Bana sevimli sevimli bakan İris'e baktım sinirle. Kapıyı açar açmaz yüzüme çarpan siyah dumanla bir anlığına neye uğradığımı şaşırmıştım. Lio önce dumana havlamış, sonra etrafını göremediği için sinirlenip iyice bağırmıştı. Zar zor havlamasını durdurup Aden ve İris'i de alarak evden çıktık. Biraz daha içeride dururlarsa zehirleneceklerdi.
Ön kapıyı kapatıp arka bahçeye dolandım ve bahçe kapısını açtım. İçerideki duman bahçe kapısından boşalırken Lio'yu da alıp arabaya bindik. Sitenin güvenliğine bahçe kapımın açık olduğunu, içerideki duman tamamen geçene kadar eve gelmeyeceğimizi haber verdim ve Arya'nın evine yola çıktık.
İris arkada sessiz sessiz otururken Lio ona sırnaşmaya çalışıyordu. Arada dikiz aynasından bana bakıp ona baktığımı gördüğünde hemen gözlerini kaçırıyordu. Yapma dememe rağmen yine beni dinlememişti.
"Özür dilerim." diye bir ses geldi arkadan. Dikiz aynasından masum masum bana bakan İris'e baktım. Derin bir nefes verip kafa salladım sadece. Ona kıyamıyordum ama kızdırmıştı beni. Bir süre trip yiyecekti. Belki bu defa akıllanır. Hiç sanmıyorum da neyse.
Yirmi dakikalık sessiz yolculuğumuz Arya'nın sitesine girmemizle son buldu. Evin yanındaki garaj kapısının oraya park ettim arabamı. Lio geldiğimiz evi görünce sevinçle havladı ve arka kapıyı açar açmaz kapalı olan dış kapıya koşturdu. Arka ayaklarının üzerine çıkıp kapıyı tırmalıyordu. Lio'yu kapıdan çekip zile bastım.
İçeriden gelen "Ben baktım!" sesinin hemen ardından kapı açıldı. Karşımda Kerem'i görmeyi beklemiyordum açıkcası. Lio, Kerem'i görünce havlamış ve kucağına atlamıştı.
Kerem Lio'yla uğraşırken Arya seslendi. "Abi kim gelmiş?" Kerem ağzı yüzü yalanmakta olduğu için konuşamıyordu. Gülerek ben cevap verdim. "Biz geldik canım. Aden ve İris'le beraber geldim." Arya gülerek kapıya geldi ve abisiyle oynayan Lio'ya baktı.
...
Lio kucağıma yatmış, hep beraber salonda oturuyorduk. Lio'nun götüne vurup kucağımdan kalkmasını söyledim, ikiletmeden kalkıp yere yattı. Mutfağa geçip yerini ezbere bildiğim bardaklara uzandım. Kapıya yaslanmış beni izleyen Kerem'i görünce küçük bir çığlık kaçtı ağzımdan. Dikilir mi öyle sessiz sessiz!
Tezgahın köşesinde duran sürahiden bardağıma su doldurdum ve kalçamı tezgaha yaslayıp Kerem'e döndüm. Bardağımdan bir yudum alıp konuştum. "Bir şey mi oldu?"
'Hayır' anlamında kafa sallayıp göğsünde birleştirdiği kollarını açtı. Yanıma doğru birkaç adım attı ve tezgaha yaslandı. Kerem hiçbir şey demeden benim yaptığım gibi kendine bir bardak alıp su doldurdu kendine. "Konuşmayacak mıyız?"
Kerem bana kısa bir bakış atıp suyunu kafasına dikti. "Kerem yapma böyle..." bardağı sertçe tezgaha bırakınca yerimde sıçradım. "Ben hiçbir şey yapmıyorum Alev. Her şeyi mahveden sensin."
Gözlerim çoktan dolmuştu. Kerem'i orada bırakıp hızla üst kata çıtım, kendimi lavaboya attım ve kapıyı kilitleyip sırtımı kapıya yasladım. Bu kadar sert davranması gerçekten canımı yakıyordu.
"Alvin?" kapının önünden gelen Aden'in sesiyle derin bir nefes verdim. "Efendim canım." nefesim kesiliyormuş gibi hissediyorum. Kerem'le hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya çalışsam da olmuyordu. Geldiğimden beri rüyalarımdan çıkmıyordu asla.
"İyi misin?" sanki görebilcekmiş gibi kafa salladım. "İyiyim." Aden daha fazla irdelemeyip kapının önünden ayrıldı. Adım sesleri uzaklaştığında oturduğum yerden kalkıp lavaboda elimi yüzümü yıkadım.
Kapıyı açtığımda meraklı gözlerle bana bakan Arya'yı görünce korktum. Bu ne arkadaş, abi kardeş birlik olup yüreğime mi indiriceksiniz bugün! "Kızım n'apıyorsun kapının önünde dikilmiş!" baş parmağımı dişlerime koyup kafamı yukarı doğru ittim.
"Ya, abim sinirli sinirli mutfaktan dönünce süphelendim. Aden'de gelip 'Alev'in nesi var?' diyince de anladım. Senin de buraya geleceğini biliyordum. Evimde ilk defa yaşanan şeyler değil. Sayenizde alıştım." tek nefeste her şeyi anlatı. Gülerek Arya'nın koluna elimi sardım ve kafamı omzuna koydum.
"Beni en iyi anlayan sensin Arya. İyi ki varsın." sesim nedensizce yorgun çıktı. Kerem'in beni affetmesi için gerçekten çabalıyordum ama Kerem asla karşılık vermiyordu, ve bu beni fazlasıyla yoruyor.
Arya saçlarıma bir öpücük bıraktı ve beraber salona geçtik. Kerem ve Aden yarın oynanacak Galatasaray-Beşiktaş derbisinde kimin kazanacağı hakkında tartışırken İris sessizce telefonuyla ilgileniyordu.
Gülümseyerek gidip yanına oturdum. Yanına düşen ağırlık dikkatini çekmiş olacak ki kafasını benim olduğum tarafa çevirdi. Sadece bakıştık. Ben ona sana hâlâ sinirliyim ama kıyamıyorum adlı bakışımı ona atarken, İris masum köpek bakışlarını attı bana. Daha fazla dayanamayıp güldüm ve sarıldım. İris'te gülerek sarılmama karşılık verdi.
"Özür dilerim. Seni dinlemem gerekiyordu. Söz bir daha olmayacak!" saçlarını karıştırıp yanağından öptüm ve yerde yatan Lio'nun yanına indim. Dizlerime vurarak yanıma çağırdım onu. "Lio! Gel kızım, gel anneye!" Lio sesimi duyar duymaz koşarak yanıma geldi ve ön ayaklarını dizlerime koydu. Kafasını ve gıdısını kaşıdım güzelce.
Lio'yla oynarken bir anda dikkatini benden çekip odaya giren Kerem'e döndü. Klasik kız çocuğu işte. Erkek gördü mü seni büyüten anneyi unut! Kollarımı göğsümde bağlayıp yalandan bir sinirle Lio'ya baktım. Kerem beni görünce gülerek Lio'ya sarıldı. Gözlerimi kısıp ona dil çıkarıdığımda salonda o mükemmel kahkahası yankılandı.
"Lio bak, anne bizi kıskandı kızım." Kerem gülerek benimle dalga geçmeye devam ediyordu. Lio'nun suratını elleri arasına aldı ve kendi dudaklarını büzüp Lio'nun tombiş suratını yanağına yasladı. O kadar tatlı duruyorlardı ki gülmeden edemedim. "Kal öyle fotoğrafınızı çekicem."
Koltuğun üzerinde duran telefonumu alıp fotoğraflarını çektim. Fotoğrafı kilit ekranım yaptım ve telefonu Kerem'e gösterdim. "Bana da atar mısın onu?" gülümseyerek kafa salladım. Nasıl her daim bu kadar nazik olabiliyor bu çocuk cidden anlamıyorum.
[🦁]
simdi diceksiniz ki e bunlarin arasi iyiydi normal normal konusup birbilerine opucuk atik goz kirpiyolar. size olaylarin cok arka yuzunu gosteredim. ama simdi basliyoruz heheedit:17.04.2023
son kisimla mutfak sahnesi uymuyo gibi dusunebilirsiniz ama kerem, alev'e digerlerinin yaninda cok soguk davranmiyo. oyle dusunun<3
neyse size lioyu gosteriyim
bakin kizima!! cok tatli esek. neyse canlarim optum<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
elleri ellerime.aktürkoğlu
FanfictionSessiz sedasız ortalıktan kaybolmasının üzerinden iki yık geçtikten sonra tekrar dönmüştü Türkiye'ye. Ama bu defa her şey daha farklıydı, bu defa onun kalbini kazanmak daha zordu. Bitti sandığı hikayeye dönüp bir daha bakmamaya söz vermişti kendine...