İyi okumalar...♡♡♡
<><><>
Alfa, ana binaya girdiği gibi öğrendiği konuyla Felix'i kolundan tutup sürüklediği gibi en yakın tuvalete sokmuş, içeride hiç kimsenin olmadığını anlayınca kapıyı kilitlemişti.
"Bunu bana neden anlatmadın Felix?!"
"Ruttaydın hatırlatayım. Hem bağırma bana."
"Telefon diye bir icat var hani ne kadar uzakta olursan ol iletişim kurabiliyorsum, bende bunu hatırlatayım. Rutta olmam konuşamamam anlamına gelmiyor!"
Önünde kırmızılaşmış irisleriyle bağırarak konuşan bedene karşı gergince alt dudağını dişleri arasına aldı Sarışın. Alfa'nın gözleri anlık dudaklara kaysada dikkatini tekrardan toplayıp bu sefer sakince konuştu.
"Sana uzak dur dedim ben. Sadece oradan uzaklaşman gerekiyordu. Cevap verip sinirlendirmen değil."
"Alfa-Alfa ilişkisini kötü bir şeymiş gibi tiksinerek söylüyordu. Bana senden hoşlanmıyorsam öp dedi Hyunjin. Ben bunu diyen kişiye arkamı dönüp gitmeli miydim? "
Hyunjin, bunları yeni öğreniyordu. O sadece büyü ve tartışma kısmını öğrenmişti.
"Sen ne yaptın?"
"Herkesin yapacağı gibi ona cevabımı verdim. Onu bu ne kadar ilgilendirdiğini falan söyleyip gidecektim ki büyü olayı yaşandı işte. Minho ve Jisung kurtardı beni."
Sarışın, cümlesini bitirdiği gibi kendisine kollarını sıkıca dolayan bedenle irkildi. Çünkü bu Hyunjin'den beklemediği bir hareketti.
"İyi olman en önemli şey. Keşke yanında olabilseydim."
"Olsaydın da olaylar daha da karışsaydı."
Felix, kıkırdayarak söylediğiyle Hyunjin geri çekilip gülümsedi. Haklıydı, olaylar kendisinin orada olmasıyla karışır, sarpa sarardı.
"Söylenen hiçbir şeyi artık takma. Onlarda birkaç güne susar. Susmazsa sustururuz."
Dedikten sonra kapıya ilerleyip kilidi açacağı sırada Sarışının mırıltısı duyuldu.
"Bizi birbirimizden hoşlanıyoruz diye biliyorlar Hyunjin. Bence ayrı dolaşmamız daha iyi ola-"
"Kapa çeneni ve düş önüme. Onlar ne düşünüyorsa düşünsün. Artık yanımdan ayrıldığın an seni pataklarım. Anladın mı beni?"
"Hyunjin, yapışık ikiz gibi mi dolaşacağız?"
"Aynen öyle dolaşacağız."
Uzun saçlı Alfa, tuvaletin ortasında dikilen bedene ilerleyip kolunu omzuna attığı gibi beraber tuvaletten çıktılar. Eskisi gibi dipdibe yürürlerken şimdi ki tek fark etraftakiler iki Alfa'yı sevgili sanmasıydı.
<><><>
"Siz ikiniz şimdi, sevgili misiniz?"
Beta, şaşkınlıkla konuşup karşısında oturan iki bedende sırasıyla göz gezdirdi. Bu 2 gün önce olan olayda Jisung kendisini arayıp Felix'i odasına götürmesini istemişti. O sırada Alfa ile gelişi güzel olayı dinlemiş, ardından da Jisung'dan tüm olayı öğrenmişti. İki gün boyunca gelmeyen Alfa hakkında söylentiler bu güne kadar da devam ediyordu. Sevgililik olayının da du kadar konuşulmasının nedeni sanırım ikisininde Alfa olmasından kaynaklıydı. Genelde kurtlar birbirini kabul etmezdi. Bu yüzdendi merakları...
"Hayır, değiliz."
Soruyu ilk cevaplayan kişi Felix olmuştu. Ardından Hyunjin'e bakıp kısaca gülümseyip tekrardan Jeongin'e döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wizard Academy/Hyunlix√
Fanfic[TAMAMLANDI] Bir evrende omegalar, Alfalar, betalar ve diğer nadir türler ikiye ayrılırdı. Büyücüler ve savaşçılar... Bu iki ayrı yetenek, türe doğuştan gelen bir olaydı. Ve bunlar belirli yaşa geldiğinde onlara özel akademiye yerleştirilir, eğitim...