakat karşısında endişelenmemesi, kendisini suçlamaması için yalan söylemeye çalışan bu ufaklığa hiçbir şey diyemiyordu. Acısını barındıran bir gülümseme, onun için cevap niteliğindeydi.
"Bütün gece yanımda olman ne kadar hoş" küçük olanın alnına ufak bir öpücük kondurdu ve yanağını okşadı. Ufak olan yanağında ki ele yüzünü daha çok yaslamış, sevgisini hissetmek istercesine gözlerini yumup dudaklarına bir gülümseme kondurmuştu.
"Benim güzeller güzeli gökyüzüm; sen hep masmavi kal ve her zaman benim üzerime maviliğini yansıt ki, benim siyahlıklarım kapansın senin masmavi ışığınla. Yağmur damlalarını asla dökme, güneşini benden gizleme, bulutlarının gücünü de gerekirse kullanmaktan çekinme. Seni o kadar çok seviyorum ki benim güzeller güzeli sevgilim-"
"Jimin!" gelen yüksek ses yüzünden korkarak gözlerimi hızla açmış, derin derin nefes alıp kendime gelmeye çalışmıştım. Gördüğüm rüyadan dolayı korkmuştum.
"İşe gidecekmişsin Taehyung bekliyor hadi" babam son kez seslenip odamdan çıkmıştı ve bende uyuya kalmadan önce kulağımda kalmış olan kulaklıklarımı çıkartıp kenara fırlatmış, kendimi tekrardan yatağa bırakıp uzanmıştım. Onu görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sky |yoonmin|
FanfictionKüçük olan titreyen ellerini yavaşça kucağında oturduğu adamın yaralarına merhem olmak için kullandı. Kendi bedeninde ki yaralar henüz kapanmamışken; ağlayarak sevgilisinin patlamış dudağını temizliyordu. Sevgilisi uzun kemikli elini kucağın da ki g...